اتوبار کیمیا چگونه در دوران کرونا با صاحبخانه خود توافق کنیم؟ - اتوبار کیمیا

با شیوع ویروس کرونا، مشکلاتی برای مستأجران پیش آمده است. آنها در این دوران با کاهش دستمزد روبرو شده‌اند. موعد اجاره برخی از آنها نیز رو به پایان است. این دلایل باعث شده است آنها تحت فشار قرار بگیرند. گرانی مسکن در کرونا موجب شده است مردم برای پیدا کردن خانه دچار مشکل شوند.

برای اینکه خانواده‌ها بتوانند این نگرانی را برطرف کنند. باید تمهیداتی برای تمدید قرارداد اجاره خود بچینند. برای ماندن در خانه باید با صاحبخانه خود توافق کنید. یا برای اجاره خانه جدید، نکاتی را رعایت کنند. این توافقات شامل مدت زمان اجاره و مبلغ اجاره می‌شود. با این کار، مشکل خانه در کرونا را برطرف خواهد شد. در این مطلب قصد داریم نکاتی درباره توافق با صاحبخانه را بیان کنیم.

خانه چوبی و تابلوی برای اجاره

با صاحب‌خانه خوش و بش کنید

برای اینکه بتوانید مشکل خانه خود را برطرف کنید. باید درباره مسائل پیش آمده با صاحب‌خانه خود صحبت کنید. با او تماس بگیرید و یک قرار ملاقات بگذارید. در زمان ملاقات، نگرانی‌های خود را بیان کنید. سپس، نسبت به شرایط کرونا، درخواست تمدید اجاره خانه را بدهید. براساس درآمد فعلی خود شرایط پرداختی خود را شرح دهید. همچنین، مدت زمان اجاره خانه را تعیین کنید. بیشتر صاحبخانه‌ها، با توجه به شرایط کرونا سعی می‌کنند با شما همکاری کنند.

شرایط پرداخت اجاره را توضیح دهید

همه‌گیری کرونا مشکلات اقتصادی برای مردم به وجود آورده است. بسیاری از افراد با کاهش دستمزد روبرو شده‌اند. شما نسبت به شرایط حقوقی خود، یک برنامه پرداختی تنظیم کنید. این برنامه را به صاحبخانه خود توضیح دهید. از صاحبخانه درخواست کنید به صورت موقت، مبلغ اجاره را کاهش دهد. صاحبخانه نیز به همراه شما مشکلات اقتصادی پیش آمده را درک می‌کند. اگر بتوانید برسر بهای اجاره توافق کنید. هردوی شما برنده این توافق خواهید بود.

امضا کردن قرارداد

شرایط اجاره را بررسی کنید

زمانی که قصد اسباب کشی به یک خانه اجاره‌ای دارید. هنگام توافق با صاحبخانه، قرارداد اجاره را با دقت مطالعه کنید. در بعضی از اجاره‌نامه‌ها بندهای سختی وجود دارد. این امکان وجود دارد که این بندها را تغییر بدهید. این کار به نوعی شرایط مالی شما را تغییر خواهد داد. البته این تغییرات اجازه پرداخت نکردن اجاره را نمی‌دهد. اما این امکان برای یک توافق به صرفه‌تر و متناسب با شرایط مالی شما به وجود می‌آید. سعی کنید در طول جلسه خود با صاحبخانه تعامل دوستانه‌ای داشته باشید.

از حقوق خود مطلع باشید

ممکن است صاحبخانه‌ها برخورد خوبی با مستأجر نداشته باشند. اگر فکر می‌کنید صاحبخانه شما چنین فردی است. این احتمال را می‌دهید که او قوانین را نقض می‌کند. شما می‌توانید با مشاوران حقوقی نسبت به حقوق خود در قبال صاحبخانه مشاوره کنید. با مشاوره می‌توانید نسبت به شرایط کنونی خود، نسبت به اجاره‌بها و دیگر شرایط مختلف آگاه شوید. آگاهی نسبت به قوانین، می‌تواند در توافق با صاحبخانه به شما کمک کند.

در مدت شیوع کرونا صاحب‌خانه‌ها سعی کرده‌اند با مستأجران تعامل کنند. این رفتار بسیار قابل تحسین است. امیدواریم که بتوانید خانه مورد نظر خود را بدون مشکل اجاره کنید. افرادی که قصد دارند به خانه جدید اثاث کشی کنند. می‌توانند با اپلیکیشن آنلاین اتوبار کیمیا، اتوبار غرب خود را سفارش بدهند. لازم به ذکر است، سرویس‌های اتوبار کیمیا شامل کامیون، وانت و نیسان می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 255 views بار دسته بندی : املاک تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها