اتوبار کیمیا چگونه در زمان کمتر از یک ماه اسباب کشی کنیم؟ - اتوبار کیمیا

بیشتر اسباب کشی‌های انجام شده به مدت ۸ هفته طول می‌کشد. اما گاهی اتفاق می‌افتد که خانواده‌ها باید در مدت کوتاهی خود را برای اثاث کشی آماده کنند. آنها باید کارها را در مدت ۴ هفته انجام دهند تا بتوانند زودتر به منزل جدید نقل مکان کنند. برای این افراد راهکارهای مفیدی وجود دارد که می‌تواند به آنها کمک کند. راهکارهایی کاربردی که کارهای حمل اثاثیه منزل را آسان می‌کند. پس تا پایان این مطلب همراه اتوبار کیمیا شوید.

وسایل خود را مرتب کنید

اسباب کشی کردن در زمان کم می‌تواند شما را نسبت به بسته بندی و مرتب کردن وسایل بی‌رحم کند. به این معنی که شما تصمیم می‌گیرید که یکسری از وسایل بدون استفاده را دور بیاندازید. وسایلی وجود دارند که وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرند و جابجایی شما را مختل می‌کنند. برخی افراد تصور می‌کنند که برای صرفه‌جویی در وقت، همه وسایل را بسته بندی کنند و در آینده آنها را مرتب کنند. این تصور اشتباه است، تا جایی که می‌توانید از شر وسایل اضافه و به درد نخور خلاص شوید.

وسایل جمع شده برای اسباب کشی

وسایل را به سه قسمت تقسیم کنید

برای بسته بندی کردن وسایل خود، به اتاق بروید و محتویات هر اتاق را به سه قسمت تقسیم کنید:

  • وسایلی که می‌خواهید نگهدارید
  • وسایلی برای فروش یا اهدا کردن به خیریه
  • وسایل دور ریختنی یا بازیافتی

اگر وسایلی وجود دارند که بیش از یک سال است از آنها استفاده نکرده‌اید، آن را به دور بیاندازید یا به خیریه اهدا کنید. این روش را با تمام اعضای خانواده پیاده‌سازی کنید. قانون نانوشته‌ای وجود دارد که اگر برای وسیله‌ای تردید دارید که نگهش دارید یا به دور بیاندازید، آن را به دور بیاندازید.

خانمی در حال بستن وسایل برای اسباب کشی

از دیگران کمک بگیرید

برای اینکه کارهای اسباب کشی با سرعت انجام شود، از خانواده یا دوستان خود کمک بگیرید. آنها میزان استرس شما را کاهش می‌دهند. در بسته بندی کردن وسایل کمکتان می‌کنند. همچنین، برای نگهداشتن یا دور انداختن وسایل به شما مشورت می‌دهند.

راه دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از شرکت‌های باربری کمک بگیرید. شرکت اتوبار کیمیا، ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و باربری است. اتوبار کیمیا دارای سرویس‌های کامیون، وانت و وانت نیسان است که آماده خدمت‌رسانی به کاربران هستند. کارگران خدماتی در همه کارهای بسته‌بندی، حمل بار و چیدمان منزل به شما کمک می‌کنند. برای سفارش اتوبار در تهران، شما می‌توانید به وبسایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

هنگام بسته بندی، توجه ویژه‌ای به خیریه‌ها داشته باشید. شما می‌توانید وسایل قدیمی خود را به خیریه‌ها اهدا کنید. با این کار وسایل شما دوباره استفاده می‌شوند و در یک کار نیک سهیم خواهید شد. همچنین، خیریه‌ها دارای وسایل باربری هستند و می‌توانند لوازم شما را از خانه شما به خیریه منتقل کنند.

لوازم اسباب کشی

وسایل خود را بسته بندی کنید

بیشتر خانواده‌ها برای بسته بندی از کارتن‌های دست دوم استفاده می‌کنند. اما به این دلیل که وقت کافی برای پیدا کردن کارتن اسباب کشی ندارید، شما می‌توانید آنها را از فروشگاه خریداری کنید. لوازم بسته بندی و کارتن‌ها را می‌توانید از ابزارفروشی‌ها تهیه کنید. آنها کارتن‌هایی با اندازه‌های مختلف دارند که می‌توانید کارتن مناسب وسایل خود را در آنجا پیدا کنید. همچنین، شما می‌توانید از طریق فروشگاه اتوبار کیمیا برای خرید لوازم اثاث کشی اقدام کنید.

زمانی که کارتن و لوازم بسته بندی را فراهم کردید. وقت آن رسیده است که بستن وسایل خانه را شروع کنید. وسایلی که می‌خواهید نگهدارید را بسته بندی کنید. به یاد داشته باشید که بعضی از وسایل خانه نیاز به بسته بندی اصولی و خاصی دارند.

امیدواریم که بتوانید در وقت کم خود، اسباب کشی بدون استرس و آسانی را تجربه کنید. حفظ آرامش اولین نکته مهم در اسباب کشی است. پس تلاش کنید شما و اعضای خانواده‌تان با صبر و شکیبایی کارهای اثاث کشی را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها