اتوبار کیمیا چه وسایلی و ملزوماتی برای اسباب کشی نیاز دارم؟ | از کجا خرید کنم؟ - اتوبار کیمیا

برای بسته بندی وسایل نیازمند وسایل و ابزاری هستنید که کمترین آسیب را وسایل شما ببیند. با اتوبار کیمیا همراه باشید تا این وسایل را به شما معرفی کنیم.

فوم ضربه گیر بسته بندی

فوم های ضربه گیر رنگی سفید دارد که به دو نحوه رولی یا تکه ای میتواند تهیه شود . این فوم کمک میکند تا اجسام به هم نیروی کمتری وارد کرده و باعث شکستگی و یا غر شدن وسایل نشوند.

یونولیت یا پلی استایرن

یکی از کاربرد های یونولیت ضربه گیری وسایل بزرگ مثل تلویزیون ، یخچال و.. است . که میتواند به صورت کامل روی جسم مورد نظر را پوشانده یا فقط گوشه ها را پوشش دهد. همچنین در بسته های کوچک چند صد تایی یونولیت نیز فروخته میشود که با آن بادام زمینی نیز میگویند.

پلاستیک حباب دار یا بابل رپ |bubble wrap

این پلاستیک ها همان هایی هستند که در بچگی دوست داشتیم قلنج آنها را دربیاوریم . با پیچیدن پلاستیک حبابدار برروی اجسام میتوانید تا حد خوبی از آسیب دیدن آنها محافظت کنید.

سلفن

سلفن میتواند روی مبل ها کشیده شود تا از پارگی آنها جلوگیری کند ، همچنین قبل از چسب زدن بسته ها میتوانید برروی بسته ها سلفن بکشید.

چسب پهن

چسب پهن از آن دسته از مواردی است که در بسته بندی تمام وسایل به درد میخورد .

ماژیک

برای اینکه زمان باز کردن بسته ها گیج نشوید ، میتوانید از ماژیک استفاده کنید.

کاغذ بسته بندی یا روزنامه

میتوانید بین اجسامی که میخواهید ، آسیب کمتری ببینند روزنامه یا کاغذ بسته بندی قرار دهید ، سعی کنید بین وسایلی که با خوراکی ها سر و کار دارند مثل بشقاب ها از روزنامه به دلیل داشتن سرب استفاده نکنید.

پتو

پتو میتواند بین دو جسم که در اتوبار جای داده اید قرار گیرد و مانع از برخورد مداوم آنها شود.

سیم و نخ بسته بندی

سیم بسته بندی هم میتواند مثل چسب مورد استفاده قرار بگیرد ، سیم هایی مانند سیم های کمربندی اما با اندازه ای بزرگ تر و نخ بسته بندی مثل نخ های جعبه های شیرینی.

لوازم اسباب کشی و بسته بندی

اگر در گیر و دار اسباب کشی هستید و برای بسته بندی دچار مشکل هستید میتوانید از سرویس اسباب کشی VIP اتوبار کیمیا استفاده کنید. برخی از وسایل بالا را میتوانید از فروشگاه لوازم بسته بندی اتوبار کیمیا تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.