اتوبار کیمیا وظیفه اینترنت و استارت آپ ها در بهبود اقتصاد | اپلیکیشن اثاث کشی نوبار - اتوبار کیمیا

استارت آپ ها برای حل مشکلات عمده به وجود می آیند، تاکسی های اینترنتی ، سایت های آگهی، فروشگاه ها معمولا از یک جرقه ای که برایشان پیش آمده شروع به کار کرده اند. اتوبار کیمیا نیز از این قاعده مستثنی نیست .

پیشنهاد میشود : داستان اتوبار کیمیا

حدود ۱۵ سال پیش وقتی میخواستید که جنسی را بخرید باید تمام مغازه های آن صنف را بگردید تا بهترین جنس را پیدا کنید امروز ولی دو حالت وجود دارد: اول قبل از خرید به صورت اینترنتی تحقیق میکنیم و محدوده قیمت را مشخص کرده و چند فروشگاه را انتخاب میکنیم . حالت دوم این است که این خرید را اینترنتی انجام میدهیم.

اینترنت راهکاری برای کمک به اقتصاد

اینترنت باعث میشود که رقابت قیمتی در فروشگاه های آنلاین و آفلاین بیشتر شده و قیمت ها سرشکن شوند . با سرشکن شدن قیمت قدرت خرید نسبی مردم بهتر میشود. البته اگر دیگر فاکتور های اقتصاد ثابت بماند یا در جهت رشد عمل کند.

به طور مثال من تصور میکردم که خرید یک مبل خوب حدود ۶-۷ میلیون هزینه دارد اما با تحقیق اینترنتی به مبالغ ۲ میلیون در همین مورد نیز رسیدم

تاکسی های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی

آژانس ها در ۵ سال پیش جولان میدادند و قیمت ها را بالا برده بودند تا تاکسی های اینترنتی وارد عرصه شدند و قیمت ها را سرشکن کردند و دمپینگ رخ داد. امروز برخی از آژانس ها حتی از تاکسی های اینترنتی برای جذب مشتری قیمت پایین تری دارند چون دیگر رسالت اصلی خود را احتمالا فراموش کردند.

فروشگاه های اینترنتی هم باعث شده اند که اگر از آنها خرید نکنیم مرجع قیمتی قرار دهیم و سپس به بورس آن وسیله برویم. همچنین موتور های جستجوی قیمت راه افتاده اند و کسب و کار هایی که واسطه ها را حذف میکنند و محصولات مصرفی را مستقیم به مصرف کننده میرسانند. اتوبار کیمیا هم در جهت رفع مشکلات صنعت اسباب کشی پیش قدم شده است. البته با چالش های بسیاری رو به رو است که سعی دارد روز به روز خود را بهتر کند.

اتوبار کیمیا

قیمت گذاری و سیاست اتوبار کیمیا

اتوبار کیمیا با استفاده از تحقیقات بازار قیمت های خود را ۱۰-۱۵ درصد پایین تر از بازار قرارداده است. سیستم هوش مصنوعی خود را روز به روز ارتقا میدهد و سیستم های پشتیبانی بهتری را به کار میگیرد. ما شعار هایی میدهیم که سعی میکنیم در راستای آنها عمل کنیم ولی هر استارت آپی در شروع راه خود با چالش هایی همراه است. این چالش ها ممکن است حتی خلاف شعار های آنها باشد . با غربالگری و آموزش رانندگان ، بیشتر کردن نیروی پشتیبانی ، ویژگی های محصولی و فنی بهتر تلاش میکنیم تا شعار های خود را کامل محقق کنیم.

اتوبار کیمیا تلاش میکند تا دبه کردن رانندگان ، انعام خواستن اجباری کارگران، سختی های اسباب کشی، سروقت نبودن اتوبار، تنش های بین مشتری و راننده، پیاده روی در باربری ، نبود یک قیمت ثابت و منصفانه را حل کند.

مشکلات اتوبار کیمیا

هنوز که هنوزه برخی از کارگران انعام اجباری میخواهند و رانندگان دبه میکنند ، در زمینه ی محصول همچنان ممکن است تغییر های قیمتی جزئی پیش بیاید و به علت شلوغی پشتیبانی موفق به پاسخ گویی مناسب نشویم اما تلاش میکنیم تا روز به روز پیشرفت کنیم.

استعلام قیمت با اتوبار کیمیا

شما میتوانید تنها با چند کلیک قیمت استعلام سفارش اثاث کشی خود را از این لینک بگیرید و به راحتی قیمت خود را با اتوبار های سنتی مقایسه کنید.

موفقیت در کسب اعتماد و شناسایی اتوبار کیمیا به دیگران

در دو ماه گذشته موفق شدیم تا میزان سفارشات را به حد زیادی افزایش دهیم . از نظر فنی ، محصولی و عملیاتی بهتر شویم. در شبکه های اجتماعی مثل توییتر ، اینستاگرام و لینکدین عملکرد نسبتا قابل قبولی را ارائه دادیم. دو سرمایه گذار را در یک سال گذشته به صورت جداگانه توانستیم جذب کنیم. در زمینه سرچ گوگل و دیگر موتور های جستجو هم در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته ایم.

پیشنهاد میشود : اتوبار کیمیا استارت آپ بدون انعام

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 505 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.