اتوبار کیمیا چگونه وسایل کوچک آشپزخانه را بسته بندی کنیم؟ - اتوبار کیمیا

جمع کردن وسایل آشپزخانه کاری سخت و وقتگیر در اسباب کشی است. برای بسته بندی وسایل نیاز به برنامه‌ریزی هست. این برنامه‌ریزی در جمع‌آوری لوازم کوچک مثل بشقاب و دستگا‌ه‌ها بسیار کاربردی است. بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه سخت نیست، اما نیاز به ابزار درست برای بسته‌بندی دارند. داشتن یک ایده صحیح می‌تواند کار بسته بندی را برای افراد آسان کند. اگر وسایل کوچک را خوب بسته بندی کنید، احتمال آسیب دیدن آنها هنگام اسباب کشی کاهش پیدا می‌کند.

خانمی در حال بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه

نکات مهمی برای بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه توصیه شده است. رعایت این نکات می‌تواند به افراد کمک کند. وسایل کوچک آشپزخانه، لوازمی هستند که در تهیه غذا یا نوشیدنی استفاده می‌شوند. در پایین برخی از وسایلی که می‌توان به سادگی بسته بندی کرد را بیان می‌کنیم:

  • توستر
  • مخلوط کن
  • مایکروویو
  • سرخ‌کن
  • میکسر
  • آبمیوه گیری
  • قهوه‌ساز
  • پلوپز
  • زودپز
  • بشقاب، قاشق و چنگال

از لوازم مناسب بسته بندی استفاده کنید

برای بسته بندی کردن وسایل کوچک به لوازم خاصی نیاز ندارید. اما باید از لوازم مناسب برای بسته بندی استفاده کنید. مناسب‌ترین وسیله برای بسته بندی، کارتن اسباب کشی است. شما می‌توانید وسایل کوچک خود را در کارتن قرار دهید. کارتن‌ها داری انداز‌ه‌های متنوعی است که می‌توان وسایل مختلفی را در آن قرار داد. همچنین، استفاده از جعبه اصلی وسایل آشپزخانه نیز برای بسته بندی بسیار ایده‌آل است. برای پیچیدن وسایلی مثل بشقاب، روزنامه و کاغذ بسته بندی می‌تواند از آسیب دیدن به وسایل کمک کند. چسب کارتن، نوارهای بسته بندی و برچسب از دیگر لوازم مهم در بسته بندی وسایل است.

خانمی در حال بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه

وسایل را تمیز کنید

قبل از بسته بندی، هرکدام از وسایل کوچک را تمیز و خشک کنید. این کار از انتقال کثیفی‌ها و جرم‌های باقی مانده بر وسایل جلوگیری می‌کند. اگر وقت کافی برای تمیز کردن ندارید. آنها را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. پیش از بسته بندی، حتما از خشک بودن وسایل مطمئن شوید.

قطعات وسایل را از هم جدا کنید

وسایل کوچک را به جای اینکه به صورت یکجا بسته بندی کنید، آنها را از یکدیگر جدا کنید. قطعات جداشونده مثل سینی مایکروویو یا تیغه آبمیوه‌گیری را جداگانه بسته بندی کنید. توصیه می‌شود تمام قطعات یک دستگاه را در کنارهم قرار دهید. این کار از گم شدن یا قاطی شدن قطعات جلوگیری می‌کند.

نوشتن محتویات وسایل برروی کارتن اسباب کشی

از کارتن مناسب استفاده کنید

برای جمع کردن وسایل کوچک، سعی کنید از کارتن با اندازه نزدیک به وسیله استفاده کنید. معمولا کارتن‌های کوچک و متوسط برای بسته بندی مناسب هستند. از قرار دادن چند وسیله در یک کارتن خودداری کنید. چون ممکن است وسیله هنگام اثاث کشی صدمه ببیند. حتی اگر این اطمینان را دارید که وسایل آسیب نمی‌بینند، اما باز هم از انجام این کار پرهیز کنید.

وسایل خود را خوب ببندید

زمان بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه، جعبه کارتن را با بند یا چسب کارتن محکم ببندید. برای جلوگیری از باز شدن کارتن، پایین کارتن را با چسب کارتن محکم ببندید. بشقاب‌ها و وسایل شکستنی دیگر را با روزنامه یا کاغذ بسته بندی بپیچید. آنها را با دو یا سه لایه روزنامه بپیچید تا دچار شکستگی نشوند.

بسته بندی وسایل کوچک آشپزخانه

برروی کارتن برچسب بزنید

زمانی که تمام وسایل را در کارتن قرار دادی؛ فضاهای خالی کارتن را با حوله یا دستمال پارچه‌ای بپوشانید. این کار احتمال صدمه دیدن وسایل را کاهش می‌دهد. پس از بستن کامل کارتن‌ها، برروی وسایل برچسب بزنید. محتویات هر کارتن را برروی آن بنویسید. این کار باعث می‌شود پیدا کردن وسایل ساده شود. برروی کارتن‌های شکستنی، حتما برچسب شکستنی را بزنید. کارگران باربری هنگام حمل بار، آنها را با احتیاط بیشتری جابجا خواهند کرد.

رعایت نکات بیان شده می‌تواند میزان صدمه دیدن وسایل را کاهش دهد. همچنین، بسته بندی وسایل کوچک خانه برای خانواده‌ها ساده خواهد شد. لازم به ذکر است، برای بسته بندی وسایل خانه، می‌توانید با اپلیکیشن اتوبار کیمیا، درخواست کارگر خدماتی دهید. کارگران خدماتی در بسته بندی وسایل منزل به شما کمک خواهند کرد. برای کرایه وانت و کامیون، شما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : ترفندهای بسته بندی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.