اتوبار کیمیا مبلمان متحرک استودیو Nendo - اتوبار کیمیا

استودیو Nendo، یک شرکت طراحی در کشور ژاپن است که کار خود را از سال ۲۰۰۲ شروع کرد. این استودیو به دلیل طراحی‌های خلاقانه و مینیمال، توانسته جوایز مختلفی را دریافت کند. آثار جذاب و بکر استودیو Nendo باعث شده است که پروژ‌ه‌های مختلفی را در سرتاسر جهان برعهده بگیرد. موزه ویکتوریا و آلبرت شهر لندن، مرکز خرید Siam Discovery شهر بانکوک و موزه هنر و طراحی شهر نیویورک نمونه‌ای از بهترین پروژه‌های دکوراسیون این استودیو است.

نمایی از کمد سه طبقه

استودیو Nendo در زمینه طراحی مبلمان نیز تبحر ویژه‌ای دارد. این استودیو طراحی‌های جدید خود در زمینه مبلمان منتشر کرده است. این مجموعه آثار که به نوعی «مبلمان متحرک» هستند، سبک طراحی فضایی و مینیمال به خود گرفته است. جالب است بدانید، این آثار به عنوان بخشی از فضای نمایشگاه طراحی جمعی شهر نیویورک محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است، مواد به کار رفته در این مجموعه چوب و فلز است. استودیو Nendo درباره ایده پشت طراحی‌ و اجرای آثار خود بیان کرد:

در محیطی که ما زندگی می‌کنیم، وسایلی وجود دارند که در حال حرکت هستند. این وسایل مبلمان، درب و پنجره هستند که ما به صورت روزانه با آنها سرو کار داریم. این وسایل با وجود اینکه ما متوجه نمی‌شویم، در حال حرکت کردن هستند. جالبه که به طور ناخودآگاه حرکات آنها را می‌بینیم ولی متوجه نمی‌شویم. این یک رابطه جدید بین اشیا و انسان‌ها است. ما با تجسم این حرکت و رابطه متقابل اشیا و انسان، طراحی‌ آثار مبلمان متحرک را انجام دادیم.

نمایی از یک کمد چهار طبقه

رابطه جدید بین اشیا و انسان نگاهی جالب است که ما باید نسبت به شرایط پیرامون خود داشته باشیم. استودیو Nendo نگاهی عمیق به طراحی‌های خود دارد و تلاش کرده است آثاری قابل تأمل را در اختیار علاقه‌مندان به طراحی بگذارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 308 views بار دسته بندی : دکوراسیون تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها