اتوبار کیمیا چگونه با چند کلیک از طریق اپلیکیشن نوبار خدمات اسباب کشی خود را به صورت آنلاین رزرو کنید - اتوبار کیمیا

اسباب کشی به یک آپارتمان جدید می‌تواند هیجان انگیز باشد، اما در عمل و هنگام انجام کارهای آن داستانی متفاوت دارد. به جرات می‌توان گفت که هیچ کس دوست ندارد اسباب کشی کند، اما این یک کار اجباری است. همه ما باید در بعضی مقاطع و به اجبار این کار را انجام دهیم.

اگر در آینده نزدیک اسباب کشی دارید، مطمئنا دوست دارید تا یک یار کمکی برای راحت‌تر و آسان‌تر شدن روند آن داشته باشید. با توجه به روند رو به رشد تکنولوژی و استفاده از ابزارهای آنلاین، صنعت اسباب کشی نیز خود را جدا از این روند پیشرفت نمی‌داند. اسباب کشی آنلاین می‌تواند به بسیاری از افرادی که از اسباب کشی بیزار هستند و وقت برای انجام و پیدا کردن بهترین باربری را ندارد، بهترین راه حل باشد.

اپلیکیشن اتوبار کیمیا برنامه‌ای است که شما را در مقابل گزینه‌های بسیاری برای کمک در تسریع اسباب کشی قرار می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن اتوبار کیمیا می‌توانید تقریباً هر کاری انجام دهید، از کمک گرفتن در بسته بندی تا انجام کارهای فنی همه در اپلیکیشن اتوبار کیمیا قابل رزرو هستند.

اگر به دنبال یک اپلیکیشن با انعطاف پذیری بالا نسبت به شرکت‌های دیگر هستید، اتوبار کیمیا گزینه خوبی است زیرا می‌توانید اسباب کشی را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اپلیکیشن را دانلود کنید. برای خود حساب کاربری بسازید و به یک سری سؤال در مورد اسباب کشی خود پاسخ دهید. سپس روز و ساعت اسباب کشی خود را مشخص کنید، نوع خدماتی که نیاز دارید را مشخص کنید و در نهایت فاکتور نهایی را که قیمت ثابتی دارد و تغییر نمی‌کند را دریافت کنید.

از اینجا به بعد کار، شما منتظر روز اسباب کشی خواهید بود و انجام شدن کار به روش حرفه‌ای و در سریع‌ترین زمان ممکن را مشاهده خواهید کرد.

در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کلی به نحوه استفاده از اپلیکیشن اتوبار کیمیا بیندازیم و ببینیم برای انجام سریع و بدون نقص کارهای حمل بار چگونه باید از این اپلیکیشن استفاده کنیم.

برای اینکه بتوانید به لینک دانلود اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید باید ابتدا وب‌سایت اتوبار کیمیا مراجعه کنید که در آن لینک نصب اپلیکیشن وجود دارد. با کلیک بر روی لینک با بازار منتقل می‌شوید که می‌توانید آنجا کار دانلود اپلیکیشن را انجام دهید. اپلیکیشن اتوبار کیمیا در گوگل پلی و اپ استور نیز برای دانلود وجود دارد که در صورت نداشتن اپلیکیشن بازار از این دو طریق نیز می‌توانید اتوبار کیمیا را دانلود کنید.

مرحله بعد از دانلود ورود به مرحله ثبت شماره موبایل و وارد کردن اطلاعات شخصی است. بعد از وارد کردن شماره موبایل کدی را دریافت می‌کنید که به منزله کد ورود به اپلیکیشن است.

پس از اعمال کد فعال سازی اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی و کد معرف را باید وارد کنید. با انجام این دو کار ساده به بخش اصلی اپلیکیشن و ثبت سفارش اسباب کشی وارد می‌شوید.

یکی از مزایایی که فناوری و تکنولوژی به زندگی همه افراد آورده این است که کارها را سریع‌تر و مکانیزه‌تر می‌کند. اپلیکیشن اتوبار کیمیا نیز پیرو همین خاصیت فناوری است. اپلیکیشن اتوبار کیمیا کارهای مربوط به اسباب کشی را تسریع می‌بخشد و به همین دلیل بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی با نقشه ایران روبه‌رو که می‌توانید در همان ابتدای کار مبدا و مقصد اسباب کشی را مشخص کنید.

