اتوبار کیمیا هر ارزانی بهترین انتخاب نیست؛ در انتخاب خدمات اسباب کشی خود توجه کنید - اتوبار کیمیا

امروزه تعداد شرکت‌های باربری روز به روز در حال افزایش است. در این میان هستند افراد سودجویی که در قبال قیمت پایین تمام وسایل افراد را به تاراج می‌برند. این شما هستید که باید برای رزرو آنلاین اتوبار تحقیق کنید. عوامل بسیاری هستند که می‌توانید از طریق آنها از صحت و درستی شرکت حمل بار مطمئن شوید تا از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کنید.

به دلیل افزایش کسب و کارهای آنلاین، هستند کسب و کارهایی که در این میان دست به کلاه‌برداری و خلاف می‌زنند. شرکت‌های باربری و اسباب کشی نیز از این قائله مستثنا نیستند. تعداد شرکت‌های آنلاین باربری روز به روز در حال افزایش است و مقایسه آنها و انتخاب بهترین آنها می‌تواند کار سختی باشد. در این میان انتخاب شرکتی که قصد آن کلاه‌برداری و خلاف است نیز، می‌تواند سخت باشد. اما پیدا کردن شرکت باربری آنلاین سالم نیز نشدنی نیست.

اولین سوالی که در مواجه با این شرکت‌ها باید از خود بپرسید این است که آیا این شرکت مجوز فعالیت دارد یا خیر؟ یا برای استعلام مجوز این شرکت‌های به کجا باید مراجعه کرد؟ برای پیدا کردن جواب این سوال، کار سختی پیش رو ندارید. شماره تلفن‌های اتحادیه بهترین راه برای استعلام نوع مجوز این شرکت‌ها است. می‌توانید با پیدا کردن شماره‌های اتحادیه و یا گرفتن آن از ۱۱۸ امن ترین شرکت باربری را پیدا کنید و از صحت انتخاب خود مطمئن شوید. مطمئنا تمام شرکت‌های دارای مجوز، در اتحادیه نامشان ثبت شده است و به راحتی می‌توانید قبل از اقدام به هر رزروی از قانونی بودن آنها مطمئن شوید.

انتخاب خدمات اسباب کشی

هستند تعداد بالایی از شرکت‌های جعلی که با دادن قیمت‌های پایین و غیر عرف اقدام به دزدیدن وسایل مردم می‌کنند و با بار زدن آن وسایل، دیگر نمی‌توان آنها را پیدا کرد.

در واقع این شرکت‌ها به دلیل غیرقانونی بودن از هیچ قانون قیمت گذاری پیروی نمی‌کنند و به همین خاطر، می‌توانند افراد بسیاری را که به دنبال خدمات اسباب کشی ارزان و مقرون به صرفه هستند را گول بزنند. توجه داشته باشید که برای جابه‌جایی وسایل به خانه جدید، نیاز به یک شرکت باربری قابل اعتماد نیاز دارید.

برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران در حوزه اسباب کشی، باید به یک سری نشانه‌ها توجه کنید.

داشتن یک قیمت بسیار پایین ناخودآگاه شما را به سمت شک می‌برد. دادن یک قیمت نامتعارف، می‌تواند یک نشانه بسیار واضح در شناخت شرکت‌های متخلف باشد. این قیمت‌ها معمولا وسوسه انگیز هستند، ولی در واقع نوع خدمات آنها به قیمت ختم نمی‌شود و قصد آنها تنها می‌تواند کلاهبرداری باشد.

همچنین در مورد این شرکت‌ها باید به این عوامل نیز دقت کنید.

  • عدم ارائه اطلاعات واضح و مشخص از کسب و کار و نبود اطلاعات تماس مشخص و درست
  • قیمت‌های به شدت پایین و وسوسه انگیز
  • استفاده از نام‌ و عکس دیگر شرکت‌ها
  • عدم داشتن مجوز و شماره ثبت

زمانی که برای اولین بار یک شرکت باربری را می‌خواهید رزرو کنید باید از آنها تمام اطلاعات و اقدامات زیر را بخواهید.

  • بیمه باربری
  • مجوز، شماره ثبت و اعتبارنامه
  • اطلاعات تماس درست و قابل اعتماد
  • آدرس پستی نادرست

یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص و سهولت در انتخاب شرکت باربری برای اسباب کشی آنلاین، این است که درباره میزان رضایت مشتریان قبلی آنها تحقیق کنید. شرکتی که هیچ‌گونه مشتری پیش از شما نداشته است، می‌تواند یک اعلام خطر باشد. همچنین شرکت‌های آنلاین اسباب کشی همگی دارای وب‌سایت هستند. اگر دیدید یکی از این شرکت‌ها وب‌سایت درستی ندارد و در وب‌سایت خود نظر مشتریان سابق خود را ندارد، می‌توانید به نوع فعالیت آن شک کنید.

