اتوبار کیمیا محله های گران قیمت و لوکس تهران کدام محله ها هستند؟ - اتوبار کیمیا

تهران بزرگ محله های گوناگونی دارد که قیمت های آنها تفاوت بسیار زیادی دارد، برخی از این محله ها بسیار قیمت بالایی دارند و خانه های لوکس در آنها به وفور یافت میشود در این مقاله به برخی از این محله ها اشاره میکنیم.

محله های لاکچری تهران

محله های لوکس منطقه یک

منطقه یک به طور میانگین گران ترین منطقه تهران است و اکثرا شامل شمیران به مرکزیت تجریش میشود. ولنجک، محمودیه، زعفرانیه، باغ فردوس، فرشته و الهیه، مقصود بیک، قیطریه ، حکمت، جماران، دزاشیب، فرمانیه، کامرانیه، حصار بوعلی، نیاوران و اقدسیه از محله های لوکس منطقه یک محسوب میشوند. در میان این محله ها برخی از خیابان های اقدسیه، کامرانیه، فرماینه، فرشته و زعفرانیه از دیگر مناطق منطقه یک نیز گران تر هستند.

محله های لوکس منطقه دو

محله های لوکس و اعیان نشین منطقه دو تهران شامل شهرک غرب، قسمت شرقی سعادت آباد از بلوار پاکنژاد به طرف شرق تا اسلام آباد هستند. همچنین خیابان های سپهر و البرز در مرزداران و برخی از خیابان های شهرآرا و گیشا برخی و شهرک آتی ساز از محله های لوکس و گران قیمت تهران هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۳ تهران

منطقه ۳ یکی از مناطق مختلط اداری و مسکونی تهران است که خانه های آن تقریبا در اکثر مناطق از قیمت های بالایی برخوردار اند. محله های دروس، میرداماد، ظفر (به جز قسمت حسن آباد)، اختیاریه، منظریه، احتشامیه، پاسداران و ونک ( به جز ده ونک) از محله های خوب و گران تهران هستند. همچنین چندین برج معروف تهران از جمله برج تهران، آ اس پ، پارک دو پرنس، برج های سامان و … در این منطقه قرار دارند.

مطلب مناطق اداری تهران پیشنهاد میشود.

محله های گران قیمت منطقه ۴ تهران

منطقه ۴ تهران در شمال شرق این شهر قرار دارد، جنوب پاسداران، برخی از کوچه های شیان، خیابان شهید عراقی ، برخی از خیابان های تهران پارس به خصوص بخش جنوب غربی ( اطراف فلکه اول و دوم) از محله های گران قیمت تهران هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۵ تهران

منطقه ۵ تهران در شمال غرب تهران واقع شده است ، برخی از خیابان های پونک مثل کمالی ، عدل و همیلا ، خیابان های اباذر ، مهران و بهنام، برخی از خیابان های جنت آباد جنوبی ، مرکزی و سازمان برنامه شمالی و شهرک اکباتان از محله های گران قیمت منطقه ۵ هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۶ تهران

محله ی شاخص این منطقه محله ی یوسف آباد است که یکی از محله های بزرگ تهران محسوب میشود، محله توانیر، پارک ساعی، بهجت آباد شمالی، خیابان الوند و… از محله های خوب و گران منطقه ۶ هستند.

محله های خوب تهران

محله های گران قیمت منطقه ۷ تهران

محله های سهروردی شمالی ، نیلوفر و آپادانا از محله های خوب منطقه ۷ هستند.

محله های گران قیمت منطقه ۸ تهران

محله های گران قیمت منطقه ۸ شامل برخی از خیابان های نارمک و قسمتی از تهران پارس میشود.

دیگر محله های گران قیمت تهران

در مناطق دیگر برخی از کوچه ها و محله ها از محله های همجوار خود گرانتر هستند به طور مثال محله پرستار در اطراف خیابان پیروزی، خیابان ایران، خیابان های اطراف حرم در شهرری، برخی از کوچه های تهران نو، برخی از محله های منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران به خصوص در شمال آن ، برخی از برج های منطقه ۲۲ تهران، برخی محله های نزدیک بازار و بازار آهن و… از مثال های این مورد هستند.

درصورتی که به زودی اسباب کشی دارید ، از اتوبار کیمیا خدمات اثاث کشی و حمل بار را رزرو کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : املاک تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.