اتوبار کیمیا توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا - اتوبار کیمیا

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی و بسیار محبوب میان مردم ایران است که موج های خبری مختلفی را با هر توییت جا به جا می کند.( به خر یک پیام ارسال شده در برنامه توییتر توییت می گویند.)

شما میتوانید بدون حتی نصب توییتر اخبار و توییت ها را چک کنید ولی تا وقتی در توییتر ثبت نام نکردید به شما اجازه ارسال توییت داده نمی شود. از آنجایی که برنامه توییتر در ایران فیلتر است و طرفداران این برنامه در کشورمان کم نیستند روش های زیادی برای دانلود این اپلیکیشن و نصب آن وجود دارد.

در مرحله اول سعی کنید توییتر را از برنامه گوگل پلی یا پلی استور دانلود کنید اگر بعد از سرچ نام برنامه توییتر (Twitter) در پلی استور با آلارم ” در دسترس نبودن این برنامه در کشور ” رو به رو شدید، بهترین روش دانلود این برنامه از طریق تلگرام است.

یکی دیگر از روش های دانلود برنامه توییتر، دانلود از طریق تلگرام است؛ همانطور که میدانید برنامه تلگرام یکی دیگر از برنامه های اجتماعی بسیار معروف در ایران است که می توانید در گروه های مختلف از افراد درخواست فرستادن برنامه را بکنید و یا از داخل بعضی از چنل ها دانلود کنید. البته چون برنامه توییتر در تلگرام خیلی زود فیلتر و پاک می شود ما به شما توصیه می کنیم که این برنامه را از بات تلگرامی @apkdl_bot دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه بالاخره به مرحله نصب می رسیم؛ برای ثبت نام می‌توانیم از دو روش کامپیوتر و گوشی اقدام کنیم.

  • ثبت نام از طریق کامپیوتر: وارد سایت Twitter.com شوید و روی sign up کلید کنید تا وارد مراحل ثبت نام شوید . در فرمی که باید پر کنید باید اسم و یک شماره تلفن به منظور دریافت پیامک فعال سازی در این قسمت ارسال کنید .( می توانید به جای شماره تلفن همراه از ایمیل و یا جیمیل خود استفاده کنید. )
  • ثبت نام از طریق گوشی: برای ثبت نام توییتر از طریق گوشی کافیست برنامه توییتر را در گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کنید و بعد مانند دیگر شبکه های اجتماعی در این برنامه ثبت نام کنید‌.

تنظیمات توییتر

توییتر مانند دیگر شبکه های اجتماعی تنظیمات خاص خود را دارد که باید در آن ها تسلط داشته باشید. از جمله پرکاربرد ترین و اصلی ترین نکاتی که باید در کار با برنامه توییتر با آن آشنا باشید طریقه ی ارتباط شما با دیگران است که شامل فرستان عکس و فیلم و متنی می باشد که آپلود می کنید. در برنامه توییتر شما بیش از ۲۸۰ حرف و یا کاراکتر نمی توانید استفاده کنید و در توییتر می توانید حداکثر ۴ عکس و ۱ گیف به اشتراک بزارید . ویدیو هایی که می توانید به اشتراک بگذارید باید مدت زمان کمی داشته باشد.

در برنامه توییتر دنبال شدن و دنبال کردن نیز امکان پذیر است که به پرایوت کردن ار چه بیشتر حساب کاربریتان کمک زیادی می کند. از دیگر تنظیماتی که با ع۲ ایمن تر کردن حساب توییتر شما می شود login verification است. شما حتی می توانید نوتیفیکیشن ها را فطلتر و یا خاموش کنید که در تنظیمات Notification امکان پذیر است.

لینک توییتر کجاست؟

لینک های توییتر نقش بسیار مهمی در این برنامه دارد ولی باید به این موضوع توجه داشته باشید که تا وقتی دوست کسی که آن لینک را توییت نکرده باشید نمی توانید لینک را در صفحه گوگل ببینید . اگر لینک ها از یک صفحه ی عمومی باشد گوگل می تواند به راحتی لینک را برایتان باز کند.

طریقه ساخت لینک توییتر

برای ساخت لینک توییتر ابتدا در جعبه توییت به جای com  باید url را تایپ کنید. با این کار url به ۲۳ حرف تغییر پیدا می کند. برای ارسال توییت تنها کار باقی مانده فشار دادن دکمه توییت است.

علت نصب نشدن توییتر

بعد از دانلود برنامه توییتر بر روی گوشی همراه ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شویم که مانع نصب این برنامه شوند؛ علت نصب نشدن این برنامه ممکن است دلیل جزئی حافظه باشد. برای نصب برنامه توییتر بر روی گوشی باید حداقل ۵۰ مگابایت حافظه داخلی خالی داشته باشید‌؛ پس اگر مشکل از حافظه بود و با پاک کردن یک سری از دیتا ها توانستید مشکل را حل کنید و هنوز امکان نصب وجود نداشت باید برنامه را حذف و دوباره دانلود کنید.

اگر سیستم عامل اندروید گوشی شما  ۴/۴ و پایین تر از آن است باید به شما اطلاع بدهم که توییتر این نسخه ها را پشتیبانی نمی کند.

پاک کردن اطلاعات اپلیکیشن باعث می شود تمامی تغییراتی که در تنظیمات این اپلیکیشن دادید به حالت اولیه خود برگردد ولی بعد از پاک کردن اطلاعات برنامه و خاموش و روشن کردن دستگاه تلفنتان، مشکل نصب به احتمال زیاد حل می شود.

جالب است بدانید که در توئیتر توئیت ها درباره سفر و تورهای مختلف بسیار زیاد هستند، ما به شما برای انتخاب یک تور مناسب برای سفر تور لحظه آخر را پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 257 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.