مرحله بعد قسمتی است که باید در آن اطلاعاتی مانند مشخصات گیرنده در صورتی که هزینه به حساب گیرنده است، طبقه‌، آسانسور و حتی میزان مسافتی که کارگران باید وسایل را با خود حمل کنند را وارد کنید. وارد کردن تمام این اطلاعات باعث می‌شود که در نهایت یک قیمت تمام شده و غیر قابل تغییر را مشاهده کنید.

برای اینکه به مرحله بعد بروید روز، ساعت و زمان انجام اسباب کشی که مد نظرتان است را باید وارد کنید.

در این مرحله است که اتوبار اتوبار کیمیا کار اصلی‌اش شروع می‌شود. باید در این مرحله تعداد کارگر مورد نیاز خود، تعداد کارگر بسته بندی و انجام کارهای بسته بندی اثاثیه منزل در صورتی که نیاز دارید و نوع وسیله‌ای که برای جابجایی وسایل لازم دارید را‌ درخواست کنید.

در این قسمت می‌توانید با توجه به حجم وسایلی که دارید درخواست کامیون و نیسان بدهید.

مطمئنا یکی از سخت‌ترین کارهایی که در اسباب کشی باید انجام دهید، بسته بندی و حتی مهیا کردن لوازم آن است. این کار جدا از سختی استرس بسیاری دارید و برای افرادی که شاغل هستند و زمان کافی برای انجام کارهای مربوط به اسباب کشی ندارند، می‌تواند بهترین راه‌حل باشد.

خواست و هدف اتوبار کیمیا این است که روند اسباب کشی را برای شما راحت و آسان کند. به همین دلیل یکی از خدماتی که ارائه می‌دهد، انجام تمام و کمال خدمات بسته بندی اثاثیه منزل است. شما می‌توانید با توجه به نیازتان و میزان وسایلی که دارید تعداد کارگر بسته بندی درخواست کنید و حتی در صورتی که نیاز به کارگر ندارید و پیدا کردن وسایل بسته بندی برایتان سخت است، تنها وسایل بسته بندی از اتوبار کیمیا درخواست کنید.

اگر در اسباب کشی خود با کمبود بودجه مواجه هستید باید عنوان کنیم که هزینه کارگر و خدمات بسته بندی جدا از هزینه اسباب کشی محاسبه می‌شود و درخواست آن کاملا به خود شما بستگی دارد.

به راحتی می‌توانید هر خدماتی را که نیاز دارید را اضافه کنید و در نهایت اگر در فاکتور هزینه آن از میزان بودجه شما بیشتر شد، آنها را حذف کنید.

نکته بسیار مهم در هنگام ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن اتوبار کیمیا این است که حتما در صورت داشتن وسایل سنگین و هزینه‌بر آنها را در ثبت سفارش خود علامت بزنید. وسایلی نظیر یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاو صندوق، کتاب‌خانه‌ یا میز ناهارخوری بسیار بزرگ، وسایل تناسب اندام مانند تردمیل و … از جمله وسایل سنگینی هستند که در اسباب کشی هزینه‌بر هستند.

می‌توانید با استفاده از امکان پرداخت از طریق کیف پول فاکتور نهایی خود را پرداخت کنید و نگران داشتن موجودی در کارت‌های اعتباری خود نباشید.

کیف پول نیز یکی دیگر از راه‌های اتوبار کیمیا برای تسریع کارها و روند اسباب کشی است. با استفاده از کیف پول می‌توانید در کسری از ثانیه پرداخت خود را انجام دهید و برای وصل شدن به درگاه پرداخت مناظر نمایند. اسباب کشی یکی از روزهای پراسترس و همچنین زمان‌بر در زندگی همه است. بنابراین اینگونه امکانات به شما در صرفه جویی در زمان و تسریع در روند ثبت سفارش کمک می‌کند.

یکی از شعارهای اتوبار کیمیا داشتن قیمت ثابت و مقرون به صرفه است. شما با انجام مراحل بالا در نهایت فاکتوری را مشاهده می‌کنید که تا پایان کار اسباب کشی ثابت است و تغییر نمی‌کند. با استفاده از اپلیکیشن اتوبار کیمیا اسباب کشی خود را به آسانی و تنها با چند کلیک انجام دهید و با خیال راحت خود را آماده خانه جدید کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 245 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.