اتوبار کیمیا نکات مهم اسباب کشی در دوران بارداری - اتوبار کیمیا

اسباب کشی کردن یکی از کارهای پراسترس است. از بسته‌بندی وسایل تا روز اثاث کشی، فشار زیادی به افراد وارد می‌شود. این فشار می‌تواند اسباب کشی را برای زنان باردار دشوار کند. بسیاری از خانواده‌ها برای فرزندان خود، نیاز به فضای بیشتری در خانه پیدا می‌کنند. بارداری می‌تواند محرک خوبی برای نقل مکان به خانه جدید محسوب شود. به همین دلیل، خانواده‌ها سعی می‌کنند پیش از زایمان، به خانه جدیدی اسباب کشی کنند.

راهکارهای مفیدی برای اسباب کشی در دوران بارداری بیان شده است. استرس ناشی از اثاث کشی می‌تواند به نوزاد صدمه بزند. به همین منظور، رعایت نکات آموزشی می‌تواند به سلامت مادر کمک کند. روز اسباب کشی به یک تجربه خوشایند برای خانواده تبدیل خواهد شد.

پدر و مادر و بچه در حال حمل کردن کارتن‌های اسباب کشی

کارها را برنامه‌ریزی کنید

اسباب کشی می‌تواند استرس زیادی به خانم باردار وارد کند. برای ازبین بردن استرس، کارهای مربوط به اثاث کشی و باربری را برنامه‌ریزی کنید. تمامی کارها از جمله رزرو اتوبار غرب تا باربری وسایل را در نظر بگیرید.

یک لیست to-do برای خود تهیه کنید. این لیست می‌تواند نسبت به شرایط وسایل آگاهی پیدا کنید. ایجاد چک‌لیست باعث می‌شود هیچ وسیله‌ای از قلم نیفتد. همچنین، لیست to-do زمان‌بندی درست برای بسته‌بندی کردن وسایل را تعیین می‌کند. این کار باعث می‌شود احساس عجله و اضطراب را در خانم باردار کاهش دهد.

زمان‌بندی تعیین شده سرعت جمع‌آوری وسایل را افزایش می‌دهد. همچنین، استرس ناشی از بستن وسایل کم می‌شود و از اتفاقات پیش‌بینی نشده جلوگیری می‌کند. با برنامه‌ریزی درست می‌توانید با خیال راحت کارهای اثاث کشی را انجام دهید.

مرد و زن باردار خوشحال در کنار کارتن‌های اسباب کشی

به کارتن‌ها برچسب بزنید

بارداری علاوه بر تأثیرات فیزیکی، به ذهن فرد باردار نیز تأثیر می‌گذارد. خانم باردار برای آسانی در کارهای اسباب کشی، به کارتن‌ اسباب کشی برچسب بزند. این کار می‌تواند وسایل بسته بندی شده در ذهن مادر بماند.

برای برچسب زدن کارتن‌ها، وسایل هر اتاق را تفکیک کنید. تفکیک وسایل هر اتاق، پیدا کردن کارتن‌های مربوط را آسان کند. در زمان باربری وسایل، از کارگران خدماتی درخواست کنید، هر کارتن را در اتاق مورد نظر منتقل کند.

هنگام برچسب زدن، حتما به شکستنی بودن وسایل توجه داشته باشید. نوشتن یا زدن برچسب «شکستنی» برروی کارتن را فراموش نکنید. همچنین، محتویات هر کارتن را در دفترچه‌ای یادداشت کنید. این کار سرعت باز کردن و چیدمان وسایل را بیشتر خواهد کرد.

خانواده خوشحال که کارتن بر سر خود گذاشته‌اند

یک پزشک معتبر را جستجو کنید

مراقبت بهداشتی در دوران بارداری، نکته بسیار مهمی است. دور بودن از استرس و انجام کارهای سلامتی روزمره می‌تواند به سلامتی مادر کمک کند. اگر برای اسباب کشی، مسیر طولانی را باید طی کنید. توصیه می‌شود یک پزشک معتبر را در نزدیکی خانه جدید خود پیدا کنید.

برای انجام این کار می‌توانید به صورت آنلاین پزشک مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر خانه جدید شما در یک شهر است؛ با پزشک فعلی خود صحبت کنید. او را نسبت به شرایط اسباب کشی آگاه کنید. توصیه‌های او را حتما رعایت کنید. پزشک شما تنها فردی است که به خوبی با شرایط بارداری شما آگاه است.

اگر خانه جدید شما، نزدیک به دوست یا آشنایان شما است. از آنها نسبت به پزشک جدید پرس و جو کنید. دوستانی که دارای فرزند هستند، می‌توانند کمک زیادی به شما کنند. آنها می‌توانند پزشک متناسب به شرایط بارداری شما را معرفی کنند.

زن باردار در حال استراحت که یک جفت کفش بچه در دست دارد

چند روز به اسباب کشی، استراحت کنید

زمانی که تمام برنامه‌ریزی‌های اسباب کشی منزل خود را انجام دادید. خانم باردار چند روز مانده به اسباب کشی باید استراحت کند. سعی کنید خود را از شرایط اثاث کشی دور کنید. آرامش خود را به دست بیاورید. با ایجاد آرامش و کاهش استرس، خود را برای روز حمل اثاثیه آماده کنید.

در طول استراحت، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. به پارک بروید و کمی پیاده‌روی کنید. از خواب بعد از ظهر غافل نشوید. از متدهای آرامبخش یوگا استفاده کنید. این کارها می‌تواند آرامش و راحتی را در مادر و نوزاد ایجاد کند.

روز اسباب کشی آب زیاد بنوشید

روز اسباب کشی، صبحانه مقوی و پرانرژی بخورید. کارهای اسباب کشی انرژی زیادی از افراد می‌گیرد. سعی کنید انرژی خود را در طول باربری حفظ کنید. یک بطری آب همراه خود داشته باشید. در فاصله معینی آب بنوشید. اگر مسیر خانه جدید طولانی است. از همسر خود بخواهید برای مدت زمان کوتاهی توقف کند. استراحت کوتاهی کنید و سعی کنید کمی بخوابید. حفظ سلامتی هنگام اسباب کشی، نکته بسیار مهمی است.

خانم باردار خوشحال در حال نوشیدن آب

از حمل بارهای سنگین پرهیز کنید

زمان بارداری، بدن زن از نظر فیزیکی تحلیل می‌رود. به همین دلیل، حمل بار می‌تواند به بدن خانم باردار آسیب وارد کند. از حمل بار سنگین پرهیز کنید. کارهای باربری را برعهده تیم باربری بگذارید. برای کمک در اسباب کشی، بیشتر بر کارهای مدیریتی تمرکز کنید. کارها را براساس لیست برنامه‌ریزی شده پیش ببرید. بر کارهای چیدمان و باز کردن وسایل نظارت داشته باشید. لازم به ذکر است، برای انجام خدمات باربری و اسباب کشی، شما می‌توانید سفارشات خود را در اتوبار کیمیا ثبت کنید. تیم باربری اتوبار کیمیا می‌تواند کارهای اسباب کشی شما را آسان کند.

کارهای روتین بارداری را از سر بگیرید

در طول اسباب کشی، رعایت رژیم و توصیه‌های مخصوص بارداری کمی بهم می‌ریزد. زمانی که به خانه جدید نقل مکان کردید، رژیم و کارهای روتین بارداری را از سر بگیرید. محله جدید خود را بررسی کنید. مکان‌های جدید را شناسایی کنید. فعالیت‌های روزانه خود را براساس شرایط محله جدید تنظیم کنید. هنگام اسباب کشی و چیدمان خانه، وسایل مورد نیاز خود را در کارتن مخصوصی بگذارید. ممکن است به این وسایل نیاز پیدا کنید. کارتن مورد نظر را در دسترس قرار دهید.

حفظ آرامش و دوری از استرس نکته کلیدی اسباب کشی است. خانم‌های باردار باید تلاش کنند آرامش خود را حفظ کنند. انجام نکات بیان شده، کمک شایانی در سلامت جسمانی و روانی آنها خواهد کرد. امیدواریم با سلامتی کامل بتوانید کارهای حمل اثاثیه را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 529 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها