اتوبار کیمیا چگونه لباس های خود را در چمدان بچینیم ؟ | چگونه برای مسافرت و اسباب کشی لباس های خود را تا کنیم. - اتوبار کیمیا

اگر تا به حال لباس های خود را تنها روی هم تا میکرده اید و از لوله کردن ، گره زدن و… استفاده نمیکردید به طور کامل از فضاها استفاده نمیکرده اید. در این مقاله به شما یاد خواهیم داد که چگونه لیاس های خود را به بهترین شکل ممکن در چمدان بچینید . پس با ما همراه باشید تا نحوه بسته بندی و چیدمان کمجای لباس ها را به شما آموزش بدهیم.

وکیوم کردن لباس | کم کردن حجم لباس ها با جارو برقی

برای چینش لباس های خود داخل چمدان برای مسافرت یا اسباب کشی میتوانیم از این تکنیک استفاده کنیم ، کیسه های مخصوص وکیوم در فروشگاه های لوازم خانگی یا خرازی و فروشگاه های اینترنتی موجود هستند ، نحوه کار با آنها بسیار آسان است بعد از تا کردن وسایل روی هم یا لوله کردن آنها داخل هم در کیسه را بسته و در مخصوص جاروبرقی را باز میکنیم جارو برقی را بدون سر انتهایی داخل آن کرده و چند ثانیه نگه میداریم تا کامل هوا تخلیه شود سپس در مخصوص را میبندیم. با این روش بسته به قدرت جاروبرقی شما ، جنس لباس ها و کیسه حجم لباس ها تا ۱/۴ کاهش پیدا میکند.

وکیوم بگ | کم کردن حجم لباس در چمدان با جاروبرقی

لوله لباس های نازک مثل تی شرت ، لباس زیر و جوراب داخل هم

در خلل و فرج ساک شما یا کشوی شما اگر جایی برای لباس های تا شده نیست میتوانید آنها را داخل هم لوله کرده و در کناره های چمدان خود یا کشوی خود آنها را جا بدهید.

تاکردن هودی ، سوییت شرت و کاپشن داخل کلاه خود

اگر میخواهید کاپشن خود ، بادگیر خود یا هرلباسی که کلاه بند دار دارد را تا کنید ، جوری تا کنید تا تمامی لباس داخل کلاه قرار گیرد ، پس از قرار دادن در داخل کلاه بند های کلاه را سفت میکنیم تا کمترین جا را بگیرد.

استفاده از کیسه های مخصوص کمپینگ

کیسه های برزنتی بند دار مخصوص کمپینگ نیز میتواند گزینه های مناسبی برای جمع کردن وسایلی باشد که تا کردن آنها جای زیادی را میبرد ، اگر نحوه جمع کردن کیسه خواب ، زیرانداز یا دیگر وسایل کمپینگ را دیده باشید تقریبا همگی داخل یک کیسه ی فشرده برزنتی قرار میگیرند و با استفاده از بند ها تا حد امکان فشرده میشوند.

کیسه مخصوص کمپینگ

بیشتر بخوانید : ۱۰ وسیله حیاتی کمپینگ

تا کردن کت و شلوار

اگر تا به حال فکر میکردید که کت و شلوار را میتوانید تنها با کاور حمل کنید تا چروک نشود سخت در اشتباه هستید ، کت شلوار را برای این که چروک نشود باید از داخل تا کنید ، سرشانه های کت را هنگام تا کردن مراقب باشید.

نحوه تا زدن کت و شلوار | چگونه وسایل خود را در چمدان بپینیم؟

جا دادن جوراب یا تیشرت داخل کفش ها

کفش ها از دسته ای از لباس ها هستند که خیلی تراکم پذیر نیستند بنابراین بهتر است که لباس های کوچک خود مثل لباس زیر یا جورات را داخل کفش های خود جا بدهید.

لوله کردن لباس های ضخیم مثل شلوار جین

شلوار جین را جلوی خود روی تخت میگذاریم ، سپس یکی از پاچه های شلوار را از وسط با زاویه نود درجه تا میکنیم حالا از پاچه ی دیگر شروع به لوله کردن میکنیم در انتها حجم شلوار جین تا ۱/۳ کاهش پیدا کرده است.

نحوه تا کردن شلوار جین ، چگونه لباس های خود را برای اسباب کشی و مسافرت تا کنیم

از پینترست و یوتیوب استفاده کنید

تا اینجا ما چندین روش پرکاربرد را به شما توضیح دادیم اما صد ها روش برای این کار میتوان انجام داد ، اگر میخواهید به منابع بیشتری دست پیدا کنید شبکه اجتماعی پینترست بهترین جا برای شماست . کافی است how to fold clothes properly یا بهترین روش تا زدن را سرچ کنید. همچنین با سرچ کردن ویدیو های مربوط میتوانید به طور کامل نحوه درست تا زدن و قرار دادن وسایل در چمدان را آموزش ببینید.

اگر برای اسباب کشی خود میخواهید لباس های خود را به بهترین شکل و کمترین حجم تا کنید و به این مقاله برخورده اید ، اتوبار آنلاین اتوبار کیمیا به شما پیشنهاد میشود. از این صفحه میتوانید رزرو اسباب کشی و استعلام قیمت باربری را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.