اتوبار کیمیا استراتژی محتوایی نوبار - اتوبار کیمیا

شبکه های اجتماعی و وبلاگ یکی از مهم ترین بخش هایی هستند که میتواند مخاطب از طریق آنها با یک کسب و کار در ارتباط باشد. البته زبان برند، جریان محتوا و دیگر فاکتور های دخیل هم در ارتباط درست با مخاطب موثر هستند. در این مقاله به بررسی استراتژی محتوایی اتوبار کیمیا در شبکه های اجتماعی و بلاگ میپردازیم.

در برخی موارد به خصوص در بلاگ “نیم فاصله” را فدای سئو میکنیم!

وبلاگ اتوبار کیمیا

در وبلاگ اتوبار کیمیا سعی میکنیم مطالبی آموزشی از نحوه ثبت سفارش ، قوانین اتوبار کیمیا گرفته تا مطالبی در مورد دکوراسیون خانه ، مطالب مربوط به املاک و خرید خانه ، معرفی محله های تهران ، سرگرمی و… پرداخته شود. تلاش ما برای منتشر کردن روزانه ۳ محتوا در روزهای عادی و غیرتعطیل و یک محتوا در روزهای عادی است. زبانی که برای بلاگ در نظر گرفتیم زبانی جدی به همراهی کمی صمیمیت است.

اینستاگرام اتوبار کیمیا

اتوبار کیمیا در اینستاگرام خود قصد دارد که به روزی یک پست و بعدا از آن به روزی دو پست دست پیداکند ، پست های مسابقه ای ، معرفی خدمات اتوبار کیمیا و پست های مجله ای از جمله این پست ها هستند. استوری و آی جی تی وی هم در استراتژی اتوبار کیمیا جای داده شده اند. اینستاگرام نیز فضایی شبیه به بلاگ دارد. برخی از دنبال کنندگان اتوبار کیمیا با روش های کاذب وارد این صفحه شده اند که به نرخ تبادل اینستاگرام اتوبار کیمیا ضربه میزنند ، این فالوئر ها به مرور در حال حذف شدن هستند تا زمینه تبلیغ فراهم شود.

لینکدین اتوبار کیمیا

لینکدین اتوبار کیمیا زمان رسمی و شرکتی دارد و سعی میکنیم هفته ای حداقل ۳ پست در این شبکه اجتماعی منتشر کنیم . پست هایی در مورد همکاری با استارت آپ ها ، تخفیف به شرکت ها ، مسئولیت اجتماعی و… همین طور از مخاطبینی که از اتوبار کیمیا استفاده کرده اند، تشکر کنیم و اگر انتقادی مشاهده میشود به گوش تیم های مربوطه برسانیم.

توییتر اتوبار کیمیا

توییتر اتوبار کیمیا سعی در شناساندن اتوبار کیمیا به مخاطبین با استفاده از کامنت های طنز و خنده دار دارد ، همچنین سعی میکنیم افرادی که از اتوبار کیمیا ناراضی بودند را شناسایی کرده و از آنها دلجویی کنیم. توییت هایی که در اتوبار کیمیا زده میشوند همگی جنبه ی فان دارند و اگر کسی از این مسئله ناراحت شد ، خوشحال میشویم تا انتقاد او را بشنویم. زبان ما در این شبکه اجتماعی به صورت عامیانه است.

پینترست اتوبار کیمیا

پینترست اتوبار کیمیا صرفا جنبه ساختن لیست را دارد و برای کمک به سئو و روابط عمومی ساخته شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 413 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.