اتوبار کیمیا چگونه پس از اسباب کشی به خودمان پاداش دهیم؟ - اتوبار کیمیا

زمانی که کارهای اسباب کشی را انجام می‌دهیم. به لحظه پایان اثاث کشی و چیدمان خانه فکر می‌کنیم. لحظه‌ای شیرین که انگیزه‌امان برای حمل اثاثیه منزل به خانه جدید را بیشتر می‌کند. کارهای بسته بندی، کرایه کامیون، باربری وسایل و چیدمان منزل انرژی زیادی را از ما می‌گیرد. اگر این کارها به خوبی پیش برود. می‌توان نسبت به موفقیت در اسباب کشی منزل خود جشن گرفت. زمانی که قصد دارید کارهای اثاث کشی را برنامه‌ریزی کنید، برنامه‌ای را برای جشن گرفتن پایان اسباب کشی را برای خود و خانواده بچینید. در این برنامه برای خود پاداش اسباب کشی در نظر بگیرید. این کار می‌تواند خستگی ناشی از اسباب کشی را برطرف کند.

زنی خوشحال در حال پول دادن به پیک پیتزا

مدتی استراحت کنید

انرژی بدن و ذهن شما به خاطر اثاث کشی تحلیل می‌رود. مهم است بدانید که پس از اسباب کشی باید یکسری کارهای اساسی برای خود انجام دهید. شاید این تصور وجود داشته باشد که انجام این کارها وظیفه شخص دیگری است. کارهایی مانند باز کردن کارتن‌ها و وسایل منزل که باید به مرور انجام شوند. اما باید بدانید برای سلامت جسمانی خود، باید استراحت کنید. این حق شما است که برای تجدید قوا، خستگی بگیرید.

برای اینکه بتوانید کارتن‌ اسباب کشی را باز کنید. سپس وسایل خانه را در اتاق‌ها بچینید. باید مدتی را استراحت کنید تا بتوانید انرژی کافی برای چیدمان منزل داشته باشید. برای مدتی به بدنتان استراحت بدهید. بگذارید تمرکز لازم برای انجام بقیه کارها را بدست آورید. باز کردن وسایل فرار نخواهند کرد. شما وقت کافی برای این کار خواهید داشت. بهترین پاداش اسباب کشی، استراحت دادن به خود و خانواده است.

دو پسر خوشحال در حال بازی کردن با PS4

کارهای سرگرم‌کننده انجام دهید

زمانی که تصمیم گرفتید بعد از اسباب کشی استراحت کنید. ذهن شما هم نیاز به استراحت دارد. برای اینکه بتوانید ذهن خود را آزاد کنید، کارهای سرگرم‌کننده انجام دهید. این کار مانند شارژ شدن باتری است. برای سرگرمی، یک روز کامل را به خود اختصاص دهید. اگر بتوانید تعداد روزهای استراحت را بیشتر کنید، خیلی عالی خواهد بود. وقتی را با خانواده و دوستان خود بگذرانید. این کار می‌تواند ذهن و احساسات شما را بازیابی کند. در روز استراحت می‌توانید کارهای گوناگونی انجام دهید:

  • بخوابید: زمانی که کارهای اسباب کشی انجام شد. یک دوش آب گرم بگیرید. سپس، بلافاصله به تختخواب بروید و بخوابید. بهترین پاداش اسباب کشی این است که هر چقدر دوست دارید در تخت خود بخوابید.
  • غذا سفارش دهید: شما یک روز خسته‌کننده و پرفشار را هنگام حمل اثاثیه سپری کرده‌اید. وسایل آشپزخانه هنوز در کارتن اسباب کشی قرار دارد. پس، جذاب‌ترین پاداش، سفارش غذای مورد علاقه شما از رستوران است.
  • بازی کنید: بهترین سرگرمی در روز استراحت بازی کردن است. نوع بازی کردن اصلا مهم نیست. مهم این است که از بازی کردن لذت ببرید. شما می‌توانید با خانواده خود بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی یا بازی‌های ویدیویی انجام دهید. بازی‌های دورهمی مثل پانتومیم یا مافیا می‌تواند روحیه خانواده را بالا ببرد. بازی کردن می‌تواند ذهن و فکر شما را سرحال کند.
  • کتاب بخوانید: یکی از بهترین کارها برای شاداب شدن ذهن، مطالعه کتاب است. در تخت خود دراز بکشید و به خواندن کتاب مورد علاقه خود بپردازید. مطالعه کتاب می‌تواند آرامش بی‌نظیری را در فکر و ذهن شما ایجاد کند.
چند جوان در حال تماشای فیلم در سینما

سرگرمی‌های بیرون از خانه انجام دهید

در حالی که نمی‌دانید که برای خود چه پاداشی در نظر بگیرید. می‌توانید فضای پس از اسباب کشی در خانه را رها کنید. کارتن‌ها و بسته‌ها را به حال خود بگذارید. به بیرون بروید و کارهای مختلفی را انجام دهید:

  • به سفر بروید: برای اینکه ذهن خود را استراحت بدهید. برنامه سفری برای خود بچینید. به نزدیک‌ترین شهر بروید و آنجا تفریح کنید. اگر اهل زیارت هستید، به شهرهای زیارتی بروید و یک دل سیر زیارت کنید. برای عوض شدن حال و هوای خود، به شهرهای شمالی یا جنوبی بروید. بازدید از فضاهای جدید می‌تواند خستگی اسباب کشی از بدنتان خارج شود.
  • به سینما بروید: بلیط سینمای فیلم مورد علاقه خود را خریداری کنید. به همراه دوستان یا خانواده خود به سینما بروید. تماشای فیلم می‌تواند حال شما را عوض کند. رفتن به کنسرت و تئاتر نیز می‌تواند به افزایش روحیه شما کمک کند.
  • به رستوران بروید: سخت‌ترین بخش اثاث کشی منزل شما تمام شده است. چه پاداش خوبی است که به همراه خانواده خود به رستوران بروید. نقل مکان به خانه جدید را جشن بگیرید. وقت‌گذرانی با خانواده بهترین روش روحیه گرفتن است.
  • به ماساژ بروید: کارهای حمل بار قوای جسمانی بدن را کاهش می‌دهد. بهترین کار برای سرحال شدن بدن، رفتن به ماساژ است. ماساژ می‌تواند تمام خستگی بدن شما را از بین ببرد. در کنار این مورد، ماساژ بدن می‌تواند به سلامتی بدن شما نیز کمک کند.
یک هدیه با کاغذ کادوی قرمز

هدیه بخرید

برای جشن گرفتن جابجایی به منزل جدید، هدیه‌ای برای خود و خانواده‌تان در نظر بگیرید. هدیه دادن یک پاداش ویژه است. با این کار نسبت به کارهای انجام شده در اسباب کشی، به نوعی از خانواده خود تشکر ویژه‌ای کرده‌اید. هیجان ناشی از گرفتن هدیه، انرژی و روحیه بالایی به افراد وارد می‌کند. خرید هدیه نشان دهنده اهمیت دادن شما به افراد خانواده است. پیش از اثاث کشی، بررسی کنید اعضای خانواده به چیزی نیاز دارند. سعی کنید هدیه مورد علاقه آنها را خریداری کنید.

پاداش اسباب کشی در روحیه گرفتن اعضای خانواده کمک شایانی می‌کند. سعی کنید در چک لیست خود حتما پاداش خوبی را برای خودتان در نظر بگیرید. لازم به ذکر است، اتوبار کیمیا برای ایجاد اسباب کشی آسان، سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای رزرو کامیون، به بخش سفارشات اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 494 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 29 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها