اتوبار کیمیا چگونه در اسباب کشی گاوصندوق جابجا کنیم؟ - اتوبار کیمیا

مردم برای نگهداری اسناد و لوازم باارزش خود، از گاوصندوق استفاده می‌کنند. گاوصندوق‌ها از تنوع بالایی برخوردار است. جابجایی گاوصندوق یکی از کارهای دشوار در اسباب کشی محسوب می‌شود. برای حمل آن، از کارگرهای زیادی استفاده می‌شود. برای جابجایی گاوصندوق، رعایت یکسری نکات می‌تواند حمل آن را ساده‌تر کند. در این مطلب قصد داریم نکاتی مفید برای حمل گاوصندوق را بیان کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه اتوبار کیمیا باشید.

گاوصندوق را خالی کنید

برای اسباب کشی، محتویات داخل گاوصندوق را خالی کنید. هنگام حمل بار، ممکن است وسایل داخل گاوصندوق آسیب ببینند. همچنین، با این کار نحوه جابجایی آن نیز راحت‌‌تر انجام خواهد شد. چون وزن گاوصندوق کمتر می‌شود و کارگران با سختی کمتری می‌توانند آن را حمل کنند. لازم به ذکر است، یک روز مانده به اثاث کشی، اشیای قیمتی خود را به صورت شخصی به خانه جدید منتقل کنید. همچنین، شما می‌توانید محتویات مهم گاوصندوق را به طور موقت در اختیار یک فرد مورد اعتماد خود قرار دهید.

خانمی در حال خالی کردن محتویات گاوصندوق

مسیر جابجایی را ارزیابی کنید

برای اینکه بتوانید راحت‌تر گاوصندوق را جابجا کنید، شرایط خانه را بررسی کنید. جابجایی گاوصندوق چالش‌های مختلفی برای تیم باربری ایجاد می‌کند. زمانی که قصد برنامه‌ریزی برای انتقال این وسیله را دارید؛ از نحوه انتقال آن اطمینان حاصل کنید. مواردی مثل راه‌پله و معابر باریک برای جابجایی را ارزیابی کنید. ممکن است برای انتقال بهتر گاوصندوق، از تجهیزات خاصی استفاده شود. ابزارهایی مثل جک مخصوص حمل بار و تخته شیب‌دهنده می‌تواند به حمل گاوصندوق کمک کند. ارزیابی مسیر می‌تواند از آسیب دیدن جاهایی مثل دیوار جلوگیری کند.

مکان نهایی قرارگیری گاوصندوق را تعیین کنید

پس از اینکه مسیر حمل و نقل گاوصندوق را ارزیابی کردید. جایی که قصد دارید گاوصندوق را در خانه جدید خود قرار دهید را نهایی کنید. این کار را حتما پیش از شروع باربری گاوصندوق انجام دهید. به دلیل اینکه انتقال این وسیله انرژی زیادی از تیم باربری می‌گیرد، این کار می‌تواند کار آنها را ساده کند.

کارگری در حال جابجایی گاوصندوق در راه‌پله

گاوصندوق را در طبقه همکف قرار دهید

بعضی خانه‌ها دارای دو طبقه یا به اصطلاح دوبلکس هستند. اگر قصد دارید گاوصندوق را به این نوع خانه انتقال دهید، آن را در اتاقی از طبقه همکف انتقال دهید. طبقات همکف قدرت بیشتری برای تحمل کردن وزن وسایل سنگین را دارند.

از شرکت‌ باربری کمک بگیرید

برای جابجایی گاوصندوق به احتیاط زیادی نیاز دارید. بی‌دقتی در حمل این وسیله ممکن است به شما آسیب وارد کند. سعی کنید از افراد متخصص در این کار کمک بگیرید. شرکت اتوبار کیمیا، با داشتن سرویس کارگران خدماتی می‌تواند جابجایی گاوصندوق را برای شما آسان کند. تیم باربری اتوبار کیمیا متشکل از چهار نفر است که با کمک یکدیگر گاوصندوق خانه شما را جابجا خواهند کرد. برای سفارش کارگر خدماتی، شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن اتوبار کیمیا سفارشات خود را ثبت کنید.

منبع

Vision Logisitics

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها