اتوبار کیمیا با تور به کمپینگ برویم یا با ماشین شخصی؟ - اتوبار کیمیا

شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای یک سفر کمپی با ماشین شخصی خود برویم یا تور؟ در این مقاله سعی میکنم که تجربیات شخصی خود را در این زمینه گوشزد کنم که تصمیم بهتری در مورد سفر خود بگیرید.

مزایای سفر با ماشین شخصی برای کمپ در کویر ، کنار دریاچه یا…

از مزایای سفر با ماشین شخصی انتخاب آهنگ است! این توصیه من را جدی بگیرید اگر شما طرفدار آهنگ های راک یا پاپ فاخر هستید در اتوبوس ممکن است با آهنگ های آبکی بسیار اذیت شوید. در ماشین خود میتوانید هر آهنگی که میخواهید با لذت گوش کنید.

هزینه شما اگر حدود ۳-۴ نفر باشید از هزینه های تور کمتر خواهد شد و این به نفع شماست . همچنین در بسیاری از تور ها شما بعد از رفتن به چندین جا تازه هزینه های ورودی را هم باید بدهید که بسیار آزاردهنده است.

آفرود جنگلی

زمان در دست خودتان است ، برخی از تورها نمیگذارند در کویر تا صبح آسمان را تماشا کنید اما لذت بخش ترین بخش کمپینگ کویری همین خیره شدن به آسمان دور آتش است همچنین برنامه های تور ممکن است به مزاق شما خوش نیاید ولی شما میتوانید با خواندن نظرات در سایت های مربوط به طبیعت گردی اطلاعات خود را بالا ببرید.

مزایای کمپینگ با تور

نیازی نیست که به فکر غذا و یا رانندگی باشید میتوانید از لذت خوابیدن در اتوبوس لذت ببرید ، همچنین ماشین های آفرودی عدمتا روی تور هستند که میتوانید لذت سفر با آن را بچشید. به طور مثال اگر میخواهید از تهران برای کمپینگ به کویر مصر بروید بالای ده ساعت راه دارید.

کمپینگ و طبیعت گردی با تور

اگر دوست دارید با افراد جدید آشنا شوید این نوع کمپینگ میتواند برای شما لذت بخش باشد. همچنین اگر تجهیزات کمپینگ را ندارید بهتر است از تور استفاده کنید ، اما باید بدانید که با هزینه سفر تور ۲ نفره بخشی از وسایل خود را یک بار برای همیشه بخرید.

یکی از مزیت های دیگر مسافرت با تور این است که میتوانید چیزهای خود را به راحتی حمل کنید البته اگه متوجه منظورم شده باشید! D: همین طور اگه خیلی ماجراجو نیستید و از اتفاقات غیرمنتظره زیاد راضی نیستید هم تور گزینه مناسبی هستش. اگر هم موسیقی فاخر دوست دارید زیر بلندگو نشینید و با خود هندزفری ببرید.

اگه این مطلب به شما کمک کرد که یک تجربه خوب داشته باشید ، درزمان اسباب کشی و حمل بار نیز به اتوبار آنلاین اتوبار کیمیا اعتماد کنید و در آخر پیشنهاد من ماشین شخصی هست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 475 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.