اتوبار کیمیا ۷ نکته برای کرایه اتوبار برای اسباب کشی - اتوبار کیمیا

چیزی وحشتناک‌تر از فکر کردن به کرایه اتوبار برای اسباب کشی نیست. گشتن برای پیدا کردن بهترین اتوبار دشوار نیست؟ کاملا. آیا مجوز خاصی نیاز دارم؟ نه. آیا عذاب‌آور است؟ بستگی دارد. این که شما قصد اجاره کامیون برای اسباب کشی دارید، می‌تواند باعث تشویش ذهن یا متشنج شدن اعصاب شود. در این مقاله راهنمایی‌هایی برای اجاره کامیون یا اتوبار برای ساده‌تر ساختن این فرآیند آماده کردیم. همراه اتوبار کیمیا باشید.

برآورد قیمت برای روزی که قصد اسباب کشی دارید

آیا می‌دانید اسباب کشی در زمستان ارزان‌تر است؟ دقیقا همین مفهوم، در مورد اتوبار نیز صدق می‌کند. بیشتر شرکت‌های اجاره کامیون برای اسباب کشی از الگوریتم‌هایی برای نرخ‌های خود بسته به ماه، هفته و روز مورد نظر شما برای کرایه استفاده می‌کنند. اگر شما بتوانید اسباب کشی خود را در اواسط ماه به جای آغاز یا پایان آن انجام دهید، اجاره کامیون به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.

در هر صورت، برای دریافت میزان قیمت تماس بگیرید و این سوالات را حتما بپرسید:

  • اندازه: اندازه کامیون‌های شما چقدر است؟ هر کدام به ازای هر روز چقدر هزینه دارند؟ (اگر اسباب کشی شما در فاصله کوتاهی است، درباره نرخ ساعتی بپرسید؛ این کار می‌تواند پول شما را ذخیره کند و گزینه‌های بیشتری برای دسترسی به کامیون باز کند.)
  • گاز: آیا کامیون گازی است؟ چه نوع سوخت در کامیون اسباب کشی استفاده می‌شود؟ آیا در حین اسباب کشی نیاز به پر کردن دوباره مخزن گاز کامیون می‌شود؟
  • بازگشت: آیا باید اجاره کامیون هنگام بازگرداندن وسیله را بپردازم؟ آیا برای جابجایی کامیون به یک مکان دیگر هزینه وجود دارد؟ ( این سوال برای اسباب کشی‌های با فاصله زیاد خوب است).
  • تجهیزات اسباب کشی: آیا شما تجهیزات اضافی اسباب کشی مانند قرقره، تشک و غیره دارید؟
  • محدودیت مسافت: آیا شما هزینه اضافی برای مسافت پیموده شده اضافه دریافت می‌کنید؟ (بعضی از قراردادهای اجاره اتوبار، مسافت پیموده شده را در آن تعیین می‌کند).
  • تغییرات در آخرین دقیقه: سیاست لغو سفارش شما چیست؟ آیا هزینه‌ای برای لغو سفارش باید پرداخت کرد؟
  • بهبود امکانات: آیا شما وسیله نقلیه جدیدتری دارید؟
  • زمان انجام کار: آیا هزینه اضافی برای رزرو در آخرین لحظه وجود دارد؟ برای جلوگیری از آن، چه پیشنهادی دارید؟

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سال برای اسباب کشی چه زمانی است؟

سایز کامیونی که برای اسباب کشی نیاز دارید دربیاورید

شما نیاز به کامیونی برای اسباب کشی دارید که برای نیازهای شما مناسب است. اگر کامیون بیش از حد کوچک باشد، مجبور خواهید شد چندین بار کار جابه‌جایی وسایل را انجام دهید (که در جابه‌جایی‌های با فاصله زیاد بسیار غیرممکن است). اگر کامیون بیش از حد بزرگ باشد، باید میزان مبلغ بیشتری نسبت به نیازتان پرداخت کنید.

هنگامی که در سنجش سایز کامیون شک دارید، بهتر است اندازه کمی بزرگتری را انتخاب کنید. زیرا همیشه می‌توانید فضای اضافی را با روکش‌ها و تشک‌های اسباب کشی پر کنید.

