اتوبار کیمیا نکاتی مهم برای بسته بندی کردن آینه - اتوبار کیمیا

برای اسباب کشی، یکسری وسایل وجود دارد که با سختی می‌توان آنها را جا‌به‌جا کرد. یکی از این وسایل آینه است که به دلیل جنس شیشه‌ای آن، ممکن است در حمل بار بشکند. برای جابجایی اصولی این وسیله باید به نکات مهمی توجه کرد. همچنین، شکستن و جابجا کردن آینه به خصوص آینه‌های میز توالت می‌تواند مشکلاتی برای افراد ایجاد کند. جایگزین کردن یک آینه جدید کاری وقت‌گیر محسوب می‌شود. اندازه‌ گرفتن شیشه و حمل آینه جدید کار اضافه‌ای است و هزینه‌ زیادی را برای افراد ایجاد خواهد کرد. برای همین، بهترین کار جابجا کردن آینه به خانه جدید با رعایت نکات ایمنی است. پس تا پایان همراه اتوبار کیمیا باشید.

چسباندن ضربدری صفحه آینه

از لوازم بسته بندی استاندارد استفاده کنید

برای بسته بندی کردن آینه، از لوازم استاندارد استفاده کنید. لوازمی مثل پلاستیک محافظ حبابدار، چسب کارتن، طناب مخصوص باربری و سلفن برای بستن آینه استفاده می‌شوند. این لوازم می‌تواند از آسیب دیدن شیشه آینه جلوگیری کند. شاید این لوازم برای بستن آینه زیاد به نظر برسند، اما باید توجه داشته باشید که با بسته بندی اصولی می‌تواند خیالتان نسبت به شکستن آینه راحت شود.

نکاتی کاربردی برای بسته بندی آینه

برای اینکه شیشه آینه آسیبی نبیند، سطح آینه را با چسب کارتن به صورت ضربدری بچسبانید. این کار از ضربه دیدن و شکستن شیشه آینه جلوگیری می‌کند. در گوشه‌های آینه، از چسب‌های محافظ سلفنی استفاده کنید. اگر فریم دور آینه دچار ضرب‌دیدگی شود، جیوه آینه صدمه می‌بیند. سپس دور آینه را با پلاستیک محافظ حبابدار بسته بندی کنید. با این کار احتمال شکستن آینه را به صفر درصد کاهش خواهید داد.

اگر نتوانستید پلاستیک محافظ حبابدار پیدا کنید، می‌توانید از کارتن اسباب کشی استفاده کنید. برای اینکار کارتن را به اندازه صفحه شیشه آینه برش بدهید. سپس آن‌ را در پشت و جلوی آینه قرار دهید. آینه را با چسب کارتن بچسبانید تا صفحه کارتن به خوبی به آینه بچسبد.

نمایی از یک آینه با فریم نقره‌ای

راهکارهای خلاقانه برای بستن آینه

راه‌های دیگری برای بسته بندی کردن آینه وجود دارد. شما می‌توانید یک جعبه مخصوص برای آینه خود درست کنید. این کار می‌تواند جابجایی آن را برای تیم باربری آسان کند. معمولا شرکت‌های باربری از این ترفند مفید استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از لوازمی مثل صفحات چوبی یک جعبه مخصوص حمل آینه می‌سازند. جعبه چوبی هنگام حل بار از ضربه خوردن آینه جلوگیری خواهد کرد. لازم به ذکر است، شرکت اتوبار کیمیا دارای سرویس کارگر خدماتی است که می‌تواند کارهای اسباب کشی شما را انجام دهد. برای سفارش کامیون و وانت نیسان در تهران، شما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

یکی از راهکارهای مفید برای حمل آینه، درآوردن شیشه از فریم آن است. با بسته بندی کردن آینه با لوازمی که در بالا ذکر شد، می‌توانید آینه را به راحتی حمل کنید. این نکته را فراموش نکنید که آینه را به پشت بسته بندی کنید. همچنین، در طول جابجایی نیز آینه را به پشت در گوشه‌ای از محفظه باری قرار دهید. این روش می‌تواند از صفحه آینه نگهداری کند. شایان ذکر است،‌ هنگامی که آینه به سلامت به منزل جدید رسید، آن را با احتیاط کامل باز و نصب کنید. امیدواریم که آینه شما بدون هیچ آسیبی به منزل جدید برسد و به خوبی و خوشی از آن استفاده کنید.

منبع

Kent Removals Storage

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 720 views بار دسته بندی : ترفندهای بسته بندی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها