اتوبار کیمیا نحوه بسته بندی کفش برای اسباب کشی - اتوبار کیمیا

اسباب کشی کردن پر از کارهایی است که باید در یک مدت زمان محدود انجام بدهید. در طول اثاث کشی، به دنبال امن‌ترین روش برای بسته بندی وسایل مورد علاقه خود هستید. به این فکر می‌کنید که چگونه وسایل برقی یا شکستنی را بسته بندی کنید تا در طول جابجایی وسایل صدمه‌ای نبینند. یکی از دغدغه‌های افراد، بسته بندی کفش و نحوه جابجایی آن است. معمولا، افراد مختلفی کفش‌های خود را به صورت نامنظم در کارتن اسباب کشی قرار می‌دهند و درب آن را می‌بندند. اما این روش باعث می‌شود کفش‌ها خراب شوند. در این مطلب قصد داریم نحوه بسته بندی کفش را بیان کنیم. پس تا پایان همراه اتوبار کیمیا باشید.

تمیز کردن کفش در اسباب کشی

موجودی کفش‌ها را بررسی کنید

اولین کاری که برای بسته بندی کفش باید انجام دهید، بررسی کردن تعداد کفش‌ها است. زمانی را برای مرتب کردن و تصمیم گرفتن برای نگهداشتن یا دور انداختن آنها به خود اختصاص دهید. ممکن است بعضی از کفش‌ها نیاز به تعمیر داشته باشند؛ یا اینکه مدت‌ زمان طولانی می‌گذرد که از برخی از کفش‌ها استفاده نکرده‌اید. تصمیم بگیرید که کدام کفش‌ها را قصد دارید با خود به منزل جدید ببرید.

بعد از اینکه تصمیم خود را گرفتید، کفش‌های خود را دسته بندی کنید. به عنوان مثال کفش‌های اسپرت با کفش‌های رسمی را از هم تفکیک کنید و کنار هم بگذارید. این کار باعث می‌شود برای بسته بندی آنها، آمادگی بیشتری داشته باشید. به این نکته توجه کنید که برای روز اسباب کشی، یک کفش مناسب و راحت را کنار بگذارید.

بسته بندی کفش در اسباب کشی

نحوه بسته بندی کفش

پس از اینکه کفش‌ها را مرتب کردید، وقت آن رسیده است که آنها را بسته بندی کنید. ابتدا آنها را به خوبی تمیز کنید. دستمال پارچه‌ای، واکس و فرچه برای تمیز کردن کفش‌ها مناسب هستند. همچنین، داخل کفش‌ها را با روزنامه پر کنید که شکل ظاهری آن خراب نشود. اگر کفشتان بوی نامطبوعی می‌دهد، می‌توانید با استفاده از پودرهای مخصوص برطرف‌کننده بوی کفش، بوی بد کفش را برطرف کنید.

بعضی از کفش‌ها بدنه حساسی دارند. آنها را با روزنامه یا کاغذهای استفاده شده، بسته بندی نکنید. کاغذ مخصوص بسته بندی وسیله‌ای مناسب برای بستن کفش‌ها محسوب می‌شود. بهترین روش، گذاشتن کفش‌ها در جعبه کفش است. این جعبه‌ها اندازه کفش‌ها طراحی شده‌اند و از صدمه دیدن کفش‌ها جلوگیری می‌کنند. کارتن اسباب کشی بزرگ نیز برای جمع کردن کفش بسیار مناسب است. کفش‌ها را با کاغذ بسته بندی، بپیچید و روی یکدیگر قرار دهید. همچنین، ترتیب چینش کفش‌ها را براساس میزان استفاده از آنها در نظر بگیرید. اگر برای هر فصل تعداد زیادی کفش دارید، سعی کنید کفش‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید و در یک کارتن مجزا قرار دهید.

امیدواریم که وسایل شما بدون آسیب به منزل جدید جابجا شوند. لازم به ذکر است، شما می‌توانید برای بسته بندی و اسباب کشی وسایل منزل خود، از سرویس‌های باربری شرکت اتوبار کیمیا استفاده کنید. برای سفارش اتوبار در تهران یا کرج، به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 615 views بار دسته بندی : ترفندهای بسته بندی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها