اتوبار کیمیا داستان نوبار| چگونه شروع کردیم - اتوبار کیمیا

صنعت اسباب کشی با چالش های زیادی رو به رو هستش و اگه تا به حال اثاث کشی کرده باشید میدونید که دبه کردن و بهونه آوردن راننده ها ، دیر رسیدن اتوبار ، انعام خواستن اجباری کارگران و نبودن یک تعرفه و صنف مشخص هستش که باعث میشه آدم هر دفعه بخواد اسباب کشی کنه ، عزا بگیره که باید چی کار کنم و…

از اینا که بگذریم یه سری مشکلات دیگه هم وجود داره مثل وقتی که شما یه بچه کوچیک داشته باشید و مجبور باشید اسباب کشی کنید یا آدم فنی نیستید و برای بازکردن لوستر و شیرگاز و پرده باید از دوست و فامیل و آشنا خواهش کنید که تورو خدا بیاید کمک من. وقتی هم که اسباب کشی تموم میشه با یه سری بسته باز نشده وسط خونه رو به رو میشید که نامرتب روی هم تلنبار شده!

داستان اتوبار کیمیا | یک اتوبار مطمئن

نبود یه قیمت مشخص یا یه تعرفه ثابت باعث شده که هر شرکتی برای خودش یه قیمتی بده و ازون طرف به کارگرا پول کمی داده بشه که اونا مجبور بشن از شما تقاضای انعام کنند و شما هم یا تو رودربایستی باید انعام بدین یا با کارگرا به مشکل بربخورید. راننده هم وقتی بار رو زد دبه میکنه که اگه پول ندی همه ی وسایلتو وسط کوچه خالی میکنم ، چون اونم به احتمال زیاد پول زیادی به شرکت اتوبار داده تا براش یه بار جور کنه.

ما از کارگرامون کمیسیون نمیگیریم و یه پورسانت مناسب و عادلانه رو برای گرفتن از راننده مشخص کردیم ، اما آیا ما اصلا با این صنعت از اول آشنا بودیم ؟ با اکوسیستم استارت آپی ، پروسه برنامه نویسی و مارکتینگ آشنا بودیم؟ واقعیتش اینه که مدیرعامل و بنیان گذار شرکت مهندس پرهام قبادی هیچ ایده ای راجع به این کار در ابتدا نداشته و یه اتفاق آزاد دهنده باعث شده که عزمش رو جزم کنه که نه دیگه حق هیچ کارگر و راننده ای ضایع بشه و نه اون مستاجری که هر سال اسباب کشی داره.

جارو برقی ، جرقه شکل گیری اتوبار کیمیا

کافیه فقط هشتگ های مربوط به اسباب کشی رو تو شبکه های اجتماعی سرچ کنید یا انجمن های وبسایت ها رو یه بالا پایین کنید، میبینید که هرکسی اسباب کشی داره از مشکلات سری قبلش گفته و تقاضای کمک از بقیه کرده اتوبار کیمیا هم همین تجربه رو داشته و این تجربه انقدر تلخ بوده که تصمیم میگیره یه کاری کنه که دیگه هیچ وقت همچین اتفاقی برای کسی تکرار نشه.

تصور کنید که کلی گشتین برای خونه ی جدید ، چند روز به همراه پدر و مادر کهن سالتون یا همسر پا به ماهتون مشغول بسته بندی وسایل هستید و کلافه شدید. اول از همه بخشی از خاطراتتون که شامل خونه ی جدید هستش رو دارین رها میکنید و دوم کلی وسیله رو جا به جا کردید و آماده بار زدن وسایل شدید، سوم خودتون رو آماده کردین که دوباره تو مقصد باید کلی کار انجام بدین.

اول از همه کل وسایلتون رو که گذاشتند تو اتوبار براتون دبه میکنند که باید صد تومن اضافه تر بدی ، بعد شما میدی چون نه حوصله ی چونه زدن رو داری نه میخوای جلوی خانواده با راننده درگیر بشی. بعد که به مقصد رسیدی و دیدی که چند تا از وسایلت رو زخمی کردند میگی با خودت که عیبی نداره اتفاقی بوده ولی خب از خدماتی که گرفتی راضی نیستی.

همه ی این ها رو تو ذهنت قبول کردی که آخر سر راننده بهت میگه انعام میدی!! و خب تو قطعا میگی نه چون واقعا راضی نبودی و یه بار هم برات دبه کردند. که یه دفعه صدای شکستن جارو برقیو میشونوی و ترسیدن مادر خودتو میبینی !

حالا که تصور کردید ، بزارید بگم که این اتفاق برای ما افتاده و داشتم سعی میکردم که حسی که اون لحظه یه آدم میتونه داشته باشه رو بهتون بگم . اون شکستن جارو برقی و از اون مهم تر جلوگیری از تجربه بد اسباب کشی برای خانواده باعث شد که اتوبار کیمیا استارت خودش رو بزنه.

خب حالا شاید بپرسید که کار راننده به کجا رسید؟

به هیچ جا! چون بعد از این اتفاق معلوم شد که اتوباری که اومده ، جزو اتحادیه نبوده و باید شورای حل اختلاف شکایت کرد . بعد از کلی دوندگی به هیچی نمیرسند و تصمیم بنیان گذار اتوبار کیمیا آقای قبادی قطعی تر میشه که برای این مشکل که مستاجرین به طور میانگین سالی یک بار یا دو سال یه بار با اون دست و پنجه نرم میکنند رو حل کنه.

اولین مرحله شکل گیری اتوبار کیمیا

قطعا شما اگه مطمئن نباشید که این مشکل برای بقیه هم تکرار شده خب نمیتونید بگید که میخواین یه استارت آپ رو راه بندازید پس شروع کردیم به چندین ماه تحقیقات بازار ، از حق نگذریم خب یه سری از افراد که اسباب کشی کرده بودند راضی بودند ، بعضیاشون مبلغ بالایی پرداخت کرده بودند و بعضیاشون مبلغ مناسب اما دسته ی دیگه ای از افراد بودند که فکر میکردند باید اسباب کشی بهتری میداشتند.

تجربه های اسباب کشی

تاحالا شده یه یادگاری از یه کسی که دوسش دارید تو اسباب کشی بشکنه ؟ ، شده از سایت های داد وستد کالا و خدمات یه اتوبار پیدا کنید و بعد که وسایل رو بار زدند و پول رو گرفتند وسایلتون رو بدزدند؟؟ ، تاحالا شده با وجود آسانسور بار تک تک طبقات رو باهاتون حساب کرده باشند ؟ یا مجبور بشید با پای شکسته و یا با بچه ی کوچیک وسایلتون رو بسته بندی کنید؟ یا بلد نباشید لوستر رو باز کنید و بزنید داغونش کنید؟؟

همه ی اینا تنها بخشی از مشکلاتیه که همین الان هم توی اسباب کشی وجود داره و ما با تحقیقات بازار متوجه شدیم.

جذب سرمایه و شروع به کار و مشکلات استخدام

خب اگه رشته شما مهندسی معماری باشه و بخواهید یه استارت آپ رو راه اندازی کنید نمیدونید که چطور باید نیروی خودتون رو جذب کنید ، توی روزنامه آگهی برنامه نویس میدین یا توی سایت های آگهی اینترنتی و سایت های تخصصی این حوزه رو نمیشناسید. خیلی با دیجیتال مارکتینگ و اینا آشنا نیستید و بیشتر تمایل به بازاریابی سنتی دارید و شاید ندونید که طراح محصول و UI/UX چی کار میکنند! این اتفاق هم برای اتوبار کیمیا افتاده و با مطالعه و تجربه و آزمون خطا تونسته به استاندارد های یک استارت آپ برسه

بعد از دردسر های بالا ، بلاخره پروپوزال ، mvp ، بیزنس پلن و بیزنس مدل و… حاضر میشه و بعد از صحبت با چند تا سرمایه گذار دوتاشون حاضر میشن که به صورت مشترک برروی اتوبار کیمیا سرمایه گذاری کنند و بعد از اون تیم اتوبار کیمیا گسترش پیدا میکنه ، تیم عملیات و پشتیبانی ، تیم مارکتینگ ، فنی و برنامه نویسی و تیم محصول مثل خیلی از استارت آپ ها. در حال حاضر محدوده فعالیت اتوبار کیمیا تهران و البرز هستش که به زودی شهر های دیگه هم بهش اضافه میشه. تیم فنی در حال اتمام یک پروژه هوش مصنوعی برای قیمت گذاری ، تیم مارکتینگ در حال پیدا کردن شما از کانال های مختلف ، تیم محصول در حال کشف راه حل ها و مشکلات جدید و تیم پشتیبانی و عملیات به صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی هستند.

