اتوبار کیمیا اسباب کشی، چالش یا فرصت - اتوبار کیمیا

اسباب کشی معمولا برای بسیاری از افراد بسیار چالش برانگیز است، از چانه زدن با راننده ها وکارگران گرفته تا نامرتبی خانه قبل و بعد از اسباب کشی، اما شما میتوانید بدترین چالش ها را به بهترین حالت تبدیل کنید. معمولا در خلال اسباب کشی بهترین راه ها برای شما فراهم میشود تا بتوانید از شر وسایل اضافی خود راحت شوید، برای این کار میتوانید از دو متد “کنماری” و “استفاده در یک سال گذشته” را مد نظر قراردهید.

چگونه وسایل اضافی خود را بفروشیم؟

امروز تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که میتوانید تمامی وسایل خود را در سایت های آگهی گذاشته و به فروش برسانید، میتوانید از اینترنت یک سمسار پیدا کرده یا خودتان یک پیج اینستا تاسیس کرده و وسایلتان را به فروش برسانید. شخصی را میشناسم که قبل از مهاجرت با راه اندازی یک پیج تمام وسایل خود حتی کش سرهای خود را فروخت و چون بازدید پیج مناسب بود، وسایل دیگران را نیز به آن اضافه کرده و از آنها نیز به عنوان پورسانت کسب درآمد کرده و تا امروز هم ادامه دارد.

اتوبار کیمیا، یک چالش تبدیل به فرصت شده

در خلال یک اسباب کشی زجرآور ایده یک اپلیکیشن و وبسایت تخصصی اسباب کشی به ذهن بنیان گذار این استارت آپ رسید. پس شما هم میتوانید مانند چالش های خود را تبدیل به فرصت کنید. اگر خاطره بدی از خانه قبلی خود دارید میتوانید در خلال اسباب کشی به این فکر کنید که قرار است خاطرات خوبی برای شما رقم بخورد.

شما میتوانید از خدمات اسباب کشی ویژه اتوبار کیمیا استفاده کنید، یعنی از سرویس های ناظر، کارگر فنی، کارگر بسته بندی، کارگر چیدمان و وسایل بسته بندی اتوبار کیمیا استفاده کنید و دست به سیاه و سفید نزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 382 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.