اتوبار کیمیا نکاتی برای اسباب کشی مسافت‌های کوتاه - اتوبار کیمیا

اسباب کشی حتی اگر فقط چند بلوک فاصله جابجایی آن باشد، می‌تواند استرس‌زا باشد. اما اگر برای برنامه ریزی اسباب کشی زمان بگذارید، می‌توانید اسباب کشی مسافت‌های کوتاه را نیز آسان کنید.

در اسباب کشی مسافت‌های کوتاه‌ بایدها و نبایدهایی وجود دارد، که هرگز در جابجایی‌های طولانی‌تر با آنها مواجه نخواهید شد. در اسباب کشی مسافت‌های کوتاه، این نکات مفید را لحاظ کنید.

 دو بار اندازه گیری کنید. یک بار اسباب کشی کنید

برخلاف اسباب کشی‌های مسافت طولانی، اسباب کشی مسافت کوتاه، امکان دسترسی آسان به خانه یا آپارتمان جدید را فراهم می‌کند. این بدان معناست، که می‌توانید به دفعات سراغ خانه جدید خود بروید و به بررسی فضا بپردازید؛ می‌توانید بعد از کار سر راه به خانه جدید بروید و در اتاق‌ها قدم بزنید، فضای کمد یا کابینت را اندازه گیری کنید و برای قرار دادن وسایل داخل آنها و میزان فضایی که نیاز دارند، برنامه ریزی کنید.

نحوه چیدمان مبلمان اتاق نشیمن خود را در اتاق نشیمن جدید مشخص کنید و سپس برای جابجایی همزمان مبلمان و وسایل دکوری آنها، اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه پس از اسباب کشی در کمتر از یک روز جعبه‌ها را باز کنیم؟

هنگامی که وسایل یک اتاق را به یک‌باره جابجا می‌کنید، می‌توانید بدون بسته بندی کردن سخت آنها را به خانه جدید ببرید، حتی می‌توانید با خیال راحت در مورد چیدمان آنها تصمیم بگیرید و به جای جابجایی تمام وسایل می‌توانید، اتاق به اتاق وسایل را به خانه جدید ببرید. در جابجایی‌های طولانی‌تر، شما باید همه چیز را به طور همزمان بسته بندی کرده و به صورت کامل آنها را جابجا کنید. جابجایی‌های مسافت کوتاه‌تر به شما این امکان را می‌دهد تا اتاق به اتاق تمرکز کنید و انتقال وسایل را آسان‌تر کنید.

 جعبه قرض بگیرید

حتی اگر طی ماه‌ها جعبه‌های بسته بندی جمع کرده باشید، بسته بندی وسایل یک خانه کوچک‌تر، می‌تواند با سر زدن به فروشگاه برای خرید جعبه، پلاستیک حبابی و سایر مواد بسته بندی در مقدار کم، خیلی زود انجام شود. اما روش‌هایی وجود دارد که در صورت برنامه ریزی از قبل، می‌توانید چند تومان در میزان هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

جعبه، سطل، پتو و هر چیز دیگری که نیاز دارید، از دوستان بخواهید. بیشتر افرادی که در اطراف شما هستند حداقل چند جعبه مقوایی بزرگ دارند و شاید یک جعبه خالی داشته باشند و از اینکه امکان استفاده از آنها را به شما بدهند، خوشحال شوند.

 اجاره نیسان و یا ماشین بار

اگر مسافت شما برای اسباب کشی کوتاه است، می‌توانید از نیسان و یا ماشین بار برای جابجایی استفاده کنید تا بتوانید بزرگ‌ترین اثاثیه خود را تنها داخل آنها قرار دهید.

اگر به وسیله نقلیه بزرگ‌تری نیاز دارید، از آن برای جابجایی وسایل بزرگ‌تر استفاده کنید. برنامه ریزی کنید تا کلیه وسایل بزرگ خود را در همان روز اسباب کشی و طی چند بار رفت و آمد جابجا کنید، تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. همچنین باید سعی کنید بسیاری از موارد کوچک‌تر را در وسیله جابجایی جای دهید، بنابراین هیچ فضای خالی هدر رفته در وسیله حمل بار وجود نخواهد داشت. همچنین می‌توانید برای اسباب کشی منزل از خدمات اتوبار کیمیا استفاده کنید. 

درباره وسایلی که می‌خواهید با خود ببرید و چه زمانی آنها را ببرید تصمیم گیری کنید

اگر می‌توانید قبل از ترک خانه قدیمی خود به مکان جدید خود بروید، سریع اقدام به اسباب کشی کنید. مواردی را که می‌دانید در طول جابجایی نیازی به آنها ندارید، کنار بگذارید. وسایل آشپزی، لباس، آثار هنری و مبلمان گزینه‌های خوبی برای شروع هستند.

لباس و وسایل خارج از فصل را نیز، از جلوی راه وسایل دیگر بردارید. آخرین چیزهایی که شما حین اسباب کشی با خود جابجا می‌کنید، باید همان چیزهایی باشد که روزانه از آنها استفاده می‌کنید. اگر کمدها را تمیز کنید تا وسایل آن را منتقل کنید، می‌توانید بفهمید که چه وسایلی نیاز دارید و سپس بقیه کمد لباس خود را به‌موقع به خانه جدید منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره استفاده از خدمات بسته بندی حرفه‌ای برای اسباب کشی بدانید

 حجم وسایل خود را کم کنید

هر جابجایی همیشه زمان بسیار خوبی برای خلاص شدن از وسایل اضافی و دادن آنها به دیگران یا فروش تمام مواردی است، که شما واقعاً نیازی به آنها ندارید. اگر تعداد زیادی لباس، اثاثیه یا وسایل دکوری هنری دارید که می‌دانید هرگز حوصله جابجایی آنها در مسافت‌های طولانی را ندارید، پس چرا حوصله جابجایی آن در سطح شهر و مسافت‌های کوتاه را داشته باشید؟

اسباب کشی مسافت کوتاه یک شروع جدید است و هیچ دلیلی برای پذیرفتن آن به شکلی سخت وجود ندارد. از این نکات برای کمک به آسان‌تر شدن اسباب کشی خود استفاده کنید و در نتیجه، فصل جدید از زندگی خود را با یک خاطره مثبت شروع کنید.

می‌توانید اتوبار اتوبار کیمیا را برای راحتی بیشتر در کنار خود داشته باشید و برای جابجایی‌های مسافت کوتاه‌تر از نیسان و ماشین بار اتوبار کیمیا استفاده کنید.

منبع: apartmentguide

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 374 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.