اتوبار کیمیا نحوه سفارش بسته بندی اثاثیه منزل از نوبار - اتوبار کیمیا

هنگام اسباب کشی کارهای بسیار زیادی سر راهمان قرار می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین و البته سخت‌ترین آنها می‌تواند بسته بندی اثاثیه منزل باشد. به خاطر داشته باشید که بسته بندی لوازم منزل از وسایل کوچک و ریز خانه تا وسایل بزرگ و سنگین را در بر می‌گیرد، که به همین خاطر است که این کار را کمی برای همه ما سخت و زمان‌بر کرده است.

هنگام اسباب کشی، برای اطمینان از اینکه کالاهای ما بدون خراش وارد خانه جدید می‌شوند، به هر دری خواهیم زد. بسیاری از ما حاضر هستیم برای این کار هزینه بسیاری کنیم و حتی روز و شب خود را برای پیدا کردن لوازم بسته بندی سپری کنیم.

بسته بندی کردن اثاثیه منزل با اتوبار کیمیا را برای اسباب کشی خود در نظر بگیرید. خدمات اتوبار کیمیا در مورد بسته بندی وسایل منزل شامل بسته بندی تمامی وسایل، ارائه وسایل بسته بندی و یا هر دو به صورت مشترک، باز کردن وسایل در خانه جدید و همچنین کمک به چیدمان آنها در مقصد می‌شود. قبل از اینکه اقدام به رزرو خدمات بسته بندی کنید در مورد بودجه و زمان خود فکر کنید زیرا کار بسته بندی هزینه‌ای جدا از هزینه اسباب کشی خواهد داشت.

اگر تصمیم خود را گرفتید، در ادامه با ما باشید تا شما را با نحوه سفارش بسته بندی اثاثیه منزل از اتوبار کیمیا آشنا کنیم.

سفارش خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

زمان در اسباب کشی یکی از اصلی‌ترین عواملی است که در درست انجام شدن پروسه بسیار تاثیر می‌گذارد. در مواقعی که زمان اندکی برای اسباب کشی دارید، وسایل بسته بندی را ندارید، تجربه‌ای در این کار ندارید و … بهترین گزینه استفاده از خدمات کامل بسته بندی برای اسباب کشی است.

خدمات کامل اتوبار کیمیا شامل کارگر بسته بندی، ارائه وسایل بسته بندی و کمک به باز کردن وسایل در مقصد و همچنین چیدمان وسایل می‌شود. استفاده از این خدمت اتوبار کیمیا برای کسانی که زمان کافی برای بسته بندی ندارند و اسباب کشی آنها عجله‌ای است، بسیار عالی عمل می‌کند و در برخی مواقع کارگرهای بسته بندی اتوبار کیمیا با دقت وسایل را می‌توانند طی یک روز بسته بندی کنند. البته مدت زمانی که این پروسه طول می‌کشد بسته به چارچوب زمانی شما و اینکه چه مقدار وسیله در خانه دارید، خواهد داشت.

برای رزرو خدمات بسته بندی از اتوبار اتوبار کیمیا تنها کاری که باید بکنید این است که به اپلیکیشن اتوبار کیمیا و وب‌ سایت اتوبار کیمیا مراجعه کنید و پس از ثبت نام و مشخص کردن مبدأ و مقصد و همچنین وارد کردن مشخصات محل سکونت خود، می‌توانید تعداد کارگر بسته بندی و همچنین خانم و آقا بودن کارگر را که نیاز دارید را مشخص کنید و در بخش توضیحات به این نکته اشاره کنید که نیاز به وسایل بسته بندی نیز دارید. در نهایت بعد از مشخص کردن توضیحات دکمه ثبت سفارش را بزنید و منتظر آمدن کارگرهای بسته بندی باشید.

همچنین می‌توانید این کار را از طریق وب‌سایت اتوبار کیمیا نیز انجام دهید. با ورود به وب‌سایت اتوبار کیمیا به آدرس otobarkimia.ir، در قسمت خدمات بر روی بسته بندی کلیک کنید و در صفحه بسته بندی بر روی درخواست بسته بندی کلیک کنید و از اینجا به بعد مانند روند درخواست در اپلیکیشن انجام می‌شود.

بسیاری از وسایل برای بسته بندی نیاز به تجهیزات خاصی دارند. وسایل سنگین و بزرگ مانند یخچال، اجاق گاز، لباس‌شویی و ظرف‌شویی، پیانو و غیره، همگی جزء آن دسته از وسایلی هستند که اگر خراشی روی آنها بیفتد، ما را به شدت ناراحت و عصبی می‌کند. مطمئنا همه ما ترجیح می‌دهیم تا برای بسته بندی صحیح این وسایل هزینه کنیم تا اینکه برای جایگزین آنها خرج کنیم.

همچنین می‌توانید بدون سفارش کارگر  بسته بندی تنها لوازم بسته بندی را از اتوبار کیمیا درخواست کنید. اتوبار کیمیا این لوازم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون اتلاف وقت برای تهیه این وسایل، با خیال راحت این پروسه را به سرانجام برسانید. برای سفارش لوازم بسته بندی می‌توانید با اتوبار کیمیا تماس بگیرید و سفارش لوازم بسته بندی خود را ثبت کنید.

تمام این کارها در نهایت شاید پنج دقیقه زمان ببرند. عالی نیست! مدیریت زمان یکی از کارهایی است که ما به آن در اسباب کشی خود نیاز داریم. همچنین یکی از مواردی که در اسباب کشی و خصوصا در بسته بندی لوازم بسیار مهم است نحوه صحیح بسته بندی و استفاده از لوازم مناسب برای انجام این کار است. بسیاری از ما لوازمی داریم که برای ما اهمیت بسیار زیادی دارند. از تابلوهای هنری گرفته تا وسایل عتیقه، ظروف شکستنی، مبلمان و غیره، همگی وسایلی هستند که با زحمت فراوان تهیه و نگهداری شدند و دوست نداریم در اسباب کشی اندکی ضربه ببیند و خراشی بردارند.

اتوبار کیمیا در بسته بندی وسایل از ابزارهای مخصوص استفاده می‌کند و شما را از ایمن بودن وسایل خود در طول اسباب کشی مطمئن می‌کند. همچنین کارگران بسته بندی اتوبار کیمیا در زمینه نحوه صحیح بسته بندی آموزش دیده‌اند و این کار را به صورت حرفه‌ای و صحیح انجام می‌دهند.

بسته بندی اثاثیه منزل با اتوبار کیمیا

با این توضیحاتی که گفتیم، آیا در مورد بسته بندی وسایل خود تصمیم گرفتید؟ همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، این تصمیمی است که شما باید بر اساس زمان و هزینه اتخاذ کنید. یک سرویس بسته بندی می‌تواند به بودجه اسباب کشی شما اضافه کند. اگر برای اینکه وسایل خانه خود را بسته بندی کنید و برای اسباب کشی حاضر شوید نیاز به دو هفته مرخصی دارید، شاید انتخاب این خدمات برای شما بهتر از گرفتن مرخصی بدون حقوق باشد و در واقع صرف این هزینه ارزش داشته باشد. بسته بندی زمان زیادی را می‌طلبد و همچنین باید مقدماتی مانند خرید لوازم بسته بندی، سازماندهی وسایل قبل از بسته بندی، برای انجام روند بسته بندی فراهم کرد. به یاد داشته باشید، هنگامی که خودتان وسایل را بسته بندی می‌کنید، ابتدا باید وسایلی را که در طی چند هفته آینده به آنها نیازی نخواهید داشت، بسته بندی کنید – این کار به برنامه ریزی زمانی نیاز دارد و همچنین نداشتن آن وسایل تا زمان رسیدن زمان اسباب کشی، زندگی را مختل خواهد کرد.

اتوبار کیمیا می‌تواند به شما کمک کند تا طی یک روز یا نهایت دو روز، بسته به میزان وسایل شما، وسایل خود را برای اسباب کشی جمع کنید. این موجب صرفه جویی در زمان و همچنین خلاص شدن از تحمل جعبه‌ها گوشه خانه تا مدت‌ها شود.

برای سفارش بسته بندی اثاثیه منزل کلیک کنید و از استرس بسته بندی لوازم خود رها شوید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 258 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.