بسیاری از این شرکت‌ها با تبلیغات گسترده از طریق شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها اقدام به جذب مشتری می‌کنند و با ارائه قیمت‌های پایین نظر افراد را به خود جلب می‌کنند، اما مردم بعد از اینکه گول قیمت این شرکت‌ها را می‌خورند گزارش‌هایی مبنی بر دزدی و تخلف را می‌دهند.

تبلیغات

انتخاب خدمات اسباب کشی

تبلیغ این شرکت‌ها از طریق اینترنت، می‌تواند بهترین راه برای گول زدن مردم باشد و حتی در مواقعی رنگ و لعاب تبلیغات این شرکت‌ها به قدری زیاد است که به راحتی می‌توانند هر فردی را گول زد. قیمت پایین این شرکت از تعرفه اتحادیه پیروی نمی‌شود و همین دلیل باعث می‌شود که تعداد بسیاری در دام این شرکت‌ها بیفتند.

باید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب و رزرو شرکت خدمات اسباب کشی و باربری، تنها یک انتخاب باید داشته باشید؛ بنابراین باید خیلی درباره انتخاب خود مطمئن شوید و یک انتخاب آگاهانه داشته باشید. از تمام شرکت‌های مورد نظر خود استعلام قیمت داشته باشید و برای مقایسه آنها زمان بگذارید. در لیست نهایی خود حداقل ۵ شرکت را داشته باشید، تا بتوانید از میان آن پنج شرکت انتخاب نهایی خود را انجام دهید. از قیمت تا کیفیت خدمات آنها پرس و جو کنید.

وفور شرکت‌های باربری آنلاین و حتی آفلاین و خبرهای ارائه شکایت‌های تخلف و کلاه‌برداری، این جرقه را در ذهن هر فرد به وجود می‌آورد که باید در رزرو خدمات اسباب کشی بیشتر دقت کنند. حضور این همه شرکت بدون پروانه و مجوز سبب بروز مشکلات بسیاری شده است. در برخورد با آگهی‌های اتوبارها بیشتر دقت کنید و به همه آنها توجه  و اعتماد نکنید. ابزار تبلیغ هیچ‌گونه اعتبار و اعتمادی برای شرکت‌ها نمی‌آورد و صرفا تبلیغات است و اکثر این شرکت‌‌ها غیر قانونی هستند. این شرکت‌ها با فریب مردم از طریق ارائه قیمت‌های نامتعارف و به شدت پایین و وسوسه انگیز، اقدام به فریب مردم می‌کنند.

به‌طور کلی شرکت‌های دارای مجوز و در عین حال مقرون به صرفه بسیاری در حال فعالیت هستند، اما خدمت بسته بندی کردن وسایل منزل اتوبار کیمیا در جابجایی و بسته بندی وسایل بالاترین توجه و مراقبت را در نظر می‌گیرند و در عین حال شرکتی با قیمتی مقرون به صرفه نیز است.

اتوبار کیمیا بهترین انتخاب

خدمات اسباب کشی آنلاین در تهران

بسیاری از شرکت‌های باربری قیمت خود را به صورت آنلاین یا به صورت تلفنی ارائه می‌دهند، اما این قیمت‌ها اصلا درست نیستند و تعداد محدودی از آنها درست از کار درمی‌آیند. اتوبار کیمیا در اسباب کشی با کامیون در تهران در میان شرکت‌های باربری و اسباب کشی ادعا دارد، که قیمت آنها مقرون به صرفه است و از ابتدای کار تا انتهای کار تغییر نمی‌کند. یعنی با استعلام قیمت از اپلیکیشن اتوبار اتوبار کیمیا فاکتوری را دریافت می‌کنید که در واقع قیمت نهایی خدمات است و در حین کار و پایان کار هیچ‌گونه تغییری نمی‌کند.

اتوبار کیمیا با داشتن قیمتی رقابتی بهترین خدمات را ارائه می‌دهد و با داشتن تمامی مدارک یک شرکت قانونی خیال شما را در انجام خدمات باربری و اسباب کشی راحت می‌کند. قبل از اینکه بخواهید با استفاده از راهنمای استفاده از اپ اتوبار کیمیا از آن استفاده کنید، به راحتی می‌توانید از صحت و درستی اطلاعات اتوبار کیمیا مطمئن شوید و قبل از رزرو آن درباره مجوز و پروانه کسب آن مطمئن شوید. اتوبار کیمیا به عنوان اولین اپلیکیشن اسباب کشی، خدماتی ایمن و مطمئن ارائه می‌دهد و همزمان به فکر جیب و میزان هزینه کردن شما نیز است. از اهداف اتوبار کیمیا این است که با کاربر و مشتری خود شفاف است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 421 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 26 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.