اتوبار کیمیا نکات مهم برای اسباب کشی ایمن در روزهای کرونایی - اتوبار کیمیا

فصل تابستان به عنوان فصل اسباب کشی شناخته می‌شود. این فصل به دلیل مصاعد بودن هوا، خانواده‌ها اقدام به اثاث کشی به منزل جدید خود می‌کنند. تابستان امسال، نسبت به سال‌های گذشته تفاوت ویژه‌ای دارد. شیوع ویروس کرونا باعث شده است خانواده‌ها با احتیاط بیشتری برای بسته بندی و اسباب کشی اقدام کنند. اما رعایت یکسری نکات می‌تواند با خیالی آسوده نسبت به اثاث کشی رفتار کرد و از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد. لازم به ذکر است، شرکت اتوبار کیمیا برای ارائه خدمات اسباب کشی، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آماده کمک‌رسانی به کاربران محترم می‌باشد.

خانه یا محل جدید را ضدعفونی کنید

برای اینکه خیالتان برای اثاث کشی راحت باشد؛ یک روز قبل از اسباب کشی، تمام محیط خانه جدید خود را ضدعفونی کنید. شاید این تصور وجود داشته باشد که خانه خالی از وجود ویروس پاک است. اما این تصور اشتباه است و امکان آلوده بودن خانه جدید به ویروس کرونا وجود دارد. چون پیش از خرید، ممکن است افراد دیگری برای خرید خانه به آنجا مراجعه کرده باشند.

برای ضدعفونی، ابتدا درهای پنجره‌ها را باز کنید تا هوای تازه به داخل خانه بیاید. سپس، با محلول‌های ضدعفونی‌کننده دستگیره‌ها، سطح زمین، کمدها و کابینت‌های خانه را ضدعفونی کنید. در طول ضدعفونی کردن خانه، حتما به صورت خود ماسک بزنید. همچنین، برای حفظ سلامت پوست خود نیز از دستکش‌های لاتکس استفاده کنید.

ضدعفونی کردن یک اتفاق نشیمن مبله

ایمنی را رعایت کنید

در امر اسباب کشی، رعایت کردن مسائل ایمنی افراد و وسایل خانه از اولویت بالایی برخوردار است. این موضوع با وجود ویروس کرونا نیز، از اهمیت بیشتری برخوردار است. با این اوصاف، برای بسته ‌بندی لوازم خانه، از کارتن‌های جدید استفاده کنید. تمام درزهای کارتن را با چسب به خوبی بپوشانید تا هیچ راه نفوذی به داخل کارتن وجود نداشته باشد. توصیه می‌شود، اثاثیه خود را با صبر و شکیبایی بسته‌بندی کنید تا از هر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای جلوگیری کنید. شایان ذکر است، برای خرید کارتن‌ و لوازم بسته‌بندی می‌توانید به فروشگاه اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

هنگامی که به خانه جدید نقل مکان کردید، با دمپایی تمیز و ضدعفونی شده در خانه رفت و آمد کنید. برای پیشگیری از هرگونه ابتلا به ویروس کرونا، در کارتن‌ها را به مدت یک روز باز نگهدارید. وسایل ضروری مثل قاشق و چنگال، قابلمه، لوازم تختخواب و لباس‌ها که امکان آلوده شدنشان وجود دارد را با ماشین شخصی خود منتقل کنید. همچنین، پس از اسباب کشی، لوازمی مانند ماشین لباسشویی و بخچال را ضدعفونی کنید.

انتقال کارتن به کامیون توسط دو کارگر شاد

از شرکت‌های معتبر باربری درخواست اتوبار کنید

شرکت اتوبار کیمیا با به همراه داشتن لوازم ضدعفونی‌کننده مخصوص، بارهای کاربران را ضدعفونی و سپس بسته بندی خواهد کرد. رانندگان اتوبار و کارگران اتوبار کیمیا با داشتن ماسک و دستکش در محل حاضر خواهند شد. کارگران توانایی بالایی در حمل ایمن اثاثیه دارند. با وجود آنها خیال خانواده‌ها نسبت به حمل ایمن اثاثیه راحت خواهد بود. لازم به ذکر است، کامیون‌های باربری اتوبار کیمیا پیش از اسباب کشی ضدعفونی می‌شوند. کارگران چیدمان نیز می‌توانند در امر چینش لوازم خانه، کمک‌رسان خانواده‌ها خواهند بود.

امیدواریم در این روزهای کرونایی، بتوانید اسباب کشی ایمن و سلامتی را تجربه کنید. حفظ آرامش و صبوری در اثاث کشی می‌تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کند. شما می‌توانید، برای درخواست اتوبار و تیم باربری با دانلود و نصب اپلیکیشن اتوبار کیمیا، اقدام به ثبت سفارشات خود کنید. تیم باربری در سریع‌ترین زمان در محل حاضر خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 435 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.