اتوبار کیمیا مجموعه مبلمان SOL سارا الیسون - اتوبار کیمیا

سارا الیسون یک طراح خلاق استرالیایی است. او طراحی مبتکر در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محسوب می‌شود. مجمو‌عه‌های او به صورت اشکال منحنی طراحی شده است. الیسون اخیرا سومین مجموعه از طراحی‌های خود را منتشر کرده است. این طراحی به عنوان مجموعه مبلمان SOL به معنای گرمای خورشید شناخته می‌شود.

مجموعه SOL و گرمای خورشید

مجموعه SOl از نظر زیباشناختی، مرجعی تصویری از خورشید در اساطیر رومی است. سارا الیسون تمایل داشت در طراحی‌ خود از قطعاتی خاص استفاده کند. این قطعات حس گرما، بازیگوشی و ماندگاری را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. او در طراحی‌های خود رویکردی به مادیات داشته است که در شکل و تناسب آنها به خوبی مشهود است. الیسون در اینباره می‌گوید:

مجموعه مبلمان SOL

من می‌خواستم موادی را تلفیق کنم که نتیجه آن حس و حالی اغراق‌‌آمیز به طرح‌ها بدهد. قطعات آن مجموعه‌ای جسورانه شده است که با در کنار هم قرار دادن آنها، یک گالری زیبا تشکیل می‌شود. یک گالری زیبایی‌شناسی گرم و مینیمالیست که کار من را نشان می‌دهد.

مجموعه مبلمان SOL یادآور طراحی‌های دهه ۱۹۷۰

مجموعه SOL از یک پالت رنگ خاکی با مواد بافتی پیروی می‌کند. این مجموعه شامل مبل‌های کتان صدف، صندلی‌های مخملی به رنگ کارامل، میزهای قهوه‌ای از چوب شیشه و بلوط و گلدان‌های سرامیکی و لامپ‌ها می‌شود. سارا الیسون برای طراحی مبلمان زیبای خود، از نقوش معروف جین رویِر الهام گرفته است. این طرح‌ها به نوعی یادآور مبلمان کلاسیک دهه ۱۹۷۰ است. او از موادی مثل سنگ آهک و شیشه در مبلمان خود استفاده کرده است. او درباره مبلمان SOL بیان کرد:

اکنون تمام جهان احساس شکنندگی می‌کند. قطعات استفاده شده در SOL با کیفیت عالی هستند. این مجموعه مانند خورشید، با ذهنیت دائمی در زندگی ما طراحی شده است. من می‌خواهم صاحبان این مجموعه احساس آرامش، گرما و امنیت کنند.

استفاده از مبلمان SOL یک تجربه دلچسب و جذاب است. حس گرمای آن می‌تواند محیط خانه را دلنشین کند. اگر از آن دست افرادی هستید که قصد اسباب کشی دارید. می‌توانید با ایده گرفتن از این مجموعه، مبلمان منزل خود را در اتاق نشیمن یا پذیرایی بچینید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : دکوراسیون تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها