اتوبار کیمیا محله های لوکس و گران قیمت کرج کدام محله ها هستند؟ - اتوبار کیمیا

در این مقاله میخواهیم به محله های لوکس و گران قیمت شهر کرج اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید. کرج از لحاظ محله ای شهر عجیبی است و شمالی جنوبی بودن آن خیلی نقشی در مرغوب بودن محله ندارد اما به طور کلی میتوان گفت محله هایی که به تهران نزدیک تر هستند محله های مرغوب تری هستند.

جهانشهر کرج| محله های اعیان نشین کرج

جهانشهر کرج

جهانشهر کرج تقریبا در نزدیکی اتوبان تهران کرج واقع شده است ، این محله اداری و تجاری به صورت همزمان است. میدان معدنی، ماهان غربی، بلوار بهارستان و پاییزان غربی از گران ترین خیابان های جهانشهر هستند. به طور متوسط قیمت خانه در جهان شهر برابر با قیمت خانه در محله ستارخان تهران است. اما در این خیابان ها گاهی قیمت ها به خانه هایی هم قیمت نیاوران نیز میرسد.

عظیمیه کرج

عظیمیه شاید گران ترین محله های کرج باشد ، این محله از لحاظ منطقه ای در کوهپایه قرار دارد و بام کرج یکی از مکان های دیدنی این منطقه است. آپارتمان های بزرگ و پنت هاوس در این منطقه زیاد یافت میشود. قیمت خانه های عظیمیه حدودا مثل قیمت خانه در محله یوسف آباد تهران است اما در مورد برخی از پنت هاوس ها این قیمت بسیار بیشتر هم میشود. خیابان های میخک، گلستان، تختی ، فرشته و… از خیابان های خوب عظیمیه هستند.

پیشنهاد میشود مطلب پنت هاوس های تهران را مطالعه کنید.

گوهردشت کرج

گوهردشت از اتوبان کرج فاصله بیشتری داشته و نزدیک به کوه است، تقریبا میتوان گفت قیمت خانه در گوهردشت کرج با نارمک تهران برابری میکند. خیابان های شماره دار دقیقا مثل نارمک تهران از ویژگی های گوهردشت کرج است.

مهرشهر کرج

مهرشهر محله ای بزرگ در جنوب اتوبان کرج است ، بلوار شهرداری مهرشهر بهترین خیابان این محله از کرج است. در مهرشهر هم خانه های ویلایی و هم برج های متعدد پیدا میشود. مهرشهر به طور میانگین قیمتی در حدود محله دروس تهران دارد اما اگر بخواهیم نقاط عالی آن را جداگانه بررسی کنیم قیمت هایی بیش از این مقدار پیدا میکند.

من به شخصه یکی از آرزوهایم خرید یک خانه ویلایی در بلوار شهرداری مهرشهر و مهاجرت از تهران به کرج است.

اگر به دنبال خرید خانه در شهر کرج هستید، میتوانید بعد از پیدا کردن خانه اسباب کشی خود را در شهر کرج با ما انجام دهید.

دیگر محله های خوب کرج

درختی، گلشهر، مهرویلا، کارمندان جنوبی، اراضی انصاری و خیام از دیگر محله ها و خیابان های خوب کرج هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 697 views بار دسته بندی : املاک تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.