اتوبار کیمیا حمل بار و اسباب کشی راحت و ایمن با کمک نوبار - اتوبار کیمیا

حمل بار و اسباب کشی موضوعی است که توسط مشتریان و افرادی که لوازم مختلف را به صورت درون شهری و بیرون شهری جابجا می‌کنند مطرح می‌شود. در این مقاله به برخی از نکات برای انتخاب یک شرکت باربری مناسب اشاره می‌کنیم.

حمل بار و اسباب کشی برای مستاجرین همیشه یک مسئله بزرگ و دشوار به حساب می­آید. این موضوع در کلان شهرهایی مانند تهران که تعداد مستاجرها در آن بسیار زیاد است پررنگ‌تر می‌باشد. با فرا رسیدن فصل جابجایی این سؤال را می‌توان در گوشه و کنار شهر و در شبکه‌های اجتماعی و میان مردم مشاهده کرد که چگونه می‌توانیم یک شرکت مطمئن برای حمل و نقل بار و اسباب کشی پیدا کنیم؟

حمل بار و اسباب کشی مختص مستاجران خانه‌های مسکونی نیست. بلکه افرادی که برای راه اندازی کسب و کارشان دفتر اجاره کرده‌اند یا این که در زمینه فروش محصولاتی مانند یخچال، گاز، مبلمان و… فعالیت دارند نیز می‌شود و این دسته افراد نیز از خدمات شرکت‌های حمل بار استفاده می‌کنند.

یکی از شرکت‌های حمل بار که در پایتخت توانسته نامش را در ذهن همگان ماندگار کند، اتوبار کیمیا می‌باشد. این شرکت ویژگی‌هایی دارد که هر مستأجر و هر مشتری برای حمل بار روی آن‌ها تأکید می‌کند. در اینجا به بررسی برخی از ویژگی‌های این شرکت باربری که آن را متمایز کرده است، می‌پردازیم.

 ایمن بودن اسباب کشی

شرکتی که به آن حمل بار و اسباب کشی را واگذار می‌کنید باید دارای چندین ویژگی خاص باشد تا نسبت به دیگر شرکت‌ها آن را ترجیح دهید. اولین نکته حمل بارها به صورت ایمن می‌باشد. شما چه بخواهید اسباب و اثاثیه خودتان را در یک محله جابجا کنید و چه بخواهید از شهری به شهر دیگر برای زندگی بروید، باید وسایل شما بدون مشکل به مقصد برسند.

ایمن بودن اسباب کشی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که شرکت‌های اتوبار که حمل بار و اسباب کشی را انجام می‌دهند، به آن توجه دارند. در اتوبار کیمیا از لوازم عالی برای بسته بندی لوازم مختلف استفاده می‌شود. با قرار دادن ظرف‌های شیشه‌ای و چینی درون کارتن‌های مناسب نگرانی از بابت این که ظرف­ها در طول جابجایی صدمه ببینند نخواهید داشت.

کارتن بسته بندی لباس، ساک رختخواب سه لایه زیپ دار و لایف پک از دیگر مواردی هستند که برای بسته بندی در حمل بار و اسباب کشی توسط کارکنان اتوبار کیمیا استفاده می‌شوند.

بهترین خدمات اسباب کشی

بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی توسط کارگر آقا و خانم با استفاده از آخرین متد­های شرکت‌های حمل بار و اسباب کشی اروپا، ارائه خدمات باز کردن لوازم و چیدمان مناسب آن‌ها در محل، ارائه خدمات بسته بندی مناسب لوازم برای محافظت بیشتر از آن‌ها، مشاوره برای افرادی که درباره نوع خدمات باربری درون شهری و برون شهری اطلاعات کافی ندارند و ارائه خدمات حمل بار به شکل حرفه‌ای از دیگر خدماتی است که توسط این شرکت ارائه می‌شود و آن را به یک اتوبار ممتاز تبدیل کرده است.

