اتوبار کیمیا آماده کردن حیوانات خانگی برای اسباب کشی - اتوبار کیمیا

اسباب کشی کردن یکی از کارهای پراسترس است. این استرس ناشی از تجربه یک مکان جدید است. حمل بدون دغدغه اثاثیه به خانه جدید، موجب نگرانی خانواده‌ها نسبت آسیب دیدن وسایل خود می‌شود. در کنار اثاثیه خانه، حیوانات خانگی نیز باید با صاحب خود به خانه جدید نقل مکان کنند. شاید کمتر کسی از این موضوع اطلاع داشته باشد که حیوانات به خصوص گربه‌ها و سگ‌ها نیز به همراه خانواده دچار اضطراب می‌شوند.

حیوانات خانگی موجوداتی دوست‌داشتنی هستند. آنها احساسات صاحبان خود را به خوبی درک می‌کنند. به همین منظور، زمانی که افراد نسبت به تجربه یک فضای جدید اضطراب دارند. طبیعی است که این احساس اضطراب به حیوان خانگی نیز منتقل شود. برای اینکه حیوانات هنگام اسباب کشی دچار مشکل نشوند؛‌ باید کارهایی برای آماده کردن آنها انجام داد. بدون شک رعایت این نکات می‌تواند حیوانات احساس خوبی نسبت به محیط جدید داشته باشند.

دو سگ خوشحال در کارتن

آماده کردن حیوانات برای اسباب کشی

اولین کاری که برای جابه جایی حیوان خود باید انجام دهید؛ پرس و جو نسبت به نگهداشتن حیوان خانگی در محل زندگی جدید است. بررسی کنید محله و همسایگان مشکلی برای آوردن حیوان دارند یا نه؟ اگر آنها نسبت به این موضوع هستند، پیش از جابه جایی، با همسایگان خود صحبت کنید. به آنها تضمین بدهید که آرامش آنها حفظ خواهد شد.

حفظ بهداشت محیط ساختمان بسیار اهمیت دارد. به همین منظور، سعی کنید حیوان مورد علاقه‌تان آسیبی به وسایل عمومی ساختمان وارد نکند. اگر پارکی در نزدیکی خانه شما وجود دارد. نسبت به گرداندن حیوان در پارک از مسئولین پارک پرس و جو کنید. دانستن این نکته که «پیشگیری از اتفاقات احتمالی»، می‌تواند کمک بسزایی در انتقال حیوان خانگی شما کند. همسایگان با دیدن رفتار شما، نسبت به اهمیت به حقوق همسایگی سعی می‌کنند با شما همکاری کنند.

پس از بررسی کردن محل جدید خود، نزدیک‌ترین دامپزشکی را پیدا کنید. دانستن محل دامپزشکی برای انجام کارهای سلامتی حیوان شما بسیار مهم است. با انجام نکات بیان شده، می‌توانید نسبت به جابه جایی حیوان خود آسوده خاطر شوید. آمادگی برای انتقال، بخشی از مسیر است و باید در ادامه نسبت به استرس حیوان خود نیز کارهایی انجام بدهید.

گربه‌ای در باکس مخصوص

توصیه‌هایی برای انتقال حیوانات

اگر از یک گربه نگهداری می‌کنید، باید بدانید که گربه‌ها جاهای تنگ و کوچک را دوست ندارند. آنها نسبت به تنگی و کوچکی مکان دچار استرس می‌شوند. بنابراین، برای حمل و نقل گربه خود، از جعبه یا باکس کوچک استفاده نکنید. لازم به ذکر است، گربه نسبت به گربه‌های ناآشنا احساس غریبی می‌کنند. توصیه می‌شود، گربه را یک روز قبل از اسباب کشی به خانه جدید منتقل کنید.

اگر یک سگ در خانه دارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که قدرت بویایی سگ‌ها بسیار بالا است. مهم‌ترین کاری که برای انتقال سگ خود باید انجام دهید؛‌ او را پیش از اسباب کشی به خانه جدید منتقل کنید. سگ به مرور با بوها و فضای خانه جدید آشنا می‌شود. آشنایی سگ نسبت به محیط جدید از استرس او بسیار کم خواهد کرد.

مراقبت از حیوان در روز اسباب کشی

روز اسباب کشی، برای حیوان خود یک مکان مناسب در نظر بگیرید. در میان هرج و مرج اثاث کشی، ممکن است حیوان از خانه فرار کند. این مورد دردسرهایی جدی برای خانواده ایجاد خواهد کرد. عدم آشنایی به محل جدید، باعث می‌شود حیوان خود را به سختی پیدا کنید. اگر محله بزرگی باشد، احتمال هرگز پیدا نشدن حیوان بسیار زیاد خواهد بود. برای اینکه از فرار یا رخ دادن اتفاق برای حیوانتان جلوگیری کنید؛ کافی است چند کار را انجام دهید.

اولین کار این است که با یک شرکت حمل و نقل صحبت کنید؛ از آنها برای انجام کارهای اسباب کشی کمک بگیرید. تیم باربری با بسته بندی و حمل بار، کارهای مربوط به اثاث کشی را انجام می‌دهند. با این اتفاق شما می‌توانید با خیال راحت از حیوان خود نگهداری کنید. برای انجام کارهای اسباب کشی، شرکت اتوبار کیمیا می‌تواند در امر حمل بار به شما کمک کند. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا می‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

یک سگ خوشحال در داخل کارتن

در روز اسباب کشی، می‌توانید از یکی دوستان یا آشنایان خود درخواست کمک کنید. از آنها بخواهید در هنگام اسباب کشی از حیوان شما مراقبت کند. سعی کنید از فردی که قبلا با حیوان شما ارتباط برقرار کرده است، کمک بگیرید. حیوانات با افراد آشنا احساس غریبی نمی‌کنند.

برای نگهداری از حیوانات، آنها را در جعبه یا باکس مخصوص حیوانات نگهداری کنید. آنها در طول باربری می‌توانند برای مدتی در باکس انتظار بکشند. البته مراقب باشید که حیوان شما در باکس آزار نبیند و هر از گاهی به او سر بزنید.

رعایت نکات بیان شده می‌تواند از میزان استرس شما کم شود. برای انجام اسباب کشی بی‌دغدغه، می‌توانید از خدمات نوین اتوبار کیمیا استفاده کنید. با اتوبار کیمیا می‌توانید، براساس مقدار بار خود اتوبار درخواست بدهید. تیم باربری اتوبار کیمیا آماده خدمت‌رسانی در بسته‌ بندی و حمل بار هست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 552 views بار دسته بندی : حیوانات و گیاهان تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.