اتوبار کیمیا راهنمای کامل اجاره خانه و اسباب کشی با سگ | چگونه با حیوان خانگی اسباب کشی بهتر داشته باشیم؟ - اتوبار کیمیا

با وجود خرابکاری‌های فراوان، اما باز هم ما سگ‌ها این حیوانات جذاب را دوست داریم؛ حتی زمانی که آنها کفش مورد علاقه ما را می‌خورند. بنابراین جای تعجب ندارد که یک روز را به نام این حیوانات وفادار یعنی روز ملی سگ در روز ۲۶ آگوست نامگذاری کردند.

اما یک روز وجود دارد، که شما نمی‌خواهید سگ داشته باشید و آن روز زمان اسباب کشی است. شما در تلاش برای بسته بندی اثاثیه منزل هستید، کارگران در حال حمل و جابجایی وسایل به داخل کامیون هستند و با در دست و پا بودن سگ‌ها امکان به زمین خوردنشان نیز است، صدای وق وق توله سگ شما ممکن است همسایه را عصبانی کند و قبل از اینکه شما آن را بدانید، سگ شما محل جدید خود را در خانه جدید پیدا می‌کند.

سگ‌ها موجودات زمینی هستند، بنابراین درست مثل انسان‌ها، آنها از اسباب کشی کردن متنفر هستند. اسباب کشی کردن به خودی خود بدون زوزه کشیدن سگ خانگی شما در کنار پاهایتان، سخت است. بنابراین در این مقاله راهنمایی‌های نهایی خود را برای اسباب کشی با سگ‌ها در اختیارتان قرار دادیم، تا به شما کمک کند تا راحت‌تر با دوستان خزدار خود اسباب کشی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه یخچال را بدون دردسر و کشتن خودمان جابجا کنیم؟

راهنمایی برای اسباب کشی با سگ‌ها

اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده سگ خانگی خود را در نزدیکی خود نگه دارید

اسباب کشی با حیوان خانگی

مهم نیست که آیا سگ شما یک توله سگ تازه متولد شده است، یا به طور کامل رشد کرده است؛ اسباب کشی به مکان جدید برای آنها ترسناک است. از برداشتن اسباب بازی‌های مورد علاقه او مطمئن شوید، تا در طول اسباب کشی به عنوان محافظ امنیتی شما عمل کنند و همچنین باعث مثبت شدن رفتار سگ و جلوگیری از پارس کردن در خانه و آزار همسایگان شود. اگر شما نگران سگ و همسایه خود هستید، می‌توانید این اسباب بازی‌ها را به او بدهید، که در فاصله باز کردن بسته‌ها بتوانندراحت باشید و تمرکز داشته باشید.

مواد پاک کننده را در دسترس نگه دارید

اسباب کشی با حیوان خانگی

احتمالا، محل جدیدی که شما اجاره می‌کنید، بویی می‌دهد که سگ شما ممکن است آن را دوست نداشته باشد؛ احتمالا بوی شخص دیگری را می‌دهد. موادی برای از بین بردن این موارد، در دسترس داشته باشید. همان‌طور که شما دوست دارید تابلوهای عکس خود را روی دیوار بزنید و از دیدن آنها لذت ببرید، سگ شما نیز دوست دارد قلمروی برای خود بسازد.

ببینید، آنها در جایی قلمرو خود را می‌سازند (که احتمالا در فرش‌های مورد علاقه شما و یا کف‌پوش‌های چوبی جدید شما است)، بنابراین برخی از پاک کننده‌های فرش، دستمال کاغذی و پاک کننده خود را در جایی قرار دهید، که دسترسی به آن آسان باشد.

برای اسباب کشی کمک بگیرید تا با وجود سگ خانگی خود دچار پریشانی نشوید

اسباب کشی با حیوان خانگی

اگر شما اجاره نشینی هستید که مدام در حال جابجایی است، فکر تنها رها کردن سگ بدون مراقبت، در حالی که شما در حال کمک به پر کردن کامیون با وسایل بسته بندی شده هستید، احتمالا شما را وحشت زده می‌کند. به ‌جای ترک آنها و تنها گذاشتن آنها، از چند نفر دیگر کمک بگیرید تا بتوانید زمان و انرژی بیشتری برای تمرکز روی سگ خود داشته باشید. در مورد تقاضای کمک در حین اسباب کشی از خدمات اتوبار کیمیا برای وسایل سنگین کمک بگیرید تا بتوانید از سگ خود مراقبت کنید.

قبل از اینکه وارد خانه جدید خود شوید در مورد اجازه داشتن سگ پرس و جو کنید

اسباب کشی با سگ ها

این یک واقعیت غم‌انگیز در زندگی است، که اکثر صاحب‌خانه‌ها (و حتی برخی از مدیران ساختمان‌ها) نگه داشتن سگ و یا نگه داشتن نوع خاصی از نژاد سگ در خانه را ممنوع می‌کنند. مهم این است که قبل از اینکه اجاره‌نامه خود را امضا کنید قواعد را بررسی کنید، در غیر این صورت، ممکن است شما در زمان اسباب کشی و در هنگام ورود به محل زندگی خود، نیاز به یک مکان جدید برای زندگی داشته باشید.

بدانید که کدام سگ بیشتر برای زندگی آپارتمانی مناسب است

همان‌طور که به هاسکی‌های زیبا علاقه بسیار دارید، اما این سگ‌های پرانرژی برای زندگی در یک آپارتمان کوچک مناسب نیستند. اما اگر شما عاشق سگ‌های بزرگ هستید، ناامید نشوید؛ سگ‌های تازی برای فضاهای کوچک مناسب هستند. بهتر است قبل از هر کاری درباره بهترین و بدترین سگ‌های آپارتمانی تحقیقی بکنید و بعد درباره نوع آن تصمیم گیری کنید.

برای روز اسباب کشی از یک نگه‌دارنده سگ کمک بگیرید

آخرین چیزی که هنگام اسباب کشی باید انجام دهید این است که، احساس را در مورد سگ خانگی خود کنار بگذارید. به جای ترک او برای کنار آمدن با اسباب کشی، یک نگه‌دارنده حیوانات خانگی پیدا کنید، تا از سگ شما در روز اسباب کشی مراقبت کند. توله سگ شما بعد از گذراندن یک روز پرتلاش و پر جنب و جوش مانند پیک‌نیک به خانه جدید می‌آید و با خستگی ناشی از آن روز، اصلا متوجه نمی‌شود که در مکانی جدید قرار دارد.

 به سگ خود عشق بورزید

اسباب کشی با حیوان خانگی

مهمترین نکته برای اسباب کشی با سگ‌ها چیست؟ به آنها عشق بورزید. شما شخص مورد علاقه آنها هستید و تا زمانی که به آنها توجه کنید، بقیه مهم نیستند. بنابراین شکم آنها را ماساژ دهید، یا کارهای دیگر انجام دهید و شاید حتی خریدن یک اسباب بازی جدید برای سگ، اسباب کشی را برای شما آرام‌تر و ملایم‌تر ‌کند. شاید مطلب نگهداری گربه در آپارتمان به درد شما بخورد.

منبع: dolly

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 424 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.