اتوبار کیمیا مراکز خرید معروف تهران کدام مراکز خرید هستند؟ | مال های معروف تهران - اتوبار کیمیا

در این مقاله میخواهیم به بررسی مراکز خرید معروف تهران بپردازیم . اگر در زمان خرید نیاز به باربری داشتید میتوانید از اتوبار کیمیا سرویس باربری خود را انجام دهید.

مرکز تجاری گلستان | اولین مرکز خرید و مال تهران

مرکز تجاری گلستان واقع در شهرک غرب تهران یکی از اولین مراکز ساخته شده به سبک امروزی است که از لوازم موسیقی گرفته تا رستوران ، لوازم خانگی، لوازم سفر، فرش و پرده ، ظروف چینی ، لوازم الکترونیکی و… را میتوانید در آن پیدا کنید.

ساختمان اصلی مرکز تجاری گلستان دارای سه طبقه همکف با سه بال شرقی ، غربی و شمالی است. در کنار آن مرکز تجاری گلستان ۲۵۲، زیرگذر گلستان، مغازه های داخل پارکنینگ و مغازه های حیاط های غربی و شرقی به همراه مغازه های حیاط خلوت پشت گذر است.

مرکز خرید ایران مال | بزرگ ترین مرکز خرید ایران و خاور میانه

این مرکز خرید در شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده است . در این مرکز خرید میتوانید رستوران، سینما ، فروشگاه های لباس و…. را پیدا کنید. مساحت این مجموعه ۱٬۷۱۰٬۰۰۰ متر مربع است که حدود ۵برابر مساحت استادیوم آزادی است.

مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش واقع در محله باغ فیض و کنار اتوبان ستاری تهران قراردارد. این مرکز خرید مجهز به چندین سالن سینما ، شهر بازی ، دو فودکورت، ۲ طبقه زیر زمین و چندین طبقه فروشگاه است.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم نبش خیابان مقدس اردبیلی در محله زعفرانیه واقع شده است . این مجموعه از واحد های تجاری، ماساژ و اسپا گرفته تا فروشگاه های بزرگ و کوچک ، کافه و رستوران و دو فودکرت مجزا ، کتابفروشی و لوازم موسیقی تشکیل شده است.

دیگر مراکز خرید تهران

مرکز خرید سانا در خیابان اندرزگو، مرکز خرید آدرس در محله فرشته ، مرکز خرید گالریا در مرز زعفرانیه و ولنجک، مرکز خرید آوا سنتر در اقدسیه، مرکز خرید کودک تقاطع بزرگراه باقری و رسالت (سلیمانی)، مراکز خرید لیدوما، ارم و میلاد نور در شهرک غرب، مرکز خرید رویال سعادت آباد، تیراژه یک و دو، مرکز خرید اوپال در خیابان کوهستان سعادت آباد تنها بخشی از مراکز خرید معروف تهران هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 505 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.