 حمل بار آنلاین

حمل بار آنلاین خدمتی است که شرکت‌های معتبر باربری و اتوبار برای رفاه حال مشتریان خود ارائه می‌کنند. با وجود گسترش تکنولوژی و همه گیر شدن آن، دیگر نیازی نیست که در خیابان به دنبال شرکت‌های باربری بگردید یا این که مرتب با شمارهای دفترهای  باربری در تماس باشید.

بلکه برای ثبت سفارش حمل بار و اسباب کشی، کافی است به وب سایت شرکت اتوبار کیمیا مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. برای اینکه سفارش خود را ثبت کنید ابتدا باید مشخص کنید که در اقلام شما وسیله سنگین وجود دارد یا خیر. سپس با انتخاب تعداد کارگر، تعداد طبقات و میزان پیاده روی می‌توانید استعلام قیمت بکنید.

سپس فرمی برای شما باز می‌شود که در آن اطلاعات مربوط به خودتان، تاریخ بارگیری و همچنین آدرس اسباب کشی را وارد خواهید کرد. در این فرم همچنین تخمین قیمت نیز برای شما نمایش داده خواهد شد. پس از درج اطلاعات‌تان، درخواست اسباب کشی شما رزرو خواهد شد و می‌توانید برای انجام جابجایی لوازم خود در این روز برنامه ریزی کنید.

حمل بار و اسباب کشی با وجود حمل بار آنلاین و رزرو زمان مناسب، بسیار ساده و آسان شده است و نیازی نیست که روزها و هفته‌ها برای پیدا کردن اتوبار زمان صرف کنید و درباره نحوه تنظیم زمان و اتلاف وقت خود نگران باشید.

 اپلیکیشن اسباب کشی

فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و راحتی استفاده از آن‌ها سبب شده که این روزها اپلیکیشن‌های مختلفی برای استفاده کاربران در این گوشی‌ها عرضه شود. یکی از این اپلیکیشن‌ها که برای استفاده از خدمات حمل بار و اسباب کشی توسعه داده شده، اپ اتوبار کیمیا می­باشد.

اگر دسترسی به لپ تاپ ندارید و امکان ثبت خدمات حمل بار آنلاین یا تماس با شمارهای اتوبار کیمیا بار برایتان دشوار است، به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن اسباب کشی اتوبار کیمیا را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

کلیه خدماتی که می‌توانید از طریق این شرکت برای حمل بار و اسباب کشی دریافت کنید در قالب این اپ ارائه شده است. برای استفاده از هر یک از امکانات اتوبار کیمیا مانند بسته بندی لوازم، حمل و جابجایی درون شهری و… می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

 قیمت به صرفه اسباب کشی

قیمت به صرفه اسباب کشی از دیگر مواردی است که کاربران به آن تأکید بسیار دارند؛ زیرا افرادی که مستأجر هستند و هر سال یا هر چند سال باید جابجایی را تجربه کنند یا افرادی که مدام در حال ارسال یا دریافت کالا از شهرهای دیگر هستند، حتماً می‌خواهند که قیمت اتوبار انتخاب شده برای آن‌ها مقرون به صرفه باشد.

اتوبار کیمیا یکی از شرکت‌های حمل بار و اسباب کشی است که برای ارائه خدمات مختلف به مشتری قیمت مناسب و متعارفی را در نظر گرفته. به همین دلیل است که مشتریان این شرکت از کیفیت و نوع خدماتی که با توجه به مبلغ پرداختی خود دریافت می‌کنند رضایت دارند. مطلب تخفیف باربری کسب و کار ها را مطالعه کنید.

اتوبار کیمیا به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی و مقرون به صرفه اسباب کشی کنید. اکنون رزرو کنید و تفاوت را مشاهده کنید: استعلام قیمت حمل بار در تهران

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 564 views بار دسته بندی : توصیه‌های اسباب کشی تاريخ : 30 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.