اتوبار کیمیا بهترین سامانه اعلام بار و حمل بار آنلاین در کشور کدام است؟ - اتوبار کیمیا

آیا می دانید سامانه های حمل بار آنلاین راه اندازی شده اند که بسیاری از مشکلات رانندگان، صاحبان بار و شرکت های باربری را برطرف نموده اند؟ آیا می دانید دیگر هیچ راننده ای لازم نیست برای تهیه کالا جهت حمل و نقل دچار مشکل شود؟ شرکت های باربری دیگر دغدغه یافتن ماشین مناسب برای حمل کالاهای خود را ندارند.

 

راننده یک قهرمان است. پس نباید برای تهیه کالا جهت حمل و نقل با مشکلی مواجه شود. علاوه بر آن شرکت های باربری و صاحبان بار نیز نباید همیشه نگران نبود راننده برای حمل کالای خود باشند. از آنجایی که حمل و نقل و باربری نیاز به واسطه دارد تا راننده را با صاحب بار آشنا کند، سامانه های حمل بار امروزه این وظیفه را برعهده گرفته اند.

 

رانندگان و صاحبان بار و حتی شرکت های باربری می توانند از طریق سامانه حمل بار آنلاین یکدیگر را به راحتی بیابند. دیگر هیچ واسطه ای در این میان وجود ندارد. این مسئله منجر شده است تا هزینه های جانبی واسطه ها برای هر دو طرف نیز کاهش چشمگیری یابد. در نتیجه میزان درآمد برای رانندگان افزایش یافته و میزان هزینه های حمل کالا برای صاحبان بار کاهش داشته است.

سامانه حمل بار آنلاین

 

 

کاربرد سامانه های باربری اینترنتی برای شرکت های باربری 

 

سامانه اعلام بار با جدیدترین تکنولوژی هایی که ارائه نموده است، بیشتر مشکلات حوزه حمل و نقل را برطرف کرده است. هوشمند سازی کسب و کارها در حوزه های مختلفی اتفاق افتاده است. اما حوزه حمل و نقل بیشترین سود را از این سیستم هوشمند سازی به دست آورده است. این سامانه منجر به یکسان سازی شبکه حمل و نقل شده و توسعه را برای این حوزه به همراه داشته است.

 

سامانه حمل بار آنلاین مشکل ازدحام، قیمت های بالای حمل کالا، نیافتن بار، هزینه های بالای حمل و نقل و … را برای رانندگان و صاحبان بار از بین برده است. رانندگان، شرکت های باربری و صاحبان بار می توانند با نصب اپلیکیشن باربری، به راحتی در هر نقطه ای از ایران که باشند کالا و راننده مورد نظر خود را برای باربری بیابند.

 

همچنین رانندگان، صاحبان بار و شرکت های باربری می توانند با استفاده از این سامانه، از خدمات دیگری نیز بهره مند شوند. از جمله دریافت اطلاعات در خصوص قیمت کالای قابل حمل، دریافت نقشه مسیر حرکت از مبدا به مقصد، مقدار بار و موارد دیگر.

باربری اینترنتی

 

چرا باید از سامانه اعلام بار استفاده کنیم؟ 

 

پیش از آنکه سامانه حمل بار آنلاین راه اندازی شود، رانندگان همیشه با مشکلات زیادی مواجه بودند. آنها لازم بود برای کسب اطلاعات در خصوص مسیر مبدا تا مقصد، نوع کالا، بسته بندی کالا، وزن و حجم بار، زمان بارگیری و تخلیه و … به مراکز خاصی مراجعه کنند. هر یک از این موارد می توانست زمان زیادی را از آنها تلف کند.

 

اما امروزه با استفاده از سامانه باربری اینترنتی ، دیگر هیچ یک از این مشکلات وجود ندارد. نه تنها رانندگان می توانند به راحتی این اطلاعات را به دست آورند، بلکه صاحبان بار نیز قادر هستند از خدمات دیگر این سامانه بهره مند شوند. از جمله پیگیری بار از زمان حرکت از مبدا تا رسیدن به مقصد، انتخاب خودروی مناسب بسته به نیاز برای حمل کالا و ….

 

علاوه بر تمامی این موارد، امروزه سامانه های حمل بار آنلاین، هزینه های جانبی را نیز برای هر دو طرف کاهش داده اند. دیگر هیچ راننده ای نیاز نیست برای یافتن بار هزینه ای را برای واسطه و یابنده بار بپردازد. یا آنکه شرکت باربری بیابد که با قیمت مناسب، همیشه کالایی برای حمل بار داشته باشد. تمامی این مشکلات با استفاده از سامانه حمل بار برطرف شده اند.

سامانه اعلام بار

 

چه کسانی می توانند از سامانه حمل بار آنلاین استفاده کنند؟

 

به طور کلی تمام رانندگان، شرکت های باربری و صاحبان بار می توانند از سامانه اعلام بار آنلاین استفاده کنند. یعنی این سامانه تنها مختص به یک قشر خاصی نیست. ممکن است شخصی تمایل داشته باشد اقدام به جابجایی وسایل منزل خود نماید. در چنین حالتی نیز فرد متقاضی می تواند با مراجعه به سامانه حمل بار، خودروی مناسب خود را برای حمل بار بیابد.

 

همچنین رانندگانی که در زمینه حمل و نقل حوزه هوایی، دریایی و جاده ای فعالیت می کنند نیز، می توانند از سامانه باربری اینترنتی استفاده کنند. در این سامانه هر شخصی بسته به نیاز خود، اقدام به اعلام بار نموده و راننده ای با خودروی مناسب خود انتخاب می کند.

 

از سوی دیگر نیز رانندگان قادر هستند از طریق این سامانه کالاهای مختلف را با مسافت و دستمزدی که برای آن تعیین شده است بررسی کرده و سپس اقدام به انتخاب بار مناسب برای حمل نمایند. دیگر هیچ راننده ای بدون بار، هیچ صاحب باری بدون راننده در کشور نخواهد ماند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.