اتوبار کیمیا وانت بار و نیسان | چگونه از نوبار سفارش دهیم؟ - اتوبار کیمیا

زمانی که صحبت از اسباب کشی میشود همیشه نیاز به کامیون نیست و در برخی اوقات وسایل مورد انتفال در یک وانت یا یک وانت نیسان جای میگیرد. همچنین بسیاری از حمل و نقل های شهری و باربری برای اصناف نیز با وانت به راحتی انجام میشود. در این مقاله به بررسی میزان وزنی که وانت ها ونیسان وانت تحمل میکند میپردازیم. سپس نحوه ی سفارش از اتوبار کیمیا را به شما توضیح میدهیم.

نیسان بار اتوبار کیمیا

ظرفیت حمل بار نیسان وانت چقدر است؟ | وانت های دیگر چطور

ظرفیت حمل یک وانت نیسان ۲۰۰۰ کیلوگرم برابر ۲ تن بار است . وزن یک یخچال ساید به طور متوسط ۱۵۰ کیلوگرم است ، همچنین وزن یک تلویزیون قدیمی CRT حدود ۸۰ کیلوگرم است . یک گاوصندوق متوسط حدود ۵۰ کیلوگرم وزن داشته و همچنین یک گاز قدیمی فر دار حدود ۳۰ کیلوگرم وزن دارد . یک دست مبلمان چرمی نیز حدود ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد و یک بوفه نیز حدود ۶۰ کیلوگرم وزن دارد. در مجموع وزن این وسایل روی هم بسیار کمتر از وزنی است که وانت نیسان میتواند حمل کند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دکوراسیون مینیمالی دارید و خیلی وسایل زیادی ندارید یک وانت نیسان یا یک وانت عادی حتی برای اسباب کشی شما کافی است ، وانت های دیگر تحمل وزن ۲۵۰ کیلوگرم مثل وانت پراید ، ۵۰۰ کیلوگرم و هزار کیلوگرم یا یک تن را دارند.

مطلب برنامه ریزی اسباب کشی به شما پیشنهاد میشود.

حمل بار با وانت نیسان

چگونه از اتوبار کیمیا سفارش وانت بدهم؟

شما میتوانید به دو صورت این ثبت سفارش را انجام دهید . اول اینکه میتوانید از صفحه ثبت سفارش اتوبار اتوبار کیمیا وانت سفارش دهید و در لحظه قیمت را مشاهده کنید. همچنین میتوانید با شماره تلفن اتوبار کیمیا تماس گرفته و از طریق اپراتور ها این کار را انجام دهید. اگر دوست دارید صفحه مخصوص وانت و نیسان را مشاهده کنید.

حمل بار با نیسان وانت و وانت بار

خیلی از سفارش هایی که در همین لحظه در اتوبار کیمیا ثبت میشود به اسباب کشی ربطی ندارد و برای جابجایی هایی است که در حد یک نیسان و وانت نیاز طرفین را برطرف میکند. این سفارش میتوانید برای خرید یا فروش یک جنس سنگین مثل بوفه یا کمد باشد ، میتواند برای انتقال یک پیانو یا هرچیز دیگری باشد . معمولا این سفارش ها از طریق اصناف مختلف مثل فروشگاه های مبلمان ، کمدسازی ها ، فروشگاه های آلات موسیقی ، گاوصندوق و.. باشد. اگر از این دسته از اصناف هستید میتوانید با اتوبار کیمیا تماس گرفته و از تخفیفات سفارش های عمده بهره مند شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 533 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.