اتوبار کیمیا اسباب کشی در روز جمعه یا آدینه | بهتر است چه روزی اثاث کشی کنیم؟ - اتوبار کیمیا

جمعه ها معمولا برخلاف آنکه روز خلوتی در شهرهاست برای اثاث کشی روز شلوغی است ، اکثر افراد چون فکر میکنند که شهر در خلوت ترین حالت خود قرار دارد تصمیم به اسباب کشی در این روز میگیرند و در نتیجه باعث میشود که شلوغ ترین روز هفته برای سرویس های اثاث کشی شود. در این مقاله به مزایا معایب اسباب کشی در روز جمعه میپردازیم.

اتوبار آنلاین اتوبار کیمیا

اول از همه اگر در طرح یک شنبه های اتوبار کیمیا شرکت کنید ۵۰ هزار تومان کد تخفیف اتوبار کیمیا میگیرید.

اگر تصمیم دارید روز جمعه اسباب کشی کنید پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم که این اسباب کشی را به روز یک شنبه منتقل کنید چون اتوبار کیمیا در روز های یک شنبه فستیوال تخفیف دارد و به افرادی که در این روزها تقاضای سفارش اسباب ثبت کنند ۵۰ هزار تومان کد تخفیف میدهد. این کد تخفیف ها را میتوانید هر هفته از اینستاگرام اتوبار کیمیا دریافت کنید.

خوش یمن ترین روزهای هفته برای اسباب کشی

طبق روایاتی به گفته ائمه اطهار روز های شنبه و پنج شنبه خوش یمن ترین روزهای هفته هستند و بهتر است در این روز ها اسباب کشی کنید. در روز های جمعه بهتر است به انجام عبادات جمعه ، استراحت ، خانواده و.. پرداخت. از این لینک میتوانید روز اسباب کشی خود را تعیین کنید.

اگر واقعا میخواهید در آخر هفته اسباب کشی کنید.

اگر واقعا تنها در روز جمعه میتوانید اسباب کشی کنید اتوبار کیمیا در خدمت شماست ، پیشنهاد میشود رزرو اسباب کشی خود را از ۲ یا ۳ روز قبل در صفحه ثبت سفارش اتوبار کیمیا انجام دهید. البته شما میتوانید از چند ماه قبل نیز سفارش را انجام دهید برای کیفیت سفارش بهتر و شلوغی تیم پشتیبانی و عملیات بهتر است در آخر هفته سفارش نداده و از روی های قبل رزرو کنید. همچنین برای آنکه از مشکلات احتمالی در روز جمعه جلوگیری کنید ، ناظر کنترل کیفیت اسباب کشی را از پشتیبانی اتوبار کیمیا برای روز جمعه بخواهید تا به بهترین شکل خدمات اسباب کشی شما انجام شود.

نکات منفی اسباب کشی در روز جمعه

از نکات منفی اساب کشی در این روز شلوغ بودن سر کارگران و رانندگان است که ممکن است دقت آنها را پای بیاورد همچنین تیم پشتیبانی و عملیات نیز با تلفن های بسیار و سفارشات بسیاری سروکار دارند اگر روز دیگری را برای اسباب کشی انتخاب کنید ، یک سرویس اتوبار عالی از اتوبار کیمیا را تجربه خواهید کرد و برای باربری خود نیز با اتوبار کیمیا مطمئنا تماس خواهید گرفت.

نکات مثبت و منفی اسباب کشی در روز جمعه

نکات مثبت اسباب کشی در روز جمعه

روز جمعه ممکن است تنها روزی باشد که بتوانید این کار را به دلیل مشغله های کاری انجام دهید همچنین شهر در این روز به مراتب خلوت تر از روز های دیگر است ، میتوانید ظروف شکستنی خود را در این روز با حوصله با ماشین خودتان حمل کنید همچنین بعد از اتمام اثاث کشی میتوانید به خوبی برای روز کاری بعدی آماده شوید . برای وسایل و ملزومات بسته بندی پیشنهاد میشود ه فروشگاه اتوبار کیمیا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 405 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.