مشکلاتی که اتوبار کیمیا سعی کرده که اونا رو حل کنه

  • نداشتن قیمت ثابت
  • گرفتن انعام اجباری
  • نبود ناظر کنترل کیفیت
  • نداشتن پشتیبانی قوی
  • سروقت نرسیدن اتوبار
  • مطمئن بودن اتوبار
  • آسان کردن سفارش و قیمت گذاری
  • بسته بندی وسایل در مبدا
  • چیدمان وسایل در مقصد
  • باز وبسته کردن لوستر ، گار ، پرده ، شیرآلات به کمک کارگر فنی یا همون اوستا
  • دبه کردن راننده

یه سناریو اسباب کشی اتوبار کیمیای رو بررسی کنیم.

یه مستاجر ، مالکش بهش گفته تا دو روز دیگه وقت داری . کلی هم وسایل داره ، خانمش هم بارداره. چند سالی هست که اسباب کشی نکرده و اتوبار خوب و مطمئن نمیشناسه. خودشم باید برای یه پروژه اضافه کاری وایسه ! حالا اگه مارو پیداکنه و از ما سفارش بده میتونه کارگر بسته بندی خانم یا آقا بگیره و یا هردو رو برای بسته بندی وسایلش بگیره. برای مقصد از خدمات کارگر چیدمان استفاده کنه . با چند تا کلیک سفارشش رو نهایی کنه و قیمت مشخص شده رو از سه طریق نقدی ، اینترنتی یا کیف پول به ما پرداخت کنه .

داستان توبار | اسباب کشی آسان با اتوبار کیمیا

از طرف راننده و پشتیبانی باهاش هماهنگی های لازم انجام بشه. اگه تمایل داشته باشه داخل اتوبار و محیط منزلش رو ضد عفونی کنند و از پشتیبانی درخواست ناظر رو داشته باشه که بیاد بالا سر اسباب کشی تا مشکلی بین اون و کارگر ها پیش نیاد. حتی اگه خودش هم نتونه خونه باشه موقع اسباب کشی با تمام این خدمات خانمش هم لازم نیست کاری انجام بده . میتونه وسایل ایمنی بسته بندی مثل فوم ، سلفن ، یونولیت و.. رو هم از فروشگاه اتوبار کیمیا بگیره . نهایت تلاش کارگرا بر این هستش که آسیبی به وسایل نرسه ولی اگه این اتفاق افتاد اتوبار کیمیا هزینش رو قبول میکنه و در آخر هم اگه واقعا راضی بود به کارگرا یا راننده انعام بده.

بعد از انجام سفارش هم امتیاز بده و نظرشو ثبت کنه تا به افراد بعدی و بهتر شدن خدمات اتوبار کیمیا کمک کنه. حالا فرض کنید که اتوبار کیمیا نباشه و مجبور باشه با تموم این چیزایی که بالا گفتم رو به رو بشه.

رسالت ما و حرف آخر

اتوبار کیمیا سعی میکنه روز به روز خدماتش رو بهتر کنه تا بتونه تو کل ایران سرویس اسباب کشی مطمئن ، آسون و با بهترین کیفیت رو ارائه بده. اگه فکر میکنید که اتوبار کیمیا میتونه مشکل شما رو حل کنه و به شما خدمات اسباب کشی خوبی رو ارائه بده از این لینک میتونید اپ اتوبار کیمیا رو دانلود کنید یا از طریق ثبت سفارش اتوبار کیمیا در وبسایت این کار را برای امروز یا چند ماه آینده انجام دهید.

ممنون از شما که وقت گذاشتید و داستان اتوبار کیمیا را خوندید. اگه شما هم تجربه مشابهی داشتین خوشحال میشیم که به اشتراک بزارین تا بتونیم راه حلی براش پیدا کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.