از انجام تشریفات اداری و کاغذ بازی‌های لازم مطمئن شوید

این مورد از کابوس‌های اسباب کشی است؛ حضور یافتن به موقع برای امضا تسهیلات کرایه کامیون، آماده برای گرفتن برنامه دشوار اسباب کشی… و در نهایت فراموش کردن مجوز جابه‌جایی در یکی از بسته‌ها در خانه، همگی از کابوس‌های اسباب کشی هستند.

برای جلوگیری از دردسر در این جریان، از هر آنچه که به آن نیاز دارید مطمئن شوید. شما باید پیش از تاییده گرفتن با شرکتی که از آن کامیون اجاره می‌کنید، تماس بگیرید، اما در اینجا یک لیست کلی از آنچه شما در هنگام اجاره یک کامیون برای اسباب کشی می‌خواهید، آماده کردیم:

  • گواهینامه معتبر رانندگی برای هر فردی که قصد دارد کامیون را اداره کند.
  • تاییدیه بیمه: باید در مورد نوع بیمه‌ای که می‌خواهید برای اجاره کامیون استفاده کنید از قبل تصمیم بگیرید. بیمه می‌تواند آسیب به کامیون و یا محموله آن در صورت تصادف را پوشش دهد. اگر این بیمه نبود، یا شما بیمه راننده را ندارید، می‌توانید بیمه تکمیلی را، جداگانه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پس از اسباب کشی در کمتر از یک روز جعبه‌ها را باز کنیم؟

بازرسی کامل داخل و خارج از کامیون در اسباب کشی

قبل از اینکه از کامیون استفاده کنید، کل کامیون را بررسی کنید. از درست کار کردن لاستیک‌ها، علائم و چراغ‌ها مطمئن شوید. با اینکه زمان بر است اما خش و فرورنگی‌های احتمالی بر روی وسایل را بعد از اسباب کشی بررسی کنید.

برای بررسی آسیب‌های داخل کامیون، دوبار چک کنید و از آنها رونوشتی داشته باشید تا بعدها برای این موضوع مقصر شناخته نشوید. بسیاری از شرکت‌های اجاره کامیون قبل از امضای قرارداد این موضوع را در قرارداد می‌آورند، پس قبل از اینکه کامیون را تحویل دهید، آن را کامل بررسی کنید.

بسته بندی کردن درست وسایل در داخل کامیون

رانندگی کامیون در حال حرکت به اندازه کافی دشوار است، بنابراین برای اینکه هر یک از اموال ارزشمندتان در کامیون بر روی هم نیفتد، مطمئن شوید جعبه‌ها را در اتوبار به درستی قرار داده‌اید.

سایت Penske توصیه می‌کند از اجسام سنگین مانند یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی شروع کنید. این وسایل باید در جلو (به سمت کابین) کامیون قرار بگیرند. سپس، اجناس کمی سبک‌تر، مانند میز را قرار دهید. تشک‌ها وسایل بعدی هستند و آنها باید در سمت چپ جعبه کامیون قرار داده شوند. مبل‌ها را به طور مستقیم در مقابل هم و در سمت راست قرار دهید. هر جعبه سنگین باقی مانده را در بین اینها قرار دهید. سپس تمام جعبه‌های کوچکتر را در پشت کامیون و در اطراف موارد سنگین‌تر بگذارید.

موارد با ارزش (مثلا پول، جواهرات) را در کنار خود نگه دارید. هنگامیکه کامیون متوقف می‌شود امکان دزدیده شدن آنها است، بنابراین آنها را نزد خود نگه دارید و برای دزدان راهی برای دسترسی به آنها نگذارید.

بیشتر بخوانید: چگونه پس از اسباب کشی در کمتر از یک روز جعبه‌ها را باز کنیم؟

زمان حرکت فرا رسیده

کامیون بارگیری شده است و دست شما از وسیله خالی است. زمان اسباب کشی با اتوبار فرا رسیده است.

از نوع رانندگی راننده کامیون مطمئن نیستید؟ ما جایگزین کاملی داریم؛ اتوبار اتوبار کیمیا. متخصصین اتوبار کیمیا صفر تا صد اسباب کشی را به بهترین نحو برای شما انجام می‌دهند و حمل و نقل اقلام شما را از نقطه A به نقطه B، با صرفه جویی در وقت، انرژی و بدون سردرد به پایان می‌رسانند.

منبع: dolly

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.