اتوبار کیمیا توصیه‌های جذاب برای اسباب کشی - اتوبار کیمیا

اسباب کشی یکی از کارهای سخت برای خانواده‌ها است. افرادی هستند که نسبت به اثاث کشی مشتاق هستند. اما آنها نیز دچار استرس، خواب زدگی و آشفتگی می‌شوند. افراد نسبت به بسته بندی و برنامه‌ریزی کارها زمان کافی پیدا نمی‌کنند. فکر کردن درباره اتفاقات پیشرو آنها را عذاب می‌دهد. فارغ از تمامی دغدغه‌ها، بیایید خود را با اسباب کشی کردن سرگرم کنید. شاید این مورد خنده‌دار است. اما نسبت به حمل اثاثیه و باربری نگاه مثبتی داشته باشید. از بسته بندی کردن و فکر کردن به شرایط جدید خود لذت ببرید. انجام دادن توصیه‌های جذاب می‌تواند در کارهای اسباب کشی به شما کمک کند.

کارهای اسباب کشی را عقب نیاندازید

شاید عقب انداختن کارهای اسباب کشی بتواند به شما کمک کند. احتمالا با خود فکر می‌کنید شما می‌توانید به صورت فشرده کار کنید. باید این واقعیت را بپذیرید که شما در اصل کارهای اثاث کشی را به تعویق می‌اندازید. این کار به معنی فشرده کار کردن نیست. پس از حمل اثاثیه منزل، تمام شرایط زندگی شما به حالت قبل بازمی‌گردد. پس، بدون استرس و با حال خوب کارهای اسباب کشی را انجام دهید.

در طول بسته بندی کردن، مثبت فکر کنید. موسیقی شاد گوش دهید. به افراد خانواده خود انرژی مثبت دهید. مثبت‌اندیشی به آینده می‌تواند میزان استرس حمل بار را کم کند. هرچه کارهای خود را زودتر انجام دهید، مشکلات کمتری را در طول حمل اثاث منزل تجربه خواهید کرد.

زن و مرد خوشحال در حال جابجای مبل خانه

یک چک ‌لیست درست کنید

داشتن یک لیست برای انجام کارها خیلی مهم است. برای شروع کارهای اثاث کشی یک چک لیست درست کنید. وسایل را در کارتن اسباب کشی قرار دهید و محتویات آن را در لیست خود بنویسید. روز و تاریخ اسباب کشی را برای خود تعیین کنید. روز حمل اثاث را با یک شرکت باربری رزرو کنید. داشتن چک‌لیست مسیر مشخصی از کارهای اسباب کشی را برای شما ترسیم می‌کند. هرچه با برنامه جلو بروید، استرس کمی خواهید داشت. توصیه می‌شود، موقع نوشتن چک لیست زمانی را برای استراحت و ایجاد آرامش برای خود و خانواده قرار دهید.

برای رزرو زمان اسباب کشی، شما می‌توانید از اپلیکیشن اتوبار کیمیا استفاده کنید. اتوبار کیمیا دارای قابلیت رزرو آنلاین باربری است. با مراجعه به سایت، سفارش خود را رزرو کنید. تیم باربری اتوبار کیمیا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، در تاریخ تعیین شده آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

برای بسته بندی هوشمندانه عمل کنید

اگر فکر می‌کنید آنقدر باهوش هستید که نیازی به ایجاد یک چک لیست ندارید. پس، می‌توانید از هوش خود برای ایجاد راه‌های خلاقانه برای بسته بندی وسایل استفاده کنید. شما می‌توانید بدون صرف هزینه‌ای کارهای مختلفی انجام دهید. شاید خنده‌دار به نظر برسد، اما لازم نیست هزینه‌هایی برای بسته بندی کردن بپردازید.

شما می‌توانید برای کارتن اسباب کشی، به سوپرمارکت یا فروشگاه‌های محله خود مراجعه کنید. از آنجا کارتن‌های مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین، برای جمع کردن وسایل ارزشمند و شکستنی از لوازم خانه استفاده کنید. لوازمی مثل ملحفه، تی‌شرت یا حوله برای بسته بندی وسایل شکستنی کاربردی هستند. با این کار دیگر نیازی به پلاستیک محافظ حباب‌دار نخواهید داشت.

مرد خسته و کارتن‌های ریخته شده بر سر او

به کمک دوستان خود حساب نکنید

شما بهترین دوستان جهان را دارید؟ این خیلی عالی است. اما از دوستان و آشنایان خود کمک نگیرید. به این دلیل که ممکن است در طول حمل اثاثیه منزل، دوست شما وسیله‌ای را بشکند. یا به دلیل فشار باربری اختلاف نظر پیدا کنید. این موارد باعث خواهد شد دلخوری و کدورت بین شما به وجود بیاید. کمک دوستان قطعا فشار اسباب کشی را کم خواهد کرد. اما برای جلوگیری از دلخوری و ناراحتی از دوست خود، از این کار پرهیز کنید.

شب قبل از اسباب کشی مهمانی نگیرید

افراد زیادی هستند که برای خداحافظی با همسایگان یا دوستان هم‌محل خود، مهمانی خداحافظی برگزار می‌کنند. این کار بسیار پسندیده‌ای است. اما زمان آن شب قبل از اثاث کشی نیست. شما برای حمل بار و نظارت بر کار اتوبار باید صبح زود از خواب بیدار شوید. با گرفتن مهمانی، کار اضافه‌ و بیهوده‌ای به خود محول می‌کنید. زمانی که کارهای اسباب کشی تمام شد، آن زمان مهمانی باشکوهی با دوستان خود برگزار کنید.

حال خوب و سرحال بودن کمک زیادی در جلو رفتن اسباب کشی می‌کند. سعی کنید روز اثاث کشی شاداب و سرحال باشید. انرژی خوب شما به تمام افراد خانواده و حتی به تیم باربری منتقل خواهد شد. حفظ آرامش می‌تواند موفقیت بزرگی در این کار محسوب شود. رعایت توصیه‌های جذاب اسباب کشی می‌تواند برای شما مفید باشد. امیدواریم اسباب کشی شاداب و آرامی را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 470 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها