اتوبار کیمیا راهکارهایی مفید برای جابجایی و بسته بندی تلویزیون - اتوبار کیمیا

اگر شما قصد دارید به یک خانه جدید اسباب کشی کنید، باید وسایل برقی خود را هم جابجا کنید. یکی از گران‌ترین وسایل برقی خانه، تلویزیون است. همچنین، تلویزیون‌ها جزو وسایل گران خانه محسوب می‌شوند. با وجود اینکه تلویزیون‌های امروزی بزرگ و پهن‌ شده‌اند، اما می‌توان آنها را به آسانی حمل کرد. در زمان‌های قدیم، برای جابجایی یک تلویزیون، تعداد چهار کارگر نیاز بود تا این وسیله برقی را حمل کنند. اما برای انتقال بدون آسیب تلویزیون چه کاری باید انجام بدهیم؟ با اتوبار کیمیا همراه شوید تا راهکارهای مفیدی برای بسته بندی تلویزیون معرفی کنیم.

لوازم بسته بندی تلویزیون

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی تلویزیون

برای بسته بندی تلویزیون، باید لوازمی را تهیه کنید. این لوازم به شرح زیر است:

  • چسب کارتن
  • پتو یا ملحفه
  • طناب یا تسمه مخصوص حمل بار
  • دوستان یا آشنایان برای کمک
  • صبر و شکیبایی افراد خانواده

بسته بندی کاربردی تلویزیون

برای شروع بسته بندی تلویزیون، ابتدا یک پتو را برروی زمین پهن کنید. تلویزیون را به صورت ایستاده برروی پتو قرار دهید. توجه داشته باشید، تلویزیون را با احتیاط و به آرامی برروی پتو بگذارید. در ادامه، برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون، پتوی دیگری را برروی آن بکشید. سپس دو پتو را به خوبی دور تلویزیون بپچید و با چسب کارتن، آن را محکم بچسبانید. چسب کارتن را چند بار دور تلویزین بپیچید تا پتو تمام بدنه تلویزیون را پوشش بدهد. لازم به ذکر است، سعی کنید از یک چسب کارتن محکم و ضخیم استفاده کنید تا تلویزیون از آسیب‌های احتمالی در امان باشد.

بسته بندی تلویزیون

از دوستان یا آشنایان کمک بگیرید

پس از اینکه بسته بندی تلویزیون انجام شد، باید برای جابجایی آن اقدام کنید. از دوستان یا آشنایان خود درخواست کنید برای جابجایی تلویزیون به شما کمک کنند. تلویزیون را نمی‌توان به تنهایی حمل کرد و نیازمند به کمک دیگران است. با کمک گرفتن از دوستان، از آسیب‌ها و صدمات جسمانی خود جلوگیری خواهید کرد. همچنین، برای سهولت در جابجایی تلویزیون، شما می‌توانید از طناب یا تسمه مخصوص حمل بار برای انتقال تلویزیون استفاده کنید. شایان ذکر است، بهترین جا برای قرار دادن تلویزیون در کامیون باربری، کناره محفظه باری کامیون است.

برای جابجایی از شرکت‌های باربری کمک بگیرید

شرکت‌های باربری یکی از گزینه‌های مناسب برای بسته بندی و جابجایی وسایل محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با کمک آنها وسایل منزل خود را جابجا کنید. شرکت اتوبار کیمیا، یک سامانه اسباب کشی است که می‌توانید برای اثاث کشی منزل خود از این شرکت کمک بگیرید. برای بسته بندی تلویزیون و انتقال آن به منزل جدید، شما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید. امیدواریم که بدون مشکل تلویزیون خود را بسته بندی و جابجا کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 307 views بار دسته بندی : ترفندهای بسته بندی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها