اتوبار کیمیا سینمای خانگی چیست و چه مزایایی دارد؟ - اتوبار کیمیا

 

این ذهنیت همه گیر است که کیفیت تصویر برخی از صفحه نمایش های مدرن چقدر عالی به نظر می رسد. آیا فیلم در تلویزیون ۴K Ultra HD تماشا کرده اید؟ در مورد تلویزیون ۸K چطوره؟ صحبت در مورد زندگی! دشوار است تصور کنید که آنها در آینده چه می کنند. وقتی نوبت به سینمای خانگی می رسد و یک تجربه واقعاً سینمایی ایجاد می کنید ، باید یک (یا پنج) قدم را فراتر از یک صفحه نمایش عالی قرار دهید.

امروز می خواهم به برخی از مؤلفه های اضافی که می توانید به مجموعه خود اضافه کنید نگاهی بیندازیم تا یک تجربه واقعاً همه جانبه در سینمای خانگی را به شما ارائه دهیم.

 

کیفیت صدا

هنگامی که نوبت به ایجاد یک کیفیت صدای تماشای فیلم شگفت انگیز می رسد ، شما می دانید که آنها در ابتدای فیلم در تئاتر چگونه کارهایی را انجام می دهند که در سینمای خانگی نشان می دهند که سیستم صوتی آنها چقدر چشمگیر است؟ آنها واقعاً می خواهند شما توجه کنید ، زیرا می دانند که صدای خانه شما به هیچ وجه خوب نیست. بنابراین اگر واقعاً می خواهید سینمای خانگی خود را بالا ببرید ، به طور جدی به سرمایه گذاری در خرید سیستم صوتی مستقل فکر کنید.

بلندگوهای عالی به یک گیرنده عالی احتیاج دارند
یکی از مواردی که نمی توانیم از آن غافل شویم ، گیرنده ای است که به بلندگو های شما نیرو می بخشد و آنها را قادر می سازد تا صدای صوتی شیشه ای را از بین ببرید ، به گیرنده نیاز دارید تا سیگنال را از تلویزیون خود بگیرید و آن را تقویت کنید تا این بلندگوهای گرسنه را نیرو دهید.

 

کالیبراسیون

فقط به این دلیل که بلندگو ها وصل شده اند و پروژکتور در جهت صحیح نشان داده شده است، کار انجام نشده است. هر دو فیلم و صدا باید کالیبره شوند. این تضمین می کند که محصولات به درستی تنظیم شده‌اند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و در فضای منحصر به فرد اتاق شما عملکرد خوبی داشته باشند. صفحه نمایش، مؤلفه‌های منبع، فاصله پرتابی و رنگ دیوار همه بر روی تصویر تأثیر می‌گذارد ، بنابراین فرض نکنید که تنظیماتی که در اتاق یک نفر کار می کند در اتاق شما کار می کنند. در مورد صدا نیز همین کار را می کند.

 

سیستم های بازی درجه یک

برای کسانی که بازی را به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود انتخاب می کنند ، هیچ کمبودی از ویژگی‌های اتاق بازی عالی برای خانواده شما وجود ندارد. اجرای صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا و صدای فراگیر می‌تواند تجربه بازی را به سطح بعدی برساند. این سیستم‌های خانه هوشمند همچنین می‌توانند برنامه ریزی شوند تا پس از مدت معینی به طور خودکار خاموش شوند ، برای کودکانی که عادت دارند زمان زیادی را پشت کنسول بگذرانند.

 

ساب ووفر

یک ساب ووفر به تعادل در کل میزان صدای تولید شده توسط بلندگوها کمک می کند. فرکانس پائینی تولید می کند. به عبارت دیگر ، ساب ووفرها صدای باس را تولید می کنند.

یک سینمای خانگی خوب در کنار یک مبل راحتی
یک سینمای خانگی مناسب در کنار یک صندلی یا مبل راحتی کامل می شود ،  بنابراین می توانید بی وقفه افکار خود را درباره فیلمی که در زمان واقعی تماشا می کنید ، درگیر کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.