اتوبار کیمیا کمپرسور باد (پمپ باد) - اتوبار کیمیا

کمپرسور باد یا پمپ باد ابزاری است که به وسیله آن می توان نیروی مورد نیاز در صنایع و تجهیزات را فراهم کرد. این دستگاه با توجه به کاربرد و کارایی های خود در بیشتر صنایع نقش اساسی داراد. کمپرسور در صنعت، پالایشگاه، پتروشیمی و صنایع مختلف دیگر کاربرد دارد همچنین از این دستگاه می توان در کارگاره های کوچک و حتی مصارف عمومی نیز استفاده کرد.

ارزان فروشی به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزار آلات داخلی در کشور، مدل های مختلف کمپرسور باد به صورت فندکی، روغنی، برقی، بادی و … را به بازار عرضه نموده است. تنوع بالا در کنار بهترین قیمت پمپ باد باعث شده است تا خرید محصولات ارزان فروشی در این دسته بندی با استقبال کاربران رو به رو شود. اگر آشنایی کاملی با مدل های مختلف پمپ باد به خصوص پمپ باد فندکی ماشین ندارید، می توانیداز طریق مشاوران ارزان فروشی ، اطلاعات کاملی در مورد هر محصول به دست آورید.

کمپرسور چیست؟

گاهی نیاز به وسیله ای است تا به کمک آن بتوانیم در موارد و مواقعی که میخواهیم هوا را فشرده و ذخیره کنیم از آن استفاده کنیم، که این وسیله کمپرسور نام دارد. در واقع می توان گفت که کمپرسور یک ابزار بادی است که با توجه به مکانیزمی که در داخل سیستم خود دارد ابتدا هوای محیط را به داخل محفظه مکش می کند و طبق فرایندی با کمک پیستون و یا پره شروع به فشرده سازی هوا می کند و پس از اینکه هوای دمیده شده به داخل محفظه فشرده شد، در داخل مخزن ذخیره می شود تا در زمانی که مورد نیاز است بتوانیم از این هوای فشرده شده استفاده کنیم.

کمپرسور ها دارای انواع و ظرفیت های مختلف و کاربرد های متفاوتی هستند و امروزه به صورت گسترده در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد کمپرسور

از کمپرسور هوا می توان در مواقع ضروری که نیاز به هوای فشرده داریم مانند مواردی نظیر پر کردن باد لاستیک زمانی که دچار پنچری یا کاهش باد شده است؛ استفاده کنیم. استفاده از ابزارهایی مانند جک خودرو، کمپرسور باد فندکی یا کمپرسور برقی در چنین مواقعی ضروری است.

پمپ باد فندکی یا پمپ باد برقی، ابزاری بادی جهت تعمیرات ماشین هستند که می توان از آنها جهت تنظیم فشار هوای توپ، لاستیک دوچرخه، موتور سیکلت، قایق بادی و انواع اسباب بازی نیز استفاده کرد. برای کار با آنها نیاز است قسمت اتصال آنها را به باتری ماشین وصل کرد و هر نوع پنچری یا کم بادی ایجاد شده در لاستیک را برطرف کرد.

انواع کمپرسور یا پمپ باد ارزان فروشی

خرید کمپرسور باد یا پمپ هوا

یکی از دسته بندی های محصولات ارزان فروشی ، ابزار های بادی است و کمپرسور هوا در این دسته قرار دارد. شرکت ارزان فروشی کمپرسورهای خود را در دو نوع برقی و فندکی به بازار عرضه می کند. هر کدام از آنها در موارد مختلفی کاربرد دارد و بر اساس نیاز می توان آنها را انتخاب کرد. هنگام انتخاب پمپ باد باید به کاربرد هر کدام از آنها دقت کرد.

کمپرسور یا پمپ باد برقی ارزان فروشی

کمپرسور باد برقی شرکت ارزان فروشی با موتور پر قدرت به بازار عرضه می شود. با کمک این ابزار می توان تایر یک خودرو را در مدت زمان کمی پر کرد. علاوه بر این می توان از میزان فشار هوای درون آن نیز مطلع شد.

کمپرسور برقی ارزان فروشی دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت است و می تواند فشار ۱۶۰ پاسکال تولید کند. این دستگاه از جمله ابزار های پر قدرت و کاربردی در تولید هوا است. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند است و برای تولید فشار حداکثری می توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این موارد پمپ باد برقی طراحی منحصر داشته و وزن آن نیز سبک می باشد؛ که می توان آن را به راحتی جابجا کرد.

کمپرسور یا پمپ باد فندکی ارزان فروشی

کمپرسورهای فندکی شرکت ارزان فروشی در دو مدل دو سیلندر و تک سیلندر به بازار عرضه می‌شوند. تمامی آنها دارای انواعی از نازل‌ها با کاربردهای گوناگون هستند و می‌توانید آنها را در بسته بندی‌هایی با کیف برزنتی و لوازم جانبی‌های پر کاربرد بیابید.

با کمک این کمپرسورها می‌توان تایر یک خودرو معمولی را در ۲ الی ۳ دقیقه پر کرد و همچنین از میزان فشار هوای درون تایرها مطلع شد. پمپ باد فندکی ارزان فروشی با تولید هوا با فشار ۱۵۰ پاسکال است و جز ابزار های پر قدرت و کاربردی در تولید هوا است. این دستگاه ها دارای طراحی منحصر به فرد در قسمت دسته حمل کننده، سیستم حفاظتی و فیوز کنترل کننده نوسانات الکتریکی جهت حفاظت از موتور دستگاه و مجهز به شلنگ فنری با کیفیت و درجه اندازه گیری تعبیه شده روی دستگاه جهت سهولت کاربری دستگاه است.

در جدول زیر تمامی اطلاعات کاربردی برای خرید و استفاده از انواع کمپرسور باد ارزان فروشی را آورده ایم. برای خرید هر مدل می توانید با کارشناسان ارزان فروشی و یا نمایندگی های معتبر برند ما در سراسر کشور ارتباط برقرار نمایید.

?برند تولید کننده? ✅شرکت ارزان فروشی
?مدت گارانتی? ✅دوازده (۱۲) ماه
?ظرفیت مخزن (روغنی و سایلنت)? ✅ ۲۴ و ۵۰ لیتر
?میزان جریان هوای خروجی? ✅از ۱۲ تا ۲۷۰ لیتر
?ولتاژ (کمپرسور فندکی)? ✅۸ ولت ۱۲ ولت ۱۳ ولت
?حداکثر فشار تولید هوا (فندکی)? ✅۱۵۰ و ۱۶۰ پاسکال
?حداکثر فشار تولید هوا (سایلنت و روغنی)? ✅۱۱۵ پاسکال (۸بار)
?ولتاژ پمپ باد برقی? ✅۲۲۰ ولت

کمپرسور باد فندکی چیست؟

کمپرسور باد فندکی وسیله ای کوچک، کاربردی و قابل حمل است که از آن برای باد کردن تایر خودرو و تنظیم باد مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای شما جالب باشد که چرا نام این وسیله را فندکی گذاشته اند، در پاسخ باید بگوییم که با توجه به اینکه این ابزار بادی از قسمت فندک ماشین و یا سر باطری ها تغذیه می شود این گونه نام گذاری شده است. کمپرسور فندکی از انواع کمپرسور های جابجایی مثبت است که با کمک حرکت پیستون در داخل سیلندر، فرایند مکش، فشرده سازی و فشار باد را انجام می دهد. پمپ باد فندکی با توجه به اینکه موتور الکتریکی دارد این قابلیت را به وجود می آورد تا هوای داخل سیلندر ها فشرده شوند و در زمان هایی که خودرو دچار کم بادی و یا پنچری شده به کار آید. کوچک بودن و طراحی متفاوت این ابزار بادی از جمله ویژگی هایی است که کمپرسور فندکی را جزء ابزار های پراستفاده در زمینه تعمیرات سرپایی خودرو کرده است.

