اتوبار کیمیا چگونه در زمستان اسباب‌کشی کنیم؟ - اتوبار کیمیا

فصل زمستان فرارسیده است و خیلی از خانواده‌ها قصد اسباب‌کشی دارند. زمستان به دلیل بارش برف و سردی هوا، مشکلاتی را برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند. افراد برای اسباب‌ کشی در زمستان، نیاز است که نکات مهمی را رعایت کنند. این نکات می‌تواند روند باربری و نقل مکان به منزل جدید را آسان کند. پس با اتوبار کیمیا همراه باشید تا این نکات کاربردی را معرفی کنیم.

کامیون باربری در میان برف‌ها

کارها را با شرکت باربری هماهنگ کنید

اسباب‌کشی در زمستان کار هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. فصل زمستان فصلی است که کمتر کسی به سراغ اسباب‌کشی و حمل بار می‌رود. به همین منظور شرکت‌های باربری وقت‌ خالی بیشتری نسبت به دیگر فصل‌های سال برای انجام اثاث‌کشی دارند. بنابراین، برای سپردن کارهای خود به شرکت‌های باربری، دو یا سه روز مانده به موعد اسباب‌کشی، کارها را با شرکت باربری هماهنگ کنید.

شرکت اتوبار کیمیا برای انجام اسباب‌کشی در زمستان، سرویس‌های متنوعی را فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا، اقدام به کرایه وانت، نیسان و کامیون کنید.

شرایط آب و هوا را بررسی کنید

فصل زمستان به دلیل بارش برف و سردی هوا، شرایط جوی غیرقابل پیش‌بینی را ایجاد کرده است. توصیه می‌کنیم در هفته منتهی به اسباب‌کشی، هرروز شرایط آب و هوا را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود نسبت به بارش شدید برف یا مسدود شدن خیابان، برنامه‌ریزی مجددی برای کارهای اثاث‌کشی انجام دهید. اگر بارش برف باعث اختلال در کار جابجایی شما می‌شود، بهتر است کار حمل اثاثیه منزل را به تأخیر بیاندازید.

کف زمین را بپوشانید

روز اثاث‌کشی، تیم باربری در حال رفت و آمد به داخل خانه هستند. به دلیل بارش برف یا باران، کفش آنها و افراد خانواده گلی شده است که موجب کثیف شدن کف زمین خانه و محیط آپارتمان می‌شود. برای جلوگیری از این کار، کف زمین را با پتو یا پارچه بپوشانید. پلاستیک‌های مخصوص کف زمین نیز می‌تواند برای پوش کف زمین به شما کمک بسزایی کند.

پارو زدن برف‌ها

لوازم گرمایشی را خاموش کنید

زمان جابجایی اثاثیه منزل، درب خانه باز است و گرمای داخل خانه به بیرون منتقل می‌شود. زمان اسباب‌کشی، وسایل گرمایشی خانه را خاموش کنید. با اینکار ابتدا از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنید. همچنین، مبلغ قبض آخر ماه شما کاهش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است، فضای سرویس بهداشتی خانه را گرم نگهدارید. گرمای داخل دستشویی را با بستن درب آن حفظ کنید. پس از مدتی، به سرویس بهداشتی بروید تا گرم شوید. این کار می‌تواند حال شما را برای ادامه اثاث کشی بهتر کند.

پیش از اینکه به خانه جدید نقل مکان کنید، موتورخانه و پکیج‌های گرمایشی خانه را بررسی کنید. کارهای سرویس موتورخانه را پیش از اثاث‌کشی انجام بدهید تا در روز جابجایی، مشکلی برای گرمای خانه نداشته باشید.

مسیر باربری را تمیز کنید

کف خیابان و کوچه ممکن است در روز اسباب‌کشی پوشیده از برف باشد. برای سهولت در کار جابجایی وسایل، مسیر باربری را با پارو تمیز کنید. پس از اینکه مسیر را با پارو باز کردید. کف خیابان یا کوچه را با نمک بپوشانید تا لغزندگی زمین از بین برود. البته تیم‌های باربری با استفاده از وسایل مخصوص خود، مسیر حمل بار را پاکسازی و تمیز می‌کنند. همچنین، پیش از رسیدن کامیون باربری، جای پارک مناسبی برای توقف اتوبار در نظر بگیرید. این کار می‌تواند روند جابجایی در هوای سرد را بهتر پیش ببرد.

جابجایی کارتن در میان برف‌ها

بدن خود را گرم نگهدارید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در طول اثاث‌کشی انجام دهید، گرم نگهداشتن بدن خود است. نوشیدنی‌های گرم مثل شکلات داغ، چای دارچین و قهوه می‌تواند دمای بدن شما را گرم نگهدارد. بسیار کار پسندیده‌ای است که برای تیم باربری هم نوشیدنی گرم آماده کنید. زمانی که احساس کردید، انگشتان دستتان یا بینی‌تان سرد شده است، یک فنجان از نوشیدنی‌های پیشنهاد شده بنوشید.

دستکش اضافه همراه خود داشته باشید

در طول حمل اثاثیه منزل، ممکن است دستکش‌های بافتنی شما خیس یا کثیف شود. برای این روز دستکش اضافه همراه خود داشته باشید. زمانی که دستکش شما کثیف شد، آن را با یک دستکش تمیز و خشک تعویض کنید تا گرمای دست‌های شما حفظ شود.

وسایل شکستنی را دوبار بسته‌بندی کنید

هوای سرد و لغزندگی زمین، احتمال آسیب دیدن افراد و وسایل را افزایش می‌دهد. به همین منظور، وسایل شکستنی خود را دوبار بسته‌بندی کنید. لازم به ذکر است، وسایلی که ممکن است به خاطر سردی هوا، بشکند یا آسیب ببیند را در محفظه باری کامیون قرار ندهید. سعی کنید وسایل شکستنی را با احتیاط بیشتری جابجا کنید.

لوازم برقی یکی از وسایلی هستند که ممکن است در سرمای هوا دچار آسیب‌دیدگی شوند. برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم برقی، توصیه می‌شود این وسایل را با ماشین شخصی خود جابجا کنید. در طول جابجایی، دمای ماشین را گرم نگهدارید تا آسیبی به این وسایل وارد نشود.

اسباب‌کشی در زمستان کار سختی نیست. اگر تمام نکات بیان شده را رعایت کنید، می‌توانید تجربه اثاث‌کشی راحت و آسانی را داشته باشید. امیدواریم که در این روزهای سرد زمستانی، بدون مشکل به خانه جدید خود نقل مکان کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 448 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 27 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها