اتوبار کیمیا حمل بار اصناف | قرارداد های B2B | تعداد بار زیاد - اتوبار کیمیا

اگر مغازه ای تاسیس کرده اید یا کسب و کاری هستید که در حال رشد هستید و نگران آن هستید که هزینه ی حمل بار و ارسال خرید مشتری برای شما زیاد در بیاید ، اتوبار کیمیا راهکاری مناسب برای شما تدارک دیده است . در این مقاله میخواهیم به بررسی حمل بار اصناف ، B2B ، تعداد بالا و سازمانی بپردازیم.

حمل بار ارزان و با تخفیف

ما در اتوبار کیمیا | اپلیکیشن و وبسایت باربری برای شما صاحبین کسب و کار تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته ایم اگر کنار مغازه ی خود یک وانت همیشگی ندارید و کار شما فروش کمد ، جاکفشی و مبل است یا اگر وبسایتی هستید که آثار هنری و تزئینی با وزن بالا میفروشید و نیازمند یک وانت هستید تا خرید مشتری را به او تحویل دهد یا هر استارت آپی هستید که در زمینه ای فعالیت میکنید که نیاز به یک همکار برای باربری دارید و هر موضوع دیگر این تخفیف مخصوص شماست.

حمل بار b2b ، حمل بار استارت آپ ها شرکت ها

باربری با تخفیف | چگونه این تخفیف شامل حال من میشود؟ چگونه تخفیف بگیرم.

شما میتوانید با شماره تلفن اتوبار کیمیا تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی اتوبار کیمیا در مورد کسب و کار خود و این که روزانه یا هفتگی چقدر نیاز به حمل بار دارید ، صحبت کنید . سپس آنها مطابق با کسب و کار شما تا ۵۰ درصد تخفیف به شما اختصاص میدهند و بعد از آن میتوانید از طریق وبسایت ، اپلیکیشن یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

اتوبار کیمیا چه سرویس هایی به کسب و کار من ارائه میدهد؟

اتوبار کیمیا برای شما کامیون ، نیسان وانت ، وانت عادی و کارگر باربر، بسته بندی ، چیدمان و فنی ارسال میکند که میتواند نیاز های شما را برای باربری یا اسباب کشی برطرف کند. اگر این مطلب برای شما جالب بوده است میتوانید به صفحه اصلی وبسایت اتوبار کیمیا مراجعه کرده و شماره تلفن را پیدا کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 530 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.