پمپ باد فندکی چیست

با توجه به اینکه شرح دادیم کمپرسور فندکی چیست و از آنجایی که پمپ باد فندکی دارای انواع مختلفی است که به وسیله آنها می توان در سریع ترین زمان ممکن کارها را پیش برد. در ادامه این بحث به معرفی انواع کمپرسور باد فندکی، کاربرد های آن، مزایا و معایب و … می پردازیم.

کاربرد پمپ باد فندکی

یکی از دلایلی که باعث می شود تا نسبت به خرید ابزارآلات اقدام کنیم میزان کاربردی است که آن وسیله می تواند داشته باشد. کمپرسور فندکی و انواع کمپرسور باد فندکی از جمله ابزارآلات بادی هستند که در موارد مختلفی کاربرد دارند و از این ابزار کاربردی می توان در مدت زمان کمی به بهترین شکل برای باد کردن وسیله هایی که مورد نیاز است استفاده کنیم. برای درک بهتر این موضوع در زیر به مهم ترین کاربرد های کمپرسور فندکی اشاره می کنیم.

  • تنظیم باد تایر
  • باد کردن لاستیک دوچرخه و موتور
  • باد کردن قایق بادی
  • باد کردن توپ
  • باد کردن تشک های بادی

بهترین کمپرسور باد فندکی ماشین

یکی از سوالات مهم این است که بهترین کمپرسور فندکی ماشین کدام است؟ در جواب باید گفت ابتدا باید ببینیم که به دنبال چه کاربری از پمپ باد فندکی هستیم و از آن در چه مواردی می خواهیم استفاده کنیم. برای مثال ماشین های سواری را می توان با استفاده از کمپرسور های تک سیلندر باد کرد اما ممکن است برای خودرو های سنگین و یا شاسی بلند کمپرسور های تک سیلندر توانایی باد کردن لاستیک را نداشته باشند که در این مواقع بهتر است از دو سیلندر استفاده کرد. از جمله موارد دیگر که در بهترین بودن کمپرسور حائز اهمیت است میزان فشاری است که توسط کمپرسور تولید می شود و هر چقدر این فشار بیشتر باشد در بهترین بودن آن نیز موثر است. استفاده از مواد با بهترین آلیاژ، متریال های روز دنیا، استفاده از تکنولوژی های روز و … همگی به ما کمک میکند تا بهترین کمپرسور فندکی را بشناسیم.

مشخصات و اجزا پمپ باد فندکی چیست؟

  • درجه یا نشانگر: گیج یا درجه باد به ما نشان می دهد که تا چه مقداری از فشار هوا استفاده کنیم، در واقع درجه های روی گیج میزان فشار خروجی را نشان می دهند.
  • سیلندر: زمانی که هوا توسط سیستم مکنده وارد محفظه می شود توسط سیلندر ها فشرده می شود و در اصل می توان گفت که با حرکت پیستون در داخل سیلندر، هوا در داخل محفظه فشرده سازی می شود.
  • شیلنگ: از شیلنگ برای انتقال هوای فشرده شده استفاده می کنیم و توسط پیچ و یا سوزن های رابط، کار باد کردن لاستیک و … انجام می شود.
  • گیره باطری: در کمپرسور های فندکی که با کمک باطری خوردو کار می کنند گیره هایی دو شاخه وجود دارند که با متصل شدن به قطب مثبت و منفی انرژی لازم برای کمپرسور فندکی را مهیا می کنند.
  • رابط فندکی: به وسیله این رابط، کمپرسور به درگاه فندکی خودرو متصل می شود و با استفاده از برق موجود، انرژی لازم برای هواسازی به وجود می آید.

نحوه عملکرد کمپرسور فندکی

یکی از نکات و موارد مهم نحوه عملکرد در کمپرسور فندکی است. این پمپ باد ها مانند دیگر انواع کمپرسور ها دارای مخزن نیستند که هوا را در مخزن خود ذخیره کنند بلکه نحوه عملکرد آنها به این صورت است که با کمک جریان برق و انرژی باطری می توانیم باد فشرده را در اختیار داشته باشیم یعنی زمانی که دستگاه به منبع تغذیه وصل می شود پیستون ها با حرکت رفت و برگشتی خود هوای فشرده مورد نیاز برای باد کردن تایر را به وجود می آورند و زمانی که دستگاه را از منبع تغذیه جدا می کنیم دیگر هیچ عملکردی ندارد.

نکات مهم و راهنمای خرید کمپرسور فندکی

راهنمای خرید از جمله مواردی است که کاربران به دنبال آن هستند تا بتوانید بهترین اطلاعات را در مورد یک محصول در اختیار داشته باشند تا هنگام خرید آن چیزی را که مدنظر دارند با بالاترین کیفیت و کارایی انتخاب و خرید کنند. برای اینکه بتوانیم در انتخاب خود بسیار دقیق و آگاهانه حرکت کنیم لازم به دانستن نکات و موارد مهمی است که قبل از خرید راهنمای آن در اختیار ما باشد. ما در این بخش با ارائه اطلاعات مهمی کمک می کنیم تا یک خرید و انتخاب درستی در خصوص کمپرسور فندکی داشته باشید. مواردی که در زیر مطرح می شوند از جمله نکات مهم و راهنمای خرید کمپرسور فندکی هستند.

  • حداکثر میزان تولید فشار باد
  • حداکثر زمان کارکرد
  • تعداد سیلندرها
  • لوازم جانبی
  • کابل بلند و مقاوم
  • کیفیت بالای متریال در ساخت کمپرسور

مزایا و ویژگی انواع کمپرسور فندکی

مزیت ها و ویژگی ها همیشه به ما کمک می کند تا در انتخاب ابزارآلات، تصمیم گیری درستی داشته باشیم و برای اینکه بتوانیم یک کمپرسور باد فندکی ایده‌آل را انتخاب کنیم شناخت و بررسی مزایا و ویژگی های آن بسیار مهم است. با توجه به اینکه از این وسیله می توان در موارد مختلفی و برای باد کردن وسایل گوناگون استفاده کرد به همین خاطر به مزیت های مهم انواع کمپرسور فندکی اشاره می کنیم.

  1. وزن مناسب و قابل حمل بودن
  2. دسترسی آسان و استفاده راحت از آن
  3. تامین انرژی و باد مورد نیاز

معایب کمپرسور فندکی ماشین

همه ما می دانیم ابزار هایی که دارای مزایا هستند معایبی هم دارند که به چشم نمی آیند و به راحتی می توان از معایب آن چشم پوشی کرد. پمپ باد فندکی ماشین نیز همانند انواع کمپرسور ها از معایبی برخوردار است که از جمله آن می توان به خراب شدن سیم فندکی آن اشاره کرد.

بهترین قیمت پمپ باد ارزان فروشی

علاوه بر مشاوره رایگان با کارشناسان ارزان فروشی ، شما می توانید تمامی مدل های مختلف کمپرسور باد ارزان فروشی شامل کمپرسور باد فندکی و برقی را با بهترین قیمت خریداری نمایید. تضمین کیفیت در کنار گارانتی بلند مدت از جمله مزیت هایی است که خرید کمپرسور باد ارزان فروشی به همراه دارد.

خرید کمپرسور باد ارزان فروشی

برای خرید انواع پمپ باد یا کمپرسور باد ارزان فروشی می توانید از طریق نمایندگی های ارزان فروشی در سراسر کشور اقدام نمایید. در هنگام خرید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان حرفه ای ارزان فروشی در نمایندگی ها استفاده نموده و با توجه به نیاز خودتان برای خرید بهترین مدل اقدام نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ باد

تمامی کمپرسورها یا پمپ باد شرکت ارزان فروشی دارای ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان هستند. در طول این دوازه ماه با در دست داشتن کارت گارانتی معتبر به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه کرده یا از خدمات پیک رایگان در شهرهای منتخب استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.