اتوبار کیمیا چگونه در اسباب کشی روحیه‌ای شاد داشته باشیم؟ - اتوبار کیمیا

همه ما می‌دانیم که اسباب کشی یک کار خنده‌دار و شادی نیست. اگر از کسی بپرسید که در طول بسته بندی وسایل، اثاث کشی و باز کردن وسایل چقدر خندیده است؟ با تعجب به شما نگاه خواهد کرد. حتی به این فکر می‌کند که شاید شما عقلتان را از دست داده‌اید. ‌البته آنها درست فکر می‌کنند؛ چون اسباب کشی یک کار سخت و پراسترس است که فکر افراد را به خود درگیر می‌کند. با این اوصاف، بد نیست که در طول حمل اثاثیه منزل شوخ‌طبع باشید و سعی کنید به خانواده‌تان روحیه دهید. اگر بتوانید فضایی پرانرژی و شاد را در مسیر اسباب کشی ایجاد کنید، کارها به خوبی جلو می‌روند و حتی به شما و اطرافیانتون خوش می‌گذرد. در این مطلب قصد داریم، راهکارهایی برای حفظ روحیه مثبت و خندیدن در اسباب کشی را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان همراه اتوبار کیمیا باشید.

مردی خوشحال در حال جمع کردن وسایل

بر موضوعات مثبت تمرکز کنید

معمولا برای رسیدن به موفقیت باید مسیر سختی را طی کرد. اسباب کشی کردن هم جزو کارهای سخت است. در طول این کار، تمرکز کردن بر موضوعات مثبت می‌تواند روند حمل بار را آسان کند. داشتن دیدگاه مثبت بر شرایط و داشتن لبخند بر لب انرژی مثبتی را به اطرافیان شما منتقل می‌کند. به خیال‌پردازی درباره شرایط بعد از چیدمان خانه فکر کنید. به عنوان مثال به میز ناهارخوری نگاه کنید و نسبت به برگزاری یک مهمانی هیجان‌انگیز با دوستان خود فکر کنید.

دیدگاه مثبت به فرآیند بسته بندی، اثاث کشی و چیدمان خانه، کارها را هیجان‌انگیز خواهد کرد. به خداحافظی از خانه قبلی و جنبه‌های منفی محله جدید فکر نکنید. این کار روند کار شما را سخت خواهد کرد. لازم به ذکر است، آرامش خود را در طول اثاث کشی حفظ کنید. اجازه ندهید اتفاقات مختلف آرامش خاطر شما را مختل کند. با ذهن آرام می‌توانید تمامی کارها را مدیریت کنید.

زوج خوشحال در حال اسباب کشی

دلایلی برای خندیدن پیدا کنید

در حالی که کارهای حمل اثاثیه منزل را انجام می‌دهید، فرصت‌هایی برای خندیدن پیدا کنید. این کار باعث می‌شود یک استراحت کوتاه ذهنی کنید. بعد از بسته بندی طولانی در روز، آخر شب با خانواده خود بنشینید یک فیلم سرگرم‌کننده و کمدی تماشا کنید. خاطرات خنده‌دار و جوک‌های بامزه تعریف کنید تا روحیه خانواده بالا برود. بعضی افراد تصور می‌کنند که به دلیل سپری کردن اوقات خسته‌کننده، نباید بخندند و شاد باشند. این تصور کاملا اشتباه است؛ شادی و سرحالی را همیشه در همه کارها در ذهن خود داشته باشید و سعی کنید از کارها لذت ببرید.

با اسباب کشی بازی کنید

اسباب کشی کردن را به یک بازی سرگرم‌کننده تبدیل کنید. برای فرزندان خود جایزه تعیین کنید و به برنده بازی یک هدیه مهیج بدهید. بچه‌ها بازی کردن را دوست دارند و قطعا از پیشنهاد شما استقبال خواهند کرد. به عنوان مثال، از فرزندان خود بخواهید محتویات داخل یکی از کارتن‌های اسباب کشی را حدس بزنند. یا وسیله‌ای را در بین وسایل یا محیط خانه قایم کنید. سپس از آنها بخواهید آن را پیدا کنند. جوایز زیادی را می‌شود برای فرد برنده شده در نظر گرفت. اما بهترین هدیه می‌تواند خرید یک پیتزای خوشمزه برای خانواده باشد.

اسباب کشی شاد به همراه هدیه‌های جذاب

روز اسباب کشی با شادی بگذرانید

روز اسباب کشی یک روز پراسترس و سخت محسوب می‌شود. شما باید این رویه را تغییر بدهید. از خلاقیت خود نسبت به شرایط استفاده کنید و افراد را با کارهای مختلف بخندانید. به عنوان مثال برروی کارتن‌های اسباب کشی جوکی بنویسید. هرکسی که قصد حمل بار را دارد با خواندن جوک‌ها لبخند برروی لب‌هایش خواهد آمد. کارهای بامزه و خنده‌دار می‌تواند روز چالش‌برانگیز اثاث کشی را تبدیل به یک روز به یادماندنی و شاد کند.

امیدواریم که در طول اسباب کشی بتوانید اوقات شاد و سرحالی را تجربه کنید. لازم به ذکر است، اتوبار کیمیا دارای سرویس‌های اسباب کشی کامیون، وانت و نیسان است. شما می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اتوبار کیمیا مراجعه کنید و نسبت به کرایه کامیون یا وانت بار اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 431 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها