اتوبار کیمیا از اسباب کشی خسته شدم | خسته نباشی پهلوون! میتونی به نوبار اطمینان کنی - اتوبار کیمیا

اگر خیلی خسته و کوفته و ناامید به گوگل گفتی که از اسباب کشی خسته شدم ! پس واقعا اذیت شدی ، ما تو استارت آپ اسباب کشی اتوبار کیمیا یه راه حل خیلی خوب داریم که بهت پیشنهاد میدیم حتما استفاده کنی!

پهلوون اسباب کشی

اتوبار کیمیا | اپلیکیشن و وبسایت اثاث کشی

اگر هنوز به روش سنتی بین بسته ها گیر افتاده ای و به دنبال یک اتوبار خوب هستی باید همین الان دست از جستجو برداری و اپلیکیشن اتوبار کیمیا را دانلود کنی یا از طریق وبسایت سفارش اسباب کشی خود را ثبت کنی.

چرا وبسایت و اپلیکیشن تخصصی اتوبار کیمیا؟

اتوبار کیمیا چندین راه حل برای شما دارد که با قیمتی مناسب اسباب کشی را برای شما شیرین میکند . این راه حل ها به شکل زیر است.

پکیج VIP اتوبار کیمیا

با درخواست پکیج اتوبار کیمیا از شماره ۰۲۱۸۸۸۷۴۵۹۸ دست به سیاه و سفید نمیزنید . ناظر کنترل کیفیت ، کارگر چیدمان ، لوازم محافظتی اسباب کشی ، کارگر فنی ، تیم ضدعفونی کارگر بسته بندی و کارگر باربر اعضای این پکیج هستند که میتوانید از شماره ی بالا یا این لینک سفارش خود را ثبت کنید.

بسته به نیاز شما میتوانید هر کدام از خدمات اتوبار کیمیا را در کنار اتوبار سفارش دهید.

کارگر فنی | بازکردن لوستر ، گاز ، شیرآلات ، پرده و..

کارگر فنی یک اوستای تمام عیار است که در زمان اسباب کشی اقدام به باز و بسته کردن وسایل شما میکند با این کار دیگر لازم نیست درگیر باز و بسته کردن وسایل شوید.

کارگر بسته بندی خانم و آقا | بسته بندی وسایل در مبدا

کارگر بسته بندی به شما کمک میکند که وسایل خود را در مبدا بسته بندی کنید با سفارش این نوع خدمات دیگر سردرگم نمیشوید.

کارگر چیدمان | چیدمان وسایل در مبدا و مقصد

شاید در خواب هم نمیدید که وسایل شما در مقصد به محض رسیدن به خانه ی جدید مرتب شود ، کارگر چیدمان در مقصد به شما کمک میکند تا لوازم خود را بچینید.

ناظر کنترل کیفیت | وکیل تمام عیار اسباب کشی شما

ناظر کنترل کیفیت از تیم دفتری اتوبار کیمیا انتخاب شده و نسبت به کارگران و رانندگان بیان بهتری دارد همچنین چون از طرف اتوبار کیمیا موظف است تا بر رفتار و کیفیت کار کارگران نظارت کند بهترین خدمات را به شما ارائه میدهند.

قیمت بسیار مناسب

لازم نیست که شما بترسید و فکر کنید قرار است هزینه زیادی را بپردازید کافی است از طریق صفحه ثبت سفارش اتوبار کیمیا ، اپلیکیشن اتوبار کیمیا یا شماره تلفن اتوبار کیمیا سفارش خود را استعلام بگیرید و برای یک ساعت آینده تا چند ماه آینده سرویس خود را رزرو کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 441 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.