اتوبار کیمیا راهنمایی برای جابجایی پیانو در اسباب کشی |چگونه پیانو خود را جابجا کنیم؟ - اتوبار کیمیا

جابجا کردن پیانو حتی برای متخصصین کار جابجایی، نیز کار آسانی نیست. پیانو اغلب بسیار گران، حساس و بسیار مهم برای شما یا سایر اعضای خانواده شما است. لازم به ذکر هم نیست که آنها همچنین بسیار بزرگ، عجیب و غریب و سنگین‌تر از آن چیزی هستند، که شما فکرش را هم بکنید. به همین دلیل، اگر بتوانید افراد حرفه‌ای را با تجربه جابجایی پیانو استخدام کنید، بسیار بهتر است.

اگر امکان استخدام افراد حرفه‌ای را ندارید و قصد دارید خودتان به تنهایی کار جابجایی پیانو را انجام دهید، قدرت بیشتر و موفقیت برایتان آرزو می‌کنیم. در مورد جابجایی پیانو، احتیاج به کمک و تجهیزات خاص خواهید داشت. در این مقاله چند نکته برای جابجایی پیانو را، برای شما عنوان خواهیم کرد.

 ۱- برای حمل پیانو کمک بگیرید

از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. جابجا کردن پیانو برای یک نفر بسیار سخت است. در وضعیت ایده‌آل هنگام اسباب کشی، شما نیاز به ۴ تا ۵ نفر دارید تا بتوانید پیانو را به درستی بلند کنید. حتی هنگام جابجایی پیانو نه تنها به کمک افراد نیاز دارید، بلکه تجهیزات مورد نیاز مانند تسمه نقاله و پتو نیز، از احتیاجات شما است.

همچنین، مطمئن شوید اتوباری که برای جابجایی پیانو گرفتید، در صورت امکان کامیونی است که دارای رمپ یا سطح شیب دار است. قرار دادن افراد به عنوان مسئول برای هر مرحله از جابجایی، بسیار مهم است. هر کسی که درگیر این کار است باید برنامه را از پیش بداند، تا همه چیز به آرامی و درستی پیش برود.

جابجا کردن پیانو حتی برای متخصصین کار جابجایی کار آسانی نیست. پیانو اغلب بسیار گران، حساس و بسیار مهم برای شما یا سایر اعضای خانواده شما است.

 ۲-   پیانو را آماده کنید

اول – اطمینان حاصل کنید که مسیر پیانو تا کامیون وسیله‌ای قرار ندارد، که ممکن است مانع جابجا کردن و حرکت دادن پیانو شود.

دوم – اطمینان حاصل کنید که پیانو در پتوهای جابجایی پیچیده شده است، تا از بدنه خارجی دستگاه محافظت شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که کلیدها یا با قفل و یا برخی از بندهای کشی بسته شده است تا کلیدها از ضربه و خش محافظت شوند.

سوم – اکنون که پیانو را به طور مناسب برای حمل و نقل بسته بندی کردید، آن را برای جابجایی آسان‌تر، به تسمه بالابر وصل کنید. از تسمه‌های مبلمان برای بلند کردن پیانو بر روی تسمه بالابر استفاده کنید و مطمئ» شوید که پیانو در حین بالا بردن به صورت عمودی قرار بگیرد.

 ۳- آن را از نقطه A به نقطه B ببرید

قطعا در نظر دارید که برای صرف پول برای جابجایی پیانو، از کامیونی استفاده کنید که رمپ دارد. اگر کامیون دارای سطح شیب دار باشد، به آسانی می‌توانید پیانو خود را بر روی قرقره‌ای که روی آن قرار دارد به داخل کامیون هدایت کنید. هنگامی که آن را در کامیون قرار دادید، مطمئن شوید که پیانو داخل کامیون محکم شده است تا بتوانید تکان‌های آن را به حداقل برسانید.

از آنجایی که پیانوها بسیار ظریف و حساس هستند، حالت ایده آل این است که پیانو را به عنوان اولین وسیله داخل کامیون قرار دهید و هنگام خارج کردن وسایل از آخرین چیزهایی باشد که از کامیون خارج می‌شود. کاری که باید بکنید این است که، پیانو را زودتر داخل کامیون قرار دهید تا از هر گونه آسیب در اثر تغییرات آب و هوایی محفوظ باشد.

 ۴-  آن را کوک کنید

کوک کردن پیانو بعد از اثاث کشی

هر زمان که پیانو را جابجا کردید، باید برنامه‌ای برای کوک و تنظیم کردن پس از ورود به خانه جدید خود داشته باشید. هنگام جابجایی ممکن است پیانو با سطوح مختلف رطوبت مواجه شود، بنابراین احتمال دارد که پیانو در زمان حمل و نقل تنظیماتش به هم بخورد.

برای آماده سازی امکانات ایمن برای جابجایی پیانو خود، زمان بگذارید. از مشاوره حرفه‌ای در مورد چگونگی جابجایی پیانو دریغ نکنید و از مشاوران اسباب کشی محلی در منطقه خود سوال کنید، اما با این حال این را بدانید که جابجا کردن پیانو هرگز ساده نیست. وقت گذاشتن و پیروی از مراحل گفته شده در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا از جابجایی پیانو به خانه جدید خود، در یک وضعیت ایمن، مطمئن شوید.

اگر در حال اثاث کشی یا برای خرید و فروش پیانو نیاز به یک باربری مطمئن برای پیانو خود دارید ، اتوبار اتوبار کیمیا حمل و نقل پیانو شما را انجام میدهد.

منبع: apartmentguide

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 387 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.