اتوبار کیمیا سنجاق: مشکلات لوله کشی ساختمان که نیاز به لوله کش دارند - اتوبار کیمیا

لوله کشی خانه یکی از بخش‌های مهم آن است که اگر مشکلی در رابطه با آن رخ دهد حتماً باید لوله کش را خبر کنید. در اینجا اصلی‌ترین مشکلات لوله کشی خانه را به شما می‌گوییم.

اگر در زمینه تعمیرات لوله کشی خانه مهارت دارید عالی است. اما برخی از مشکلات لوله کشی را حتماً باید به تعمیرکار و لوله کش بسپارید. در اینجا این مشکلات را به شما معرفی می‌کنیم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید هزینه لوله کشی ساختمان را در شهر خودتان بپرسید. مثلاً اگر به دنبال یافتن لوله کشی ساختمان در غرب تهران باشید می‌توانید سفارش برای لوله کشی ساختمان ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه‌تر را تجربه کنید.

راهنمای لوله کشی ساختمان

  1. کم بودن فشار آب لوله

کم بودن فشار آب می‌تواند لذت یک دوش گرم را از بین ببرد، اما می‌تواند نشانه مشکلات جدی هم باشد. فشار کم نشانه گرفتگی لوله‌های آب است. اگر فشار آب خانه ناغافل کم شود، حتماً با لوله کش صحبت کنید تا مشکل را بررسی کند.

  1. کند بودن سرعت فاضلاب

گاهی اوقات به دلیل گرفتگی مو و تکه‌های صابون در لوله مسیر فاضلاب می‌گیرد، اما وقتی تمام لوله‌های خانه کند عمل کنند، پس در لوله اصلی فاضلاب خانه گرفتگی ایجاد شده است. در چنین شرایطی باید لوله کش را خبر کنید تا مشکل را حل کند.

  1. لکه‌های قهوه‌ای روی سقف

لکه‌های قهوه‌ای روی سقف علاوه بر خراب کردن چهره خانه می‌تواند نشانه نشتی لوله‌های بالا هم باشد. قبل از تعمیر سقف باید منبع نشتی را پیدا کرده و آن را تعمیر کنید.

  1. لرزش لوله‌ها

به جز صدای حرکت آب نباید صدای دیگری از لوله‌ها به گوش برسد. اما اگر صدای لرزش لوله‌ها را می‌شنوید، به خصوص بعد از بستن فلکه، می‌تواند نشانه مشکل جدی باشد. این اتفاق زمانی می افتد که جریان آب ناگهان متوقف شده یا تغییر جهت داده، و در نتیجه موج ناگهانی ایجاد شده به سروصدا یا حتی لرزش لوله‌ها منجر می‌شود. دلایل احتمالی این اتفاق عبارتند از فشار زیاد آب یا گرفتگی هوا در لوله کشی خانه. صدای لرزش می‌تواند به خاطر اتصال ضعیف لوله‌ها باشد.

  1. بوی بد لوله فاضلاب

واقعیت این است که در آشپزخانه و سرویس بهداشتی باکتری زیادی وجود دارد، که می‌تواند بوی بد ایجاد کند. اما اگر همیشه از لوله فاضلاب بوی بد استشمام شود می‌تواند نشانه گرفتگی در لوله فاضلاب باشد.

  1. افزایش قبض آب

اگر همیشه میزان قبض آب یکسان است و ناگهان افزایش می‌یابد می‌تواند نشانه مشکلات لوله کشی باشد. پس اگر یکدفعه قبض آب زیاد شده حتماً باید لوله کش را خبر کنید چون می‌تواند نشانه وجود نشتی باشد.

  1. پوسته دادن کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

آیا تا به حال دیده‌اید که کاغذ دیواری سرویس بهداشتی پوسته دهد یا ترک بردارد یا باد کند؟ این مشکل می‌تواند نشانه وجود نشتی باشد. قبل از این که خودتان دست به کار شوید یک لوله کش را خبر کنید تا احتمال نشتی لوله را بررسی کند.

  1. جمع شدن آب و قل قل ل آب در توالت فرنگی

توالت فرنگی در حالت عادی گرفتگی ندارد و هیچ سروصدایی از آن شنیده نمی‌شود. بنابراین اگر در توالت فرنگی آب جمع شده و غل غل کند نشانه یک مشکل جدی است. این مشکل می‌تواند به خاطر مسدود شدن دریچه یا حتی گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

  1. رشد کپک روی کابینت یا دیوار

رشد کپک توی خانه نشانه خوبی نیست، اما اگر روی دیوار کابینت یا سرویس بهداشتی کپک دیدید می‌تواند نشانه نشتی لوله‌ها باشد. کپک در محیط‌های مرطوب رشد می‌کند، بنابراین در صورت مشاهده رطوبت زیاد در اتاق باید احتمال وجود نشتی را بررسی کنید.

  1. گرفتگی دائمی توالت

برای همه پیش می‌آید که هر از گاهی با گرفتگی توالت مواجه شد، اما اگر دائم با این مشکل مواجه هستید، ممکن است نشانه مشکل جدی باشد، مخصوصاً اگر در شیرآلات خانه هم گرفتگی ایجاد می‌شود. این موضوع می‌تواند نشانه گرفتگی فاضلاب یا سیستم سپتیک باشد.

در صورتی که هر کدام از این مشکلات را در لوله کشی خانه‌تان دیدید حتماً لوله کش را خبر کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 6 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.