اتوبار کیمیا چگونه وسایل را در وانت نیسان بار بزنیم؟ - اتوبار کیمیا

اسباب کشی کردن کار سختی است. خانواده‌ها نگرانی‌هایی نسبت به آسیب دیدن وسایل خود دارند. بار زدن وسایل در وانت نیسان نیاز به رعایت یکسری اصول اولیه دارد. اگر این اصول را به درستی رعایت شود،‌ احتمال آسیب دیدن وسایل منزل کاهش پیدا می‌کند. همچنین، بار زدن اصولی وسایل در وانت نیسان، می‌تواند فضای بیشتری برای بار زدن ایجاد کند. یکی دیگر از نکات مثبت این کار، صرفه‌جوی در وقت است. پس با اتوبار کیمیا همراه شوید تا با این اصول کاربردی آشنا شوید.

بررسی محدودیت‌های باری

وانت نیسان دارای یک ظرفیت باری است که می‌تواند تا یک میزان وزنی، بار را تحمل کند. این خودرو تا وزن ۲ تن را می‌تواند حمل کند. این مقدار وزن شامل وزن راننده و افراد همراه وانت نیز می‌شود. پس هنگام بار زدن، بیش از توان وزنی وانت نیسان وسایل را بار نزنید. لازم به ذکر است، در کنار درب خودروی وانت نیسان یک برچسب وجود دارد که حاوی اطلاعاتی نسبت به محدودیت‌های خودرو است. پیش از بار زدن حتما این برچسب را مطالعه کنید.

خانواده خوشحال برای اسباب کشی

بار زدن وسایل سنگین نزدیک کابین

وسایل سنگین مثل کتاب تا جایی که ممکن است نزدیک به اتاق راننده بار زده شود. این کار باعث می‌شود تعادل وانت نیسان حفظ شود. در ضمن، ماشین در مسیرهای جاده‌ای هندلینگ مناسبی خواهد داشت. همچنین، سیستم تعلیق و رانندگی راننده وانت دچار اختلال نخواهد شد. زمان بار زدن وسایل، سعی کنید بارها را به طور مساوی از چپ به راست در محفظه باری بچینید. حتما وسایل را با طناب و بندهای استاندارد ببندید.

بار زدن وسایل بزرگ در گوشه وانت

وسایل بزرگ را در گوشه‌های وانت نیسان بار بزنید. تابلو‌ها، آینه‌ها و مبلمان سنگین را در گوشه محفظه باری قرار دهید. وسایل شیشه‌ای را ابتدا بسته بندی کنید تا از شکستن شیشه جلوگیری شود. سپس آن را به صورت ایمن بچینید.

سعی کنید وسایلی مثل کارتن اسباب کشی را در بین وسایل بزرگ قرار دهید. به طوریکه کارتن‌های سنگین‌تر در پایین محفظه باری قرار بگیرند. سپس کارتن‌های سبک را برروی آنها بچینید. قرار دادن کارتن بین وسایل بزرگ یک فضای ایمن را برای کارتن‌های ایجاد خواهد کرد. کارتن‌ها را به نوعی قرار دهید تا وسایل سنگین نتوانند حرکت کنند. همچنین، به چیدن متعادل وسایل از چپ به راست توجه ویژ‌ه‌ای کنید. سعی کنید وزن بارها در کل محفظه باری وانت نیسان پخش شود. فراموش نکنید وسایل را با طناب محکم ببندید.

در بین وسایل پارچه قرار دهید

برای اینکه وسایل منزل آسیبی نبینند. در بین کارتن‌ها و وسایل پارچه‌ قرار دهید. این کار میزان ایمنی بارها را افزایش خواهد داد. زمانی که تمام وسایل را بار زدید، برروی وسایل یک پارچه ضخیم بکشید. این کار برای زمان بارندگی بسیار مناسب است و از خیس شدن بار جلوگیری می‌کند. همیشه هنگام باربری، از لوازم استاندارد استفاده کنید. از طناب‌های پوسیده استفاده نکنید. در طول مسیر، با احتیاط رانندگی کنید.

امیدواریم با رعایت اصول باربری، وسایل خود را ایمن به مقصد برسانید. لازم به ذکر است، شرکت اتوبار کیمیا در زمینه اسباب کشی و باربری، داری خدمات باربری نیسان وانت است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اتوبار کیمیا، سرویس وانت بار را سفارش دهید. تیم باربری اتوبار کیمیا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خدمت کاربران خواهند بود.

منبع

Art of Manliness

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 705 views بار دسته بندی : ترفندهای بسته بندی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها