اتوبار کیمیا فرهنگ آپارتمان نشینی و حقوق آپارتمانی - اتوبار کیمیا

یکی از مواردی که باید به آن در زندگی شهری توجه شود حقوق آپارتمان نشینی و فرهنگ آن است در این مقاله میخواهیم به بررسی زوایای آن بپردازیم.

قانون تملک آپارتمان ها

قانون تملک آپارتمان ها تا به حال از سال ۱۳۳۸ در اولین انتشار خود چندین بار مورد تجدید نظر قرار گرفته است این قوانین را میتوانید اینجا مشاهده کنید:

در قانون تملک آپارتمان ها یا به طور خودمانی قانون آپارتمان نشینی تمامی حق و حقوقی که ساکنین یک ساختمان نسبت به هم دارند را توضیح میدهد . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خانه ی قدیمی خود را میخواهید با کلی خاطره رها کنید و تسلیم زندگی آپارتمانی شوید بد نیست که این فایل را مطالعه کنید. همچنین اگر برای اسباب کشی خود نیاز به اتوبار دارید از اتوبار کیمیا استفاده کنید.

فرهنگ آپارتمان نشینی

فرهنگ آپارتمان نشینی

دیوارها در برخی آپارتمان هایی که چندین سال پیش ساخته شده اند و هنوز مبحث عایق در نظام مهندسی مطرح نبود به راحتی صداها را منتقل میکند بنابراین سعی کنید در کنار دیوار های خارجی فعالیت های خود را انجام ندهید.

دربرخی از ساختمان ها صدا به راحتی به پایین منتقل میشود سعی کنید اگر کفپوش سنگی استفاده میکنید روی آن را فرش کنید تا صدا به پایین منتقل نشود.

در قانون تملک آپارتمان ها برای کارهای فنی و پرسروصدا ساعت تعیین شده است اما بهتر است با اهالی ساختمان در مورد ساعت آن به اتفاق برسید . همچنین مهمانی ها و تولد ها را سعی کنید برای آخر هفته نگه دارید و به غیر از آن به ساکنان اطلاع دهید.

کفش های خود را کنار خانه مرتب کنید یا داخل خانه جا کفشی تعبیه کنید مخصوصا ساختمان هایی که آسانسور ندارد. آویزان کردن رخت مخصوصا برروی نرده های سمت کوچه جلوه خوبی ندارد و زمان فروش خانه در آپارتمان دچار مشکل میشوید.

انتقال از خانه به آپارتمان

از حق خود کوتاه نیایید ولی به حق دیگران هم تجاوز نکنید ، شما حق دارید که در تصمیم گیری انتخاب هیئت مدیره مسائل مالی و… شرکت کنید .

از درست بسته شدن در ورودی اطمینان حاصل کنید ، با یکدیگر در زمان مسافرت تبادل داشته باشید تا جلوی سرقت های احتمالی را بگیرید.

کپسول های آتش نشانی ، لوله ها و … را مرتب چک کنید. اگر نگهبان یا سرایدار دارید به صورت دوره ای برای خوراک او اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.