اتوبار کیمیا دردسرهای اسباب کشی خانواده‌ها در شرایط کرونا - اتوبار کیمیا

یکی از دردسرهای اسباب کشی این روزهای خانواده‌ها، شیوع ویروس کرونا است. در این شرایط خاص، افراد به دنبال انجام یک اثاث کشی بهداشتی و ایمن هستند. جستجوی یک اتوبار مطمئن و حمل بدون آسیب اثاثیه جزو نگرانی‌های خانواده‌ها محسوب می‌شود. حال، اپلیکیشن اتوبار کیمیا به کمک کاربران آمده است تا با ارائه خدمات آنلاین، کار اسباب کشی را برای کاربران راحت کند.

اپلیکیشن اسباب کشی اتوبار کیمیا، یک سامانه هوشمند برای انجام امور باربری و حمل بار است. کاربران می‌توانند براساس مقدار میزان بار خود، اتوبار و تیم باربری مورد نظر خود را سفارش بدهند. در این مطلب قصد داریم سرویس‌های متنوع اپلیکیشن اتوبار کیمیا را به شما معرفی کنیم تا از شر دردسرهای اسباب کشی خلاص شوید. با اتوبار کیمیا همراه باشید.

دردسرهای اسباب کشی

اپلیکیشن هوشمند اتوبار کیمیا و سفارش بی‌دردسر

اپلیکیشن اتوبار کیمیا یک شرکت استارتاپی است که هدف آن ارائه خدمات اسباب کشی هوشمند است. این اپلیکیشن دارای سرویس‌های آنلاین است که کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند اتوبار و کارگران خدماتی درخواست کنند. سرویس‌های اتوبار کیمیا شامل درخواست کامیون باربری، نیسان، وانت و خدمات کارگری می‌شود. لازم به توضیح است، شرکت اتوبار کیمیا در استان‌های تهران و البرز سرویس‌های آنلاین خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

قیمت‌ سرویس‌های اتوبار کیمیا ثابت هستند، به طوریکه کاربر با پرداخت صورتحساب نهایی سفارش خود، هیچ مبلغ اضافه دیگری پرداخت نخواهد کرد. حتی اگر مدت زمان اسباب کشی طولانی شود، هیچ تغییری در قیمت ایجاد نخواهد شد. با این کار، اتوبار کیمیا توانسته است یکی از دردسرهای اسباب کشی خانواده‌ها را برطرف کند.

دردسرهای اسباب کشی

نحوه کار بار اپلیکیشن اسباب‌کشی اتوبار کیمیا

یکی از دغدغه‌های اسباب کشی خانواده‌ها، کرایه اتوبار است که نمی‌دانند از چه طریقی اقدام کنند. اما اتوبار کیمیا به این دغدغه هم توجه کرده است. اتوبار کیمیا سرویس‌های خود را در قالب یک اپلیکیشن اسباب کشی ارائه کرده است. اپلیکیشن اتوبار کیمیا برروی سیستم‌عامل اندروید در دسترس قرار دارد. کاربران محترم آیفون نیز می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن اتوبار کیمیا، اقدام به ثبت سفارش خود کنند.

با ورود به اپلیکیشن، کاربر مبدأ و مقصد خود را برای انجام اسباب کشی برروی نقشه مشخص می‌کند. سپس، مقدار و تعداد بار خود را در اپلیکیشن تعیین می‌کند. پس از ثبت سفارش، مقدار هزینه باربری کاربر محاسبه خواهد شد. جالب است بدانید، اپلیکیشن اتوبار کیمیا دارای قابلیت رزرو اتوبار است. کاربران می‌توانند روز و تاریخ اسباب کشی خود را رزرو کنند. تیم باربری اتوبار کیمیا در روز تعیین شده، در محل حاضر خواهند شد. با سفارش سرویس مورد نظر خود، یکی از دردسرهای اسباب کشی خود را کم کنید و بدون استرس اقدام به بسته بندی وسایل منزل کنید.

اتوبار
اینترنتی

زمانی که کاربر درخواست اتوبار خود را به صورت آنلاین ثبت کرد. اپلیکیشن اتوبار کیمیا براساس مقدار میزان بار کاربر، اتوبار و تعداد کارگران را تعیین می‌کند. سپس، با استفاده از هوش مصنوعی نرخ قیمتی کاربر محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است، نرخ قیمت سرویس‌های اتوبار کیمیا ثابت است. این نرخ ۱۰ درصد پایین‌تر نسبت به میانگین قیمتی تهران تعیین می‌شود. قیمت ثابت اسباب کشی اتوبار کیمیا باعث می‌شود نگرانی افراد نسبت به کارها کم شود و با خیال راحتی کارها را به پیش ببرند.

دردسرهای اسباب کشی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

تیم باربری اتوبار کیمیا برای حفظ بهداشت و سلامت مشتریان خود،
پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند. کارگران خدماتی با استفاده از ماسک و دستکش
در محل اسباب کشی حاضر می‌شوند. همچنین، بنا به درخواست کاربران، کارگران بسته
بندی اتوبار کیمیا، بارهای مشتریان را با دستگاه‌های مخصوص ضدعفونی می‌کنند.

امکان
پرداخت اعتباری

کاربران می‌توانند هنگام ثبت سفارش، هزینه اثاث کشی و باربری را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت آنلاین به صورت شارژ اعتبار حساب کاربری است. این قابلیت باعث خواهد شد کاربر نیاز به حمل پول و پرداخت نقدی هزینه اسباب کشی نداشته باشد. انعام دادن به رانندگان اتوبار یکی از دردسرهای اسباب کشی است که خانواده‌ها را دچار مشکل کرده است. بنابراین، اتوبار کیمیا هیچ انعامی از مشتریان محترم دریافت نمی‌کند و این کار را جزو اولویت‌های خود می‌داند.

امیدواریم که با سفارش‌ سرویس‌های آنلاین اتوبار کیمیا، از دردسرهای اسباب کشی شما کاسته شود و بدون استرس و نگرانی کارهای حمل اثاثیه منزل را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 391 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها