اتوبار کیمیا اسباب کشی VIP چیست؟ |چگونه دست به سیاه و سفید نزنیم - اتوبار کیمیا

اگر دوست دارید بدون زحمت و به اصطلاح (VIP ( Very important person اسباب کشی کنید اتوبار کیمیا درخدمت شماست. در این مقاله توضیح میدهیم که چگونه میتوانید بدون اینکه دست به سیاه و سفید بزنید اسباب کشی کنید فقط کافی است از طریق سایت و اپلیکیشن اتوبار کیمیا یا تلفنی این کار را انجام دهید. در این مقاله توضیح میدهیم که اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی VIP

خدمات بسته بندی ، چیدمان ، حمل بار ، کارتن و لوازم اسباب کشی تنها با چند کلیک

شما میتوانید از اتوبار اتوبار کیمیا ، هم یک اسباب کشی عادی با قیمتی مناسب را درخواست کنید هم میتوانید کارگر فنی ، کارگر چیدمان و کارگر بسته بندی را علاوه بر کارگر باربری سفارش داده ، ناظر اسباب کشی را برای کنترل اسباب کشی خود به خدمت گرفته و کارتن ، سلفن و پلاستیک حبابدار را با قیمت مناسب را از فروشگاه لوازم اسباب کشی اتوبار کیمیا سفارش دهید.

کارگر فنی | بازکردن لوستر ، شیرگاز ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و…

کارگر فنی یا اوستاکار برای بازکردن وسایل به کمک شما می آید شما میتوانید از صفحه ثبت سفارش اتوبار کیمیا تعداد این کارگر را مشخص کنید. تا به صورت لاکچری (لاکشری یا لاکژیری درسته البته) دست به سیاه و سفید نزنید.

کارگر بسته بندی | بسته بندی وسایل شما در مبدا

کارگر بسته بندی وسایل مورد نظر شما را برای شما بسته بندی میکند ، از این تعداد کارگر هرتعداد که بخواهید میتوانید سفارش دهید تا به سرعت وسایل شما را بسته بندی کنند.

کارگر چیدمان | چیدمان وسایل شما در مقصد

کارگر چیدمان در مقصد به شما کمک میکند تا وسایل خود را به سرعت برق و باد بچینید و آب از آب تکان نخورد. از کارگر چیدمان نیز هرچند تا که بخواهید از همان صفحه ثبت سفارش اتوبار میتوانید درخواست کنید.

ناظر اسباب کشی و بیمه وسایل

ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی را میتوانید هنگامی که پشتیبانی با شما تماس گرفت برای انجام هرچه بهتر سفارشات درخواست کنید . همچنین با تمام آموزش هایی که کارگران و رانندگان دیده اند ، وسایل شما بیمه اسباب کشی هستند و اگر آسیبی به آن رسید اتوبار کیمیا بی چون و چرا خسارت آن را به شما پرداخت میکند.

فروشگاه کارتن ، سلفن و…

از فروشگاه اتوبار کیمیا یا از پشتیبانی اتوبار کیمیا میتوانید سفارشات خود را مشخص کرده و کمتر از قیمت بازار با کیفیت خوب پول آن را بپردازید.

رزرو اسباب کشی و اتوبار از چند روز قبل

شما میتوانید از چند روز یا چند ماه قبل سفارش اسباب کشی خود را با تمام جزئیات ثبت کنید و به آسانی اسباب کشی خود را انجام دهید.

سرویس اتوبار VIP

همین حالا میتوانید برای سفارش دادن اتوبار VIP و گرفتن مشاوره تